بین المللکسب و کار ویژه

چگونه از امریکا در ایران خرید کنیم؟

این فروشگاه اینترنتی آمریکایی در شهرهای سیاتل و واشنگتن آمریکا مستقر است و خود را به عنوان شرکتی توصیف می‌کند که نسبت به مشتریان خود حساسیت و وسواس زیادی دارد. شرکت آمازون یکی از بزرگترین داستان‌های موفقیت تجاری در جهان تلقی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید اینترنتی از آمازون در ایران کلیک کنید.

این شرکت دارای بزرگترین مجموعه از محصولات و کالاها است. با دسته‌بندی‌هایی از قبیل الکترونیک، موسیقی، و لوازم خانگی تا مبلمان، لوازم بهداشتی، و کالاهای ورزشی که همگی بصورت آنلاین برای فروش در دسترس هستند. برای خرید لوازم خانه از آمازون کلیک کنید.

آمازون که در سال ۱۹۹۴ راه‌اندازی شد، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون مشتری ثابت در سراسر جهان دارد و درآمدی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به دست آورده که خود را به بزرگترین شرکت اینترنتی در جهان از نظر درآمد تبدیل کرده است.

آیا برای ایرانیان هم میسر است؟ چگونه می‌توانیم خرید از آمازون را تجربه کنیم؟ نحوه خرید از آمازون به چه شکل است؟! در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را پیدا کنید.

آیا خرید از آمازون برای ایرانیان امکانپذیر است؟

فروشگاه اینترنتی آمازون یک شرکت آمریکایی است و مکان آن نیز در این کشور قرار دارد. قطعا اولین سوال این است که خرید از آمریکا برای ایرانیان امکانپذیر است؟! با اینکه آمازون شعبات زیادی در سراسر جهان دارد و به بیش از ۱۴۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد، اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های بین المللی، ایرانیان اجازه خرید از آمازون را به صورت مستقیم ندارند.

اما این به این معنا نیست که خرید از آمازون برای ایرانیان امکان پذیر نباشد! در حال حاضر دو راه برای خرید از آمریکا و آمازون وجود دارد.

راه اول و سختتر این است که به یکی از آشنایان و اقوام خود در خارج از کشور بگویید تا کالای مد نظر شما را برایتان از این سایت خریداری کنند و سپس آن را برایتان به ایران ارسال کند! همچنین برخی افراد در شبکه های اجتماعی وجود دارند که این کار را برایتان انجام می‌دهند!

اما این روش علاوه بر دشوار بودن، خطرات خود را به همراه دارد. اولا همه ایرانیان در خارج از کشور اقوام ندارند که اینکار را برایشان انجام دهد! دوما اعتماد به اشخاص غریبه برای واریز وجه و درخواست خرید از آمازون کار خطرناک و غیر منطقی است!

راه دوم که امنترین و آسانترین روش است، استفاده از شرکت‌های بازرگانی و تجاری داخل ایران است که در خارج از کشور هم دفتر دارند و خدمات خرید از وبسایت های خارجی را انجام می‌دهند. شرکت‌هایی مانند شرکت بازرگانی irdelivery به راحتی و از داخل ایران، خرید از آمازون را برای شما انجام می‌دهد و کالای شما را درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

نحوه خرید از آمازون از داخل ایران

بعد از اعلام قیمت نهایی به شما و در صورت تمایل، کالای شما از سایت آمازون خریداری و در سریعترین زمان درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

چرا باید از آمازون خرید کنیم!؟

شاید از خود بپرسید که با وجود فروشگاه‌های اینترنتی داخلی، چه لزومی دارد که از سایت‌های خارجی مانند آمازون خرید کنیم! شاید اصلی ترین پاسخ این جمله باشد که کالاهایی که در امازون عرضه می‌شوند در هیچ کجای ایران پیدا نمی‌کنید!

تنوع محصولات در آمازون شگفت‌انگیز است. تقریباً هر مارک یا کالایی که به دنبالش هستید را می‌توانید پیدا کنید. از جدیدترین تولیدات در دنیا گرفته تا کالاهایی کمیاب و نایاب، همگی در آمازون عرضه می‌شوند. فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی اغلب در تنوع کالا محدودیت دارند. حتی ممکن است بسیاری از برندهای مطرح دنیا را در آنها پیدا نکنید! اما در آمازون، شما هر آنچه را که بخواهید پیدا میکنید.

نکته بعدی کیفیت و قیمت کالاها در آمازون است! شما با در فروشگاه اینترنتی آمازون، می‌توانید با کیفیت‌ترین کالاهای دنیا را بدست آورید. از تولیدات کشور آمریکا گرفته تا محصولات ژاپنی و اروپایی، همه در آمازون موجود است.

نکته بعدی قیمت کالاهای عرضه شده در آمازون است. شاید با خود بگویید خرید یک کالا از آن سر دنیا آن هم با دلار، هرینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت! اگر اینطور فکر می‌کنید، پس نظرتان چیست که گوشی آیفون ۶۰ میلیون تومانی در داخل ایران را با نصف قیمت خریداری کنید!

فروشگاه آمازون بسیاری از کالاهای خود را با تخفیف‌های فوق العاده به فروش می‌رساند. اگر با حوصله جستجو کنید، می‌توانید کالاهایی نزدیک به ۸۰ درصد تخفیف هم پیدا کنید!

همچنین، اگر قصد خرید عمده داشته باشید، هیچ محدودیتی در این فروشگاه‌ ندارید. چه قصد خرید خرد را داشته باشید، چه خرید عمده، قطعا خرید از تولید کننده اصلی، بهترین گزینه است!

برای خرید از آمازون از کجا شروع کنم؟

خرید از فروشگاه‌های خارجی مانند آمازون آنقدرها هم که به نظر می‌رسد دشوار نیست. امروزه با گسترش تکنولوژی و ارتباطات، به راحتی می‌توانید از این سر دنیا خرید خود را انجام دهید.

در حال حاضر شرکت‌های تجاری زیادی وجود دارند که خدمات خرید اینترنتی را انجام می‌دهند اما اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید، می‌توانید با شرکت بازرگانی Irdelivery تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی Irdelivery انحصارا در زمینه و حمل و نقل بین المللی فعالیت می‌کند و می‌توانید به راحتی سفارشات خود را در آن ثبت کنید. اگر قصد خرید از آمریکا، انگلیس، چین، ترکیه، امارات متحده عربی و دیگر کشورنمایندگی آمازون در ایران

روش خرید از آمازون

اگر شما نیز قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید، حتما به حساب‌های بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت نیاز خواهید داشت. اما مزیت خرید از آمازون انگلیس و امارات این است که شما تنها لینک کالای مد نظر خود را برای ایرانیکارت ارسال کرده، هزینه را با کارت بانکی خود پرداخت نموده و کالای خود را طی 45 روز آینده دریافت می‌کنید.

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

برای پرداخت مبلغ مورد نظر، شما می‌توانید از کارت‌های اعتباری خود مثل مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنید که البته برای تهیه آن‌ها لازم است یک حساب معتبر داشته باشید. راه دیگری که می‌توانید آن را امتحان کنید، استفاده از گیفت کارت آمازون است؛ این راه نیاز به حساب بانکی نداشته و شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات گیفت کارت خود به خرید از سایت آمازون بپردازید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق‌تر خرید از آمازون با گیفت کارت آن خواهیم پرداخت. به عنوان یک روش دیگر، شما برای خرید مستقیم از آمازون می‌توانید از حساب پی پال خود نیز استفاده کنید. می‌دانید که پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که برای افتتاح حساب آن باید از یک ایمیل استفاده کنید. به هر صورت شما اگر یک حساب پی پال داشته باشید می‌توانید به راحتی و با اتصال به اینترنت پرداخت خود را در سایت آمازون انجام دهید.

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران کمی پیچیده‌تر از کشورهای دیگر است. به دلیل این که امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه‌های مالی ایران وجود ندارد و دریافت کالای خریداری شده از این سایت با استفاده از یک واسطه برای ارسال کالا و پرداخت از طریق شبکه‌های مالی خارجی امکان پذیر است.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید از آمازون باید بدانید

  • هنگام ثبت خرید، با توجه به موقعیت مکانی که دارید، حتما به تاریخ تحویل کالا توجه کنید. اگر محل سکونت شما در ایران است، می‌توانید ثبت سفارش خرید از آمازون خود را به ایرانیکارت بسپارید، تا بدون استفاده از شرکت‌های واسط، به طور مستقیم هم پرداخت آنلاین و هم تحویل کالا را درب خانه خود انجام دهید.
  • نکته مهم دیگری که هنگام خرید سریع از آمازون باید مد نظر داشته باشید، خواندن نظرات سایر کاربران در مورد کالای مورد نظر شما است. با استفاده از این قسمت است که می‌توانید مطمئن شوید انتخابی که کرده‌اید درست است یا خیر.
  • همچنین فراموش نکنید که شرایط بازگشت کالا را قبل از اینکه از خرید خود منصرف شوید، مطالعه کنید.

برای خرید از سایت آمازون انگلیس و امارات می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را ثبت کنید.

راهنمای خرید از آمازون

برای ثبت سفارش از آمازون بایستی در سایت ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کرده و یا به حساب خود وارد شوید. سپس طی مراحل زیر سفارش خود را برای خرید از آمازون ثبت نمایید.

  • وارد پنل کاربری شده، در منوی سمت چپ روی خرید کالا و تحویل در ایران کلیک کنید. کشور مورد نظر را انتخاب و روی آن کلیک کنید.
  • کشور ایتالیا را به عنوان مثال انتخاب کرده و در صفحه باز شده روی آمازون ایتالیا کلیک می‌کنیم.
  • برای خرید از آمازون ایتالیا() ابتدا وارد صفحه رسمی آن شده، کالای مورد نظر را انتخاب و سپس لینک آن را در نوار مربوط به لینک محصول وارد کنید.

شرایط و توضیحات خرید از آمازون توسط ایرانیکارت را مطالعه کنید. لینک محصول موردنظر را در فیلد مربوطه درج کرده و با کلیک در قسمت “تصویر کالا” از درستی لینک محصول خود اطمینان یابید. اطلاعات تمامی فیلدهای خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید. در قسمت مبلغ، مبلغ دقیق محصول را از سایت آمازون وارد کنید. (دقت داشته باشید که مبلغ محصولات با تغییر ویژگی‌هایی مانند سایز، رنگ و … تعییر خواهد کرد؛ به همین دلیل، پس انتخاب دقیق ویژگی‌های کالا، قیمت آن را در فیلد مورد نظر وارد کنید.) پس از تکمیل اطلاعات روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید. در این مرحله اطلاعات خرید شما نمایش داده خواهد شد. پس از بررسی اطلاعات، قوانین سایت ایرانیکارت را مطالعه و روی گزینه “قوانین سایت را پذیرفته ام” کلیک کنید. پس از تکمیل خرید و پرداخت هزینه، درخواست شما برای کارشناسان ارسال می‌گردد. در این قسمت شما معادل ریالی مبلغ را پرداخت خواهید کرد. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت تایید، انجام خواهد گرفت. در غیر این صورت وجه شما طی 1 تا 3 روز کاری به شما عودت داده خواهد شد.

پس از این که خرید از آمازون شما انجام گرفت، معمولاً زمانی حدود 30 تا 45 روز طول خواهد کشید تا کالای شما در ایران به شما تحویل داده شود. خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران از ایرانیکارت می‌باشد. برای درخواست خرید از سایت‌های دیگر مثل خرید از سایت ایبی نیز باید در همین بخش درخواست خود را ثبت نمایید.

چرا خرید محصول از آمازون به صرفه است؟

گیفت کارت آمازون

یکی از راه‌های پرداخت در سایت آمازون، استفاده از گیفت کارت آمازون است. گیفت کارت به کارتی گفته می‌شود که متصل به حساب بانکی نبوده و قابلیت شارژ مجدد ندارد. برای تهیه گیفت کارت مجازی آمازون می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید. با این کارت‌ها می‌توانید از تمامی محصولات سایت آمازون و سایت‌های زیر مجموعه آن خرید کنید.

برای خرید گیفت کارت آمازون می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

نحوه خرید از آمازون با گیفت کارت

گیفت کارت آمازون یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه کالاهایی که از آمازون خریداری کرده‌اید را بدون این که نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی و ساخت حساب بین المللی باشد، پرداخت کنید. برای خرید از آمازون با استفاده از گیفت کارت آن، تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در مرحله اول باید آی پی خود را به آی پی آمریکا تغییر دهید. برای خرید از سایت آمازون و استفاده از گیفت کارت آن، نباید آی پی شما تغییر کند؛ در غیر این صورت اکانت شما بلاک شده و امکان نهایی شدن خرید وجود ندارد. پس برای عدم تغییر آی پی پیشنهاد می‌شود از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنید.
  • سپس وارد سایت رسمی amazon شده و اگر قبلا اکانتی در آن نداشته‌اید، نسبت به ساخت یک حساب جدید اقدام کنید. برای این کار روی sing in در بالای صفحه کلیک کنید.
  • پس از رسیدن به این صفحه برای ساخت اکانت جدید روی دکمه create your Amazon account کلیک کنید.
  • نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره همراه و پسورد خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید.
  • در این مرحله از شما خواسته می‌شود که شماره همراه خود را وارد کنید؛ البته امکان وارد کردن شماره ایرانی وجود ندارد، چراکه کد تایید هویت برای شما ارسال نمی‌شود. در این مرحله بهتر است با وارد کردن شماره مجازی ساخت اکانت خود را تکمیل کنید.
  • بعد از ساخت اکانت برای نهایی کردن خرید خود با انتخاب کالا روی buy now کلیک کنید.
  • از بین روش‌های پرداختی مختلفی که وجود دارد، گیفت کارت آمازون را انتخاب و بعد از وارد کردن کد گیفت کارت روی apply کلیک کنید.

به این صورت می‌توانید پرداخت کالاهای خریداری شده خود از آمازون را با استفاده از گیفت کارت آن انجام دهید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا