علم و سلامت

پیش بینی چگونگی بروز آنفلوآنزا در سال جاری

آنفلوآنزا یکی از اعضای ملی کمیته در مورد وضعیت آنفلوانزا در سال آخرین چیزهایی گفته می شود: “در راه آنفلوانزا ، این وضعیت به محض رسیدن به اوج و کاهش می یابد: و این سال ما است که ممکن است چیزی برای پاسخ دادن داشته باشیم همان است ؛ یعنی یکی که به این شخص یا خودش وابسته به ویروس است.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر مسعود ، مردان در همان زمان ، برای نشان دادن این که بیشتر یک فصل سرد سال است که ابتدای پیگیری نکات مربوط به سلامتی را دنبال می کند ، وی گفت: “به این ترتیب مسائل مربوط به سلامتی مواردی که دقیقاً یکسان نخواهند بود ، به طوری که نمی تواند بیماری پیشگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب و تحقیر خدا باشد”. از آنجا که شستن دست ها ، دهان و بینی به عنوان روکش ، همراه با عطسه و سرفه ، حفظ فاصله بدن ، پوشیدن ماسک و نقاط انتقال آن برای بیماری مهم نیست ، مهمترین چیز از همه موارد دیگر است.

وی درباره مردان گفت: “این یکی از شرکت های ما است و بیش از همه مهم است که تأیید کنیم این افراد در معرض خطر هستند ، مانند واکسن آنفلوانزا ، که بهترین راه برای دریافت واکسن است”. وی افزود: آنفولانزا امسال به خاطر نجات نکاتی که می تواند کاهش یابد ، نتیجه این است که میزان بیماری عروق ویروس کرونا قلب است. همچنین اکتبر و نوامبر.

وی همچنین در مورد استفاده خودسرانه از آنتی بیوتیک ها هشدار داد و تأکید کرد: آنتی بیوتیک ها تاثیری در ویروس ها ندارند و استفاده از رایانه آزاد با این باور که می توانند در بهبودی موثر باشند ، نه تنها در مقاومت میکروبی در بدن است.

در مورد این بیماری ها ، متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: “یکی از شهرهای فروشگاه وجود دارد که برای افزایش خطر انتقال ویروس آنفولانزا ، مدارس است. در مدارس فعال امسال نسبت به سالهای گذشته ، این است که همه دانش آموزان به مدرسه نمی روند ، همانطور که من هستم ، من از این قسمت بدبینانه نیستم.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا