علم و سلامت

هشدار متخصصان کانادایی نسبت به افزایش مجدد مبتلایان کرونا

آفتابنیوز؛

در حالی که مقامات کانادایی اقدامات بسیار کمی برای کاهش سرعت ویروس کرونا انجام داده اند ، به این معنی که باید مراقب باشید ، پزشکان هشدار دادند که در صورت بازگشایی مدارس ، درخواست تصویب برای افزایش بیماری می شود.

کارشناسان کانادایی در مورد افزایش بیماری کرونر قلب هشدار می دهند

آنها از طریق مردگان سفر کردند ، از ونوس کانادا نیامده اند ، که بازتابی از مرد قدرت است ، شما در حال حاضر نتایج بازگشایی مدرسه عزیمت قبل از برخورد را دارید تا زمانی که مشخص شود که این شکل از خود آنها است.

تقاضا برای آزمایش عروق ویروس کرونا که در برخی مناطق بحرانی انتاریو افزایش یافته است ، همانطور که کودکان به مدرسه می روند ، افزایش می یابد. به منظور ایجاد بیماری ویروس کرونا قلب ، دانش آموزانی که در قرنطینه قرار می گیرند ، کسانی که در خانه بچه دار می شوند ، آزمایش منفی دارند. به همین دلیل ، این مسابقه به عهده ما گذاشته شده است ، و اگرچه ممکن است بیش از حد شلوغ باشد اما خانواده منتقل شده نیز مجبور به جبران خسارت می شوند.

اما اگر دکتر چاگلا ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مک مستر ، بدون علامت ارزیابی لازم است به تمام مراکزی که خدا آنها را آزمایش می کند ، تعمیم داده نشود ، اما دید این مرد که آزمایش موزایی جدید برای موج وسوسه داشت ، به ذهن او خطور می کند.

به گفته دکتر Chagla ، پنج میلیون دانش آموز کانادایی که سالانه به طور متوسط ​​هشت بار عفونت دستگاه تنفسی فوقانی را تجربه می کنند ، و اگر این رقم دو سال است ، باید روزانه برای حدود 27000 دانش آموز آزمایش شود.

هفته گذشته ، به طور متوسط ​​47807 در کانادا یک روز تاج گل را انجام دادند. چاگلا گفت: “تعداد واقعی درخواست های آزمون برای انجام مراحل بازگشت به مدرسه در سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار ناچیز است و این روند برای ما اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.” سپس آنها عجله کردند ، اینکه چگونه صادقانه رفتار کنند به نتایج این امر بستگی دارد.

فرماندار صبح دوشنبه گفت ، انتاریو ، که معاون نخست وزیر و ایالت آزمون تاج کانادا بوده است. وی گفت ، نه تنها در انتاریو ، بلکه آنها بیشتر مورد تقاضا هستند و آزمایشات به زودی در همه ایالت ها جمع می شود.

اما مقامات فدرال کانادا می گویند که آنها باید استراتژی “کاهش کند” را داشته باشند.

اما دکتر عرفان دالا ، معاون مرکز بهداشت یونیتی ، که نظارت بر دو بیمارستان در تورنتو را بر عهده دارد ، گفت: “بلکه باید سعی کنیم تا حد ممکن به عنوان استرالیا و کشورهای مجاور کانادا ریشه کن کنیم.” Atlantic) دارای چهار درجه ردیابی حرکت آزمایشی ، قرنطینه و سیاستهای حمایتی برای کنترل بیماری است.

در شرایطی که مدتها طول می کشد شاهد افزایش مجدد رهبران در بیمارستانها و مرگ و میرها باشیم.

در همین حال ، لورم در اتحادیه معلمان کانادا پرونده ای را علیه دولت فدرال کانادا تشکیل داد که روز گذشته وعده داده بود جزییات بیشتری درباره سخنرانی کنترل شده توسط برنامه با معلمان و دانش آموزان ، نگرانی در مورد آزمایش سریعتر و لاستیک ها داشته باشد. در مدارس

وی گفت که رئیس اتحادیه گفت که دولت بداهه پردازی را در مبارزه با تاج نشان می دهد ، هیچ برنامه خاصی ندارد ، اما فرصت دوم را به ما نداد.

به گفته رویترز ، از سوی دیگر ، نخست وزیر کانادا در مورد جاستین ترودو ، وی از مردم خواست که زنگ هشدار پیام را گوش دهند. وی گفت: “در واقع ، آخرین گزینه این است كه ما می خواهیم مانند بهار در پاییز قرنطینه كنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا