علم و سلامت

همه گیری کرونا از کره جنوبی تا ایالات متحده

با افزایش شدید تاج جهانی ، کره جنوبی بیش از 100 مورد جدید در چهار ماه نخست تأیید کرده است ، در حالی که آفریقای جنوبی شاهد موارد زیادی در ایالات متحده بوده و صدای واکنش وی به تاج را شنیده است. .

به گزارش تی تی آنلاین ، دولت کره جنوبی اعلام کرد که بیماری عروق بیماری کرونا قلب و 113 مورد جدید در این کشور تأیید شده است ، از جمله 36 کارگر که از عراق بازگشتند و 32 نفر از خدمه روسی کشتی این کشتی بودند. این مقامات افزایش جدید تعداد موارد را به بیمارانی نسبت دادند که به خارج از کشور برمی گردند و نیازی به نگرانی در مورد چگونگی تاجگذاری عمومی موج دوم در کشور ندارند.

چین که به منظور کاهش تعداد موارد جدید این بیماری پس از بیماری عروق بیماری کرونا ، بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، اقدامات گسترده ای انجام داده و 34 مورد جدید در این زمینه را تأیید کرده است ، از جمله 29 مورد داخلی.

آفریقای جنوبی: منطقه آفریقا بیشتر تحت تأثیر تاج قرار گرفته است و بیش از 13000 مورد جدید از این حلقه گزارش شده است که تعداد آنها به بیش از 408،000 رسیده است. پس از آن ، تاج تمام روح قربانیان کشور او وجود داشته است و تا کنون آنها در ملاء عام انجام می شود توسط بیش از 6000 نفر گفته شده است.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد که مدارس به منظور محافظت از تاج کودکان از یک ماه تعطیل خواهند شد.

اگرچه تعداد زیادی وجود دارد ؛ زمین زیر آلودگی مردم آلوده شده است ، و کارکنان هتل ها و رستوران ها ، و تظاهرات برپایی تظاهرات خواستار کاهش استثنائات در برابر شیوع چیزهایی که در شورا وجود دارد ، یک تاج است.

تعداد قربانیان تاج در هند که پس از ایالات متحده ، برزیل و تعداد بیماران مبتلا به تاج سومین کشور است و به بیش از 30 هزار و 600 رهبر جدید رسیده است ، هفت هزار و 600 نفر فوت کردند. همچنین با افزایش بیش از 49000 مورد شریان بیماری کرونا ، بسیاری از افراد در این کشور به بیش از 1.2 میلیون نفر رسیده اند. در این راستا ، برگزاری کلکسیون های بزرگ در زمین ساخته شده ممنوع است.

در ایالات متحده ، اقدامات متقابل علیه تاج در برخی ایالت ها بیشتر دیده می شود. در ایالت می سی سی پی ، ساعات کار از نظر پرونده محدود است و فقط 50٪ توانایی آنها برای خدمت مجاز است.

پس از بیش از 2،000 مورد جدید تأیید کرد که همه زیبایی ها از لوئیزیانا است ، از جمله 103 نفر در نیواورلئان ، نیواورلئان ، رهبر تهیه کننده کنسرو ممنوع.

همه قربانیان در تاج آریزونا تا 89 رهبر جدید تأیید شده در مورد 3،142 کشته شدند. ایالت اعلام کرده است که بیش از 3 هزار و 300 مورد جدید ، تعداد کل را به بیش از 156000 پرونده رسانده است.

ایالات متحده بیش از 4.1 مورد بیماری عروق بیماری کرونا قلب را ثبت کرده است ، بیش از 145000 نفر که فوت کرده اند.

در استرالیا ، ویکتوریا 357 مواردی از این بیماری ، قلب بیماری کرونا درگذشت رهبران جدید و قدیمی را تأیید کرد. ویکتوریا ، که هم اکنون قربانیان تاج سلطنتی 61 را در ملاء عام انجام داده بود ، قبلاً به مرز آن بسته شده بود ، که در همسایگی ولز جنوبی است.

در اروپا و ایالات متحده ، یک مسافر و مقامات فرانسوی گفتند 15 کشور دیگر که می خواهید تاج را از تاج بگیرید ، خیلی زیاد است که در اولین آزمون ، مانند فرانسه نرسید ؛ مگر اینکه شما از انجام عمل جراحی بیماری کرونا ، امتحان خودداری کنید ، که به 72 ساعت سفارش داده نمی شود. علاوه بر ایالات متحده ، در لیست فرانسه کشورهایی از کشورهای دیگر ، آفریقای جنوبی و اسرائیل ، برزیل ، پرو و ​​قطر قرار دارند.

شرایط احساس اضطراب افتخار به یمن که در بحبوحه یک جنگ پنج ساله است ، وخیم است. تاکنون اعضای کادر پزشکی کشور به 97 نفر رسیده اند که تعداد آنها نتیجه جنگ است و وی درگذشت کادر پزشکی نیز محدود Covid-19 است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس ، 16 214 هزار 401 میلیون نفر در سرتاسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند که توسط کوروی ویروس 19-Covid جدید ایجاد شده است ، از این تعداد 648 612 هزار نفر درگذشت.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا