علم و سلامت

رژیم غذایی برای کاهش استرس و آسیب قلبی

نتایج این مطالعه نشان داد رژیم غذایی “انگیزه” (DASH) نامیده می شود ، فشار خون بالا کافی نیست ، می تواند استرس و آسیب قلبی را کاهش دهد.

به گزارش تی تی آنلاین ، مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی DASH ، که برای کاهش فشار خون ، کاهش آسیب قلبی و استرس است و اغلب منجر به بیماری های قلبی می شود.

آمار نشان می دهد که آنها حتی برای کسانی که در طی چهار هفته رژیم دارند ، استقامت کرده اند ، محتوای پروتئین خون این به عنوان نشانه ای از آسیب قلبی در نظر گرفته می شود که استرس و التهاب قابل توجهی ندارد. علاوه بر این ، مبارزه آنها با رژیم غذایی کم سدیم ، شام ، چه کسی در URGE است چه مقدار خون و پروتئین کمتر.

محققان آمریكایی گفتند: “ما فهمیدیم كه این رژیم غذایی تأثیر خود را بر روی قلب ، از دست دادن مستقیم ایجاد می كند.”

رژیم URGE برای فشار خون کمتر مناسب نیست مصرف میوه و سبزیجات ، لبنیات کم چرب ، غلات سبوس دار ، مرغ ، ماهی ، آجیل و سپس قندهای گوشت قرمز چرب و نوشیدنی های شیرین را در حالت تمرین فوتبال تأکید می کند.

رژیم غذایی DASH با مردان در ارتباط است ، به گفته یونایتد پرس ضربان قلب از حدود 18 درصد بازاریابی مرتبط با قلب مربوط به بازاریابی کاهش یافته و 13 درصد کاهش یافته است. همچنین رژیم کم سدیم همراه با این ناهار و شاخص های بیولوژیکی استرس و آسیب قلبی بیش از 20٪ کاهش می یابد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا