اقتصادیکسب و کار ویژه

چطور از راهکارهای بازاریابی تجربی در دراپ شیپینگ بهره مند شویم؟

از زمانی که کاربرد تخصصی اینترنت در جامعه تبدیل به یک کاربرد عمومی شد و در دسترس همه قرار گرفت، اینترنت تبدیل به یک نیاز اساسی برای همه اقشار جامعه شد. با استفاده از ویژگی مجازی بودن آن، عده ای سعی کردند بهترین شغل های دورکاری را پیدا کنند و به آن مسلط شوند. تا اینکه حدود یک سال و نیم قبل که کووید 19 کل دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث شد سرعت اتفاقاتی که قرار بود در چندین سال آینده با پیشرفت تکنولوژی برای بسیاری از مشاغل بیفتد، چند برابر شود.

آیا میخواهید یک کسب و کار آنلاین پرسود راه‌اندازی کنید؟ آیا به دنبال راهی ساده و بدون نیاز به سرمایه زیاد هستید؟ با دوره دراپ شیپینگ  ” صفرتاصد دراپ شیپینگ ” به راحتی میتوانید به این هدف دست یابید! دورکاری ها در اداره ها برای کارمندان جدی تر شد و باعث شد اکثر افراد پی به قابلیت های بی نظیر اینترنت برای ادامه دادن کسب و کار خود ببرند. اینجا بود که اکثر مردم متوجه شدند که چه زمان زیادی را در رفت و آمد برای کسب درآمد بودند و می توانند این زمان های تلف شده را بهینه استفاده کنند.

بسیاری از مردم توانستند بدون نگرانی از دیر رسیدن به محل کار و  به دور از خطرات جاده یا هزینه های رفت و آمد، کار خود را را با کیفیت بالا به صورت آنلاین انجام دهند.

چه شغل هایی به صورت دورکاری قابل انجام هستند؟

انتخاب شغل می تواند یکی از مهمترین انتخاب ها در زندگی هر فردی باشد. شما قرار است سال ها در این شغل کسب درآمد کنید و در واقع با آن زندگی کنید. از آنجایی که تغییر شغل همیشه آسیب های روحی و اقتصادی برای افراد دارد، همیشه در انتخاب شغل خود باید به چند نکته مهم توجه کنید:

  •  درآمد حاصل از  آن کار، اولویت اولتان باشد. زیرا میزان درآمد شما می تواند بخشی از علاقه شما به آن شغل را تامین کند.
  • نکته دوم  میزان علاقه، استعداد و توانایی شما در آن کار است که موفقیت شغلی شما در تضمین خواهد کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین شغل های دورکاری که درآمد بالایی دارند را به شما معرفی کنیم:

  1. شغل مترجم آنلاین

یکی از انواع شغل های دورکاری، مترجمی آنلاین است. چنانچه تخصصی در زبان انگلیسی یا سایر زبان های رایج غیر فارسی را داشته باشید و بتوانید کار ترجمه متون به زبان فارسی را انجام دهید، با داشتن یک رایانه یا یک گوشی تلفن هوشمند، شغل های متعددی به صورت آنلاین برای شما قابل انجام هستند.

داشتن این مهارت به شما اجازه می دهد که در کارهایی مانند محتوا نویسی با مراجعه به سایت های خارجی، ترجمه به صورت آنلاین، ساخت زیرنویس برای فیلم های غیر فارسی و … وارد شوید.

با مراجعه به سایت پونیشا، می توانید شغل مربوط به حوزه کاریتان را پیدا کرده و بصورت دورکار مشغول به کار شوید.

با استفاده از درگاه پرداخت در شاپیفای ، تمامی مراحل خرید در سایت فروشنده انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز پس از دریافت، بدون خروج کاربر از صفحه فروشنده به آدرس سرویس دهنده درگاه پرداخت فرستاده می شوند

  1. شغل طراح گرافیک

یکی دیگر از پردرآمدترین شغل های ایران، طراحی گرافیک است. داشتن مهارت در این شغل می تواند درآمد خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد. همانطور که میدانید طراحان سایت و نرم افزارها شدیدا به مهارت طراحی گرافیک نیاز دارند تا بتوانند تصاویر گرافیکی و ویدئوهای مورد نیاز خود را آماده کنند.

همچنین شما می توانید در حوزه های تبلیغاتی مانند طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر و … موقعیت های خوبی را برای خود بدست آورید. اگر قصد ورود به این حرفه را دارید، تنها نیاز به یک کامپیوتر با امکانات گرافیکی نسبتا بالا برای نصب نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، کورل دراو و …  دارید.

  1. فروش محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل دورکاری در ایران، ارائه خدمات و محصولات در سایت و فروشگاه اینترنتی است. چنانچه شما محصولی برای فروش داشته باشید و بخواهید هزینه های سرسام آور برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی را حذف کنید، می توانید با طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی، هزینه های خود را به شکل قابل توجهی کاهش دید. برای آشنایی با این شیوه فروش، لازم است یک تهیه کنید تا به سادگی بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را در چند دقیقه بسازید.

در این زمان است که متوجه می شوید گرفتن یک عکس رویایی در چمنزار یا کنار رودخانه حین کار با لپ تاپ، نمی تواند دور از ذهن باشد. شما به راحتی در مسافرت یا در فضای مورد علاقه خود می توانید کسب و کارتان را مدیریت کنید و محصولات خود را اینترنتی بفروشید.

  1. شغل برنامه نویسی

شغل برنامه نویسی هم قابلیت انجام از راه دور را دارد. البته این کار نیاز به علاقه و استعداد ذاتی هم دارد؛ زیرا شما برای ساخت یک نرم افزار یا کدنویسی یک وب سایت، مجبور هستید ساعات طولانی به کدنویسی و برطرف کردن باگ بپردازید.

باید بدانید که برنامه نویسی شغل نسبتا پر استرسی است، چون خیلی وقت ها کارها آن طوری که انتظار دارید پیش نمی رود. اگرچه برنامه نویسی در ایران و کشورهای دیگر، درآمد بالایی دارد و این قابلیت می تواند انگیزه شما را تقویت کند تا در این زمینه وارد شوید.

برنامه نویسی در حوزه های وب، اپلیکیشن  و نرم افزار های کامپیوتری می باشد و شما با تحقیق در مورد هر کدام، انتخاب می کنید که در کدام زمینه قدم بگذارید. با گذراندن دوره های مختلف مهارت لازم را بدست می آورید و شروع به کسب تجربه از طریق انجام کارآموزی در یک شرکت می کنید.

سینا سینری کارآفرین ایرانی، کسی است که به فروشندگان آنلاین کمک می‌کند تا یک تجارت دراپ شیپینگ را راه‌اندازی کنند. دراپ‌شیپینگ روشی از تجارت الکترونیک است که در آن، فروشنده محصولات را در انبار نگه‌نمی‌دارد، بلکه لیست سفارشات را برای یک تامین‌کننده شخص ثالث ارسال می‌کند. این تامین‌کننده نیز محصولات را مستقیماً برای مشتریان می‌فرستد. اگر برای رشد و ارتقای کسب‌وکار خود به دریافت مشاوره خصوصی از سینا سینری، اولین دراپ‌شیپر ایرانی، احتیاج دارید، با تیم پشتیبانی ما ارتباط بگیرید.

بعد از یک دوره کارآموزی، کم کم شما آماده نوشتن نرم افزارهای سفارش داده شده به شرکت، به صورت راه دور هستید. فقط کافی است که به یک کامپیوتر و اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

  1. کسب درآمد از تولید محتوا برای اینستاگرام

یکی دیگر از انواع شغل های دورکاری، تولید محتوا در اینستاگرام است. این شغل خیلی مشابه تولید محتوا برای یک سایت است با کمی تفاوت در جزئیات. در این کار شما می توانید به عنوان ادمین یک پیج، با تولید محتوا، گذاشتن پست و جذب کردن فالوور کسب درآمد کنید. البته نوع نوشتار و فن بیان در تولید محتوا اینستاگرام محاوره ای است و از هشتگ ها به جای کلمات کلیدی برای سئو پیج استفاده می شود. کسب درآمد از تولید محتوا اینستاگرام از راه دور امکان پذیر است. شما فقط نیاز به یک گوشی هوشمند و اینترنت پر سرعت دارید.

  1. کسب درآمد از تولید محتوای برای سایت

کسب درآمد از تولید محتوا در سایت ها، کار عجیب و غریبی نیست. همین مقاله، حاصل نویسندگی بوده است که به شما در زمینه پیدا کردن یک شغل اینترنتی به صورت دورکاری، کمک می کند.

پس شما با دانستن نکات مربوط به تولید محتوا () و سئو می توانید در این شغل، با آگاهی کافی وارد شوید و کسب درآمد کنید. تنها تجهیزات لازم، داشتن کامپیوتر، اینترنت و یک فضای آرام برای حفظ تمرکز برای نویسندگی است.

  1. شغل دورکاری سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت یکی از بهترین فرصت های شغلی دورکاری در ایران می باشد. بهینه کردن یک محتوا در ارتقاء یک سایت اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه در گوگل رتبه مطلوبی بدست می آورد. در واقع شما اگر نکات لازم در زمینه  را مطالعه کنید، به راحتی می توانید یک شغل دورکار با درآمد بالا داشته باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا