اقتصادی

وزیر ارتباطات: پیگیر حل مشکل سرعت و کیفیت اینترنت هستم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال جاری طرح بازطراحی شبکه ترافیک تکمیل و همزمان برنامه‌های اجرایی برای اجرای این پروژه تدوین و پروژه در چند مرحله تدوین می‌شود. وی بیان کرد: و سرعت و کیفیت ارتباط وجود خواهد داشت تا کسی مزاحم نشود و از راحتی و سهولت استفاده از تکنولوژی کوتاه بیاید.

به گزارش تی تی آنلاین، عیسی زارع پور امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من و خانواده ام مثل شما گاهی از کندی و تاخیر شبکه گله داریم. کندی خالص دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها انتقال و توزیع تمام هدرهای شبکه است. تصور کنید یک هموطن در سیستان و بلوچستان بخواهد به محتوای استانی همجوار مانند کرمان دسترسی داشته باشد یا با خانواده خود در استان خود در پلتفرم ملی «قرار» چت تصویری داشته باشد. به طور معمول، اگر چنین ارتباط مستقیمی وجود داشته باشد، باید کمتر از پنج میلی ثانیه طول بکشد، اما اکنون اینطور نیست.

ادامه می دهد: حالا این ارتباط باید جاده سیستان و بلوچستان و تهران و کرمان را بچرخاند که حدود 30 مایل تاخیر دارد و این یعنی کاهش سرعت و تاخیر در ارتباط! حال اگر این ارتباط بین دو اپراتور متفاوت باشد پیچیدگی و تاخیر روتر بیشتر می شود و اگر ارتباطی بین داخل و خارج منطقه وجود داشته باشد بسیار بهتر خواهد بود.

وزیر ارتباطات گفت: اکنون همکاران من در ارتباطات رادیویی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات به همراه کارگران و شرکت های تولید محتوا برای حل این مشکل آستین های خود را بسته اند. به عبارت دیگر، جریان کالاها در منطقه باید به گونه ای طراحی شود که برای توزیع مشاغل کل منطقه، محتوای پایتخت در نزدیک ترین مکان ها و در مراکز توزیع مناطق دارای برند توزیع شود. و تاخیر و کندی به حداقل می رسد.

زارع پور افزود: این امر از طریق شبکه داخلی فعال نقاط توزیع (IXP) و نقاط دسترسی بین المللی اینترنت (IGW) قابل انجام است. در این حالت توزیع محتویات داخلی توسط همان نقاط توزیع شبکه داخلی تعیین می شود. در دوره اول این پروژه که یکی از پروژه های شبکه ملی اطلاعات است، نقاط داده و توزیع محتوا در شهرهای تبریز، شیراز و مشهد ایجاد می شود و در دوره دوم حداکثر 10 مرکز داده ایجاد می شود. ایجاد شود. در نقاط مختلف کشور ایجاد می شود. سخت ترین کار ایجاد و کمک به کارکنان در این مراکز است.

وی خاطرنشان می کند: با کمک پایان سال جاری، طراحی مجدد شبکه ترافیک به طور همزمان انجام می شود، شورای اجرایی عملیات اجرایی این پروژه را آغاز می کند و پروژه گام به گام تکمیل می شود. چندین بار. از زمانی که این وظیفه بسیار مهم را برعهده گرفته ام، موظف به راه حل هایی برای حل مشکلات و سرعت و کیفیت ارتباطات هستم تا کسی از فناوری رایج گلایه نداشته باشد و راحت تر و آرام تر از آن استفاده کند و سرعت را بهبود بخشد. ارتباط در کشور شما و دریافت بازخورد شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا