علم و سلامت

ویروس جدید کرونا پشت دروازه های کشور است

طبق شفافیتدکتر. علیرضا رئیسی ، سخنگوی ستاد تجدیدنظر ستاد ملی ، در مصاحبه ای در آخرین وضعیت بیماری Covid 19 مدیریت و کنترل در مجاورت برنامه محور و خانواده (و طرح سردار شهید سلیمانی) و فرمانده سپاه از رهبران و سپاه برای توجه تشکر کردند وزارت بهداشت برای كنترل شیوع تاجگذاری كشور ، با تأكید بر اینكه لازم نیست بدانید كه هم اكنون در صف است ، وی اظهار داشت: با نگاهی به نمونه بیماری در جهان و فراز و نشیب های آن متفاوت است درس هایی برای ما

وی گفت: “در ماه مه ، برای ایجاد آرامش نسبی برای كنترل بیماری ، اما بلافاصله هنگام مواجهه با موج جدی مردی كه بسیاری از مردم را كشته است.” اگر پردازش انجام شده با روش قبلی به نظر ما 7،500 تا 50،000 بستری در بیمارستان و بیشتر و بیشتر منجر به مرگ رهبران نبود.

معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه اگر حداقل خرابی پروتکل ها و اوج دوم بیماری در ماه فوریه را حفظ کنیم ، حوادث ناگواری که منجر به رفتار ویروس می شود غیرقابل پیش بینی است و اکنون یک جهش بزرگ پیدا کرده است.

رئیس اظهار داشت: “میلیون ها نفر در شب سال نو در انگلیس به ویروس جدید آلوده شده اند.” ویروس جدید از کشور قبل از درب پشت ، بنابراین ما همیشه باید آماده باشیم ، و اگر مرزهای کنترل و نیاز به افزایش زیادی دارد گسترش برنامه ریزی زمان.

از سخنرانی در ستاد ملی ادامه افتخار. 19 تقریباً انگلیسی Covid منقرض شده و ویروس جایگزین شده است. متأسفانه مردی که در انگلیس در 20 سپتامبر رشد کرده است ، اما حق اطلاع رسانی نیست و هفته سوم نوامبر ، هنگامی که تعداد آنها به 1108 نفر آلوده رسید ، آفریقای جنوبی بوده است ، تغییرات نیجریه نیز در یک جلسه جدید انجام شده است ، اما مقدار RNA ویروس در این تغییر بسیار عجیب و غیر قابل پیش بینی است.

وی افزود: “و اگر ویروس جدید باشد ، ما باید همچنان به عنوان مجموعه اقداماتی كه هم اكنون در برنامه ریزی شهید سلیمانی انجام می شود ، اجرا شود”. با تشخیص زودهنگام ، مدیر اصلی نیز باید صبور باشد و احترام باید به انزوا و با تمایل به محیط اطراف داشته باشد ، سه وظیفه وجود دارد ، هرگز فراموش نشود.

“ما ، با این حال ، هنوز فاصله زیادی از نقطه تا همه خواسته ها داریم ،” افزایش داد. “زیرا این کمبود آزمون تعداد نیست ؛ بنابراین فقط حدود 800000 و 1.2 میلیون وجود دارد ، او ثابت می کند که ثابت می کند من توزیع می شوم و در صورت لزوم در دانشگاه ها توزیع می شود.

توضیح داد: “در این روش 12 تا 25 هزار نفر در نظر گرفته می شوند ، که در منطقه 25 بیمار هزاران نفر است و باعث بیماری می شود و موارد زیر.”

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت ، رئیس اظهار داشت که ما سه حوزه مراقبت ، نظارت و پشتیبانی از این پروژه را در نظر گرفته ایم ، این پروژه در بخش خاصی برای كمك به خانواده های نیازمند و افرادی كه Bund آلوده یا تاج گذاری شده اند به دلیل محدودیت های اداری در برابر مشكلات اقتصادی تأمین می شوند.

سخنگوی ستاد افتخار ملی در پایان از چگونگی همکاری مهم استراتژیک بین سپاه و تاج خلبان و مردی در استان گیلان ، خاطرنشان کرد: “اگر ویروس جهش یافته وارد زمین شود باید آماده شناسایی بلافاصله آلوده باشیم.” من زنجیره بیماری عفونت را می شکنم. و اگر اقدامی انجام نشود ، عوض شده قبلی با جهش یافته و میزان عفونت را بسیار افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا