علم و سلامت

پنج ماده غذایی عالی برای کاهش استرس

به گزارش شفاف؛ تی تی آنلاین وی نوشت: “غذاهای مناسب و ضد استرس وجود دارد که به شما کمک می کند استرس زیادی در رژیم روزانه شما کاهش یابد.”

من سیر

سیر در مورد غذاهای غنی از ترکیبات گوگردی است. تمایز بین ماده و رژیم غذایی که باعث افزایش سطح گلوتاتیون می شود. این قسمت از آنتی اکسیدان دفاع از بدن مخزن اول است. بیشتر استرس ناشی از اضطراب بر روی معده خالی خود با توجه به نشانه های پروتئین ذهن ایجاد می شود.

2 سیب زمینی شیرین

علاوه بر نقش ویتامین ها در کاهش استرس و اضطراب ، خوردن تمام منابع کربوهیدرات در کاهش استرس بسیار مثر است. سیب زمینی شیرین یکی از غذاهایی است که حاوی کربوهیدرات است. این ماده مغذی به کاهش سطح هورمون کورتیزول و استرس کمک می کند. تقریبا عمود بر بدن کورتیزول می تواند منجر به درجات دریاچه های باستانی کورتیزول شود. علائم اختلال عملکرد کورتیزول می تواند باعث التهاب ، درد و سایر عوارض جانبی شود. و آن را در طول وعده های غذایی IPOM completelyA کاملا به رژیم غذایی استخر پروتئین موثر است. که شامل 100 ماده مغذی ویتامین ، سیب زمینی شیرین و پتاسیم است.

3 تخم مرغ

تخمها به دلیل محتوای زیاد مواد مغذی اغلب به عنوان یک مولتی ویتامین طبیعی شناخته می شوند. مواد مغذی تخم مرغ شامل ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها است. این به مواد مغذی کمک می کند تا در مواد مغذی متصل تر ، ما اغلب ، همه آنها ، با سطح استرس. تخم مرغ که غنی از کولین است. کولین فقط در غذاهای خاص پذیرفته می شود. برای افزایش ایمنی و محافظت ، این ماده مغز نقش مهمی در بدن در استرس بازی می کند. چرا گوسفندها استرس ناشی از مکمل رژیم غذایی را بسیار توصیه می کنند.

4 دانه های آفتابگردان

دانه های آفتابگردان منبع غنی از ویتامین E است. این ویتامین محلول در چربی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند بسیار م effectiveثر است ، که به ندرت در فشار روانی اتفاق می افتد. برعکس ، می تواند باعث مصرف مواد مغذی و افسردگی شود. دانه های آفتابگردان همچنین حاوی مواد مغذی دیگری هستند که به کاهش اضطراب و استرس کمک می کنند. مواد غذایی حاوی منگنز ، منیزیم ، روی ، ویتامین های گروه B است. می توانید از دانه های آفتابگردان به عنوان رژیم سالاد استفاده کنید. که این چیزها دانه های خواص رنگدانه های شیرینی شگفت انگیز است.

V. کلم بروکلی

به خاطر سلامتی گیاهان در نوع خود ، و این برای بسیاری از افراد در فواید کلم بروکلی شناخته شده است. رژیم غذایی غنی از برخی کلم بروکلی خطر ابتلا به سرطان ، بیماری های قلبی و اختلالات روانی را کاهش می دهد. مسکن استرس سرد همانطور که شناخته شده است. به منظور کمک به کاهش استرس ، مواد غذایی شامل کلم بروکلی ، منیزیم ، فولات ، ویتامین C است. این غنی از کلم بروکلی ، سولفورافان است. ترکیب گوگرد در بدن که از سلول های عصبی محافظت می کند. خیلی اثر آرام بخشی و ضد افسردگی برای کمک و استرس بسیار مفید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا