عمومیکسب و کار ویژه

چگونه دانلود اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر کمی وقت خود را در اینترنت بگذرانید، ویدیوها و تصاویر زیادی پیدا خواهید کرد. یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در این زمینه اینستاگرام است. شبکه اجتماعی اینستاگرام روزانه توسط میلیاردها نفر استفاده می شود و میلیون ها فیلم و تصویر در آن منتشر می شود. امروزه انواع و اقسام مطالب در اینستاگرام موجود است، از فیلم ها و عکس های خنده دار گرفته تا مطالب آموزشی، همه چیز را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند محتوای مورد علاقه خود را که در اینستاگرام دیده اند دانلود کنند. دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم . اینستاگرام خود توانایی دانلود آسان فایل های تصویری و ویدئویی را ندارد و برای این کار نیاز به نرم افزار یا وب سایت دارد.

راه های مختلف دانلود از اینستاگرام

در حال حاضر روش های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارند. در این مقاله سعی داریم روش هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید مطالب اینستاگرام را خیلی سریع و آسان دانلود کنید.

مرحله 1: دانلود از اینستاگرام با استفاده از وب سایت DownloadGram

وب سایت دانلودگرام یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای دانلود از اینستاگرام است. دانلود محتوا از طریق این وبسایت اصلا کار سختی نیست. کافیست لینک محتوای مورد نظر را از اینستاگرام دانلود کرده و در باکس وبسایت دانلودگرام قرار دهید. توجه داشته باشید که دانلود از وب سایت دانلودگرام محدود به گوشی یا لپ تاپ نیست. مهم نیست چه دستگاهی دارید، به راحتی می توانید محتوای مورد نظر خود را با استفاده از آن دانلود کنید. بنابراین اولین مزیت دانلودگرام این است که تمامی دستگاه ها را پوشش می دهد و محدودیتی ندارد.

دومین مزیت سایت دانلودگرام این است که محدود به دانلود محتوای خاص نیست، با استفاده از آن می‌توانیم تصاویر، ویدیوها یا IGTV را دانلود کنیم. در قسمت زیر به طور خلاصه نحوه دانلود آن را توضیح می دهیم.

مرحله اول: در مرحله اول محتوایی را که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید، لغو لینک کنید. برای این کار محتوای مورد نظر را که دارای نماد سه نقطه در گوشه سمت چپ بالاست وارد کنید. بر روی آن کلیک کنید، گزینه “پیوند” را از این منو انتخاب کنید.

تصویر سمت چپ برای اندروید و تصویر سمت راست برای IOS است

مرحله دوم: اکنون می توانید به وب سایت دانلودگرام بروید و لینکی که کپی کرده اید را در کادر این صفحه وارد کنید. پس از قرار دادن لینک در کادر، روی دکمه “Download Now” کلیک کنید.

روش دانلود برای هر دو دستگاه اندروید و IOS یکسان است.

مرحله سوم: گزینه دیگری حاوی کلمه «دانلود» را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و به راحتی می توانید تصویر مورد نظر را دانلود کنید. برای دانلود ویدیو نیز همین مراحل را دنبال کنید. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که مطالب مورد نیاز خود را به آسان ترین روش دانلود کنید. توجه داشته باشید که مراحلی که در اینجا برداشته ایم را می توان از رایانه شما انجام داد.

روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از آیگرام

آی گرام یک سایت دانلود اینستا است، این سایت یکی از بهترین سایت های دانلود پست اینستاگرام است که محدودیتی در نوع محتوا ندارد، پست ها، استوری ها و انواع ویدیوها به راحتی قابل دانلود هستند. مزیت وب سایت آیگرام این است که محتوای با کیفیت متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین می توانید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. همچنین می توانید به این سایت بروید و آن را از گوشی خود دانلود کنید. در مرحله بعد، روش دانلود را با این روش بررسی می کنیم:

روش سوم: دانلود پست اینستاگرام با استفاده از سایت الواینستاگرام

یکی دیگر از وب سایت های دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر، استفاده از الو اینستاگرام است که طرفداران زیادی دارد. این وب سایت دارای ویژگی های زیادی برای آپلود تصاویر، فیلم ها، IGTV و داستان ها می باشد. البته این وب سایت کامل و منحصر به فرد امکان آپلود تصاویر پروفایل برای اکانت های مختلف را نیز به شما می دهد. همچنین می توانید زیرنویس های مورد نظر خود را از این صفحه دریافت و کپی کنید.

این سایت دارای محتوای عالی در مورد خود برنامه اینستاگرام و مخاطبان آن است. در حال حاضر سایت اینستاگرام الو یکی از بهترین ابزارها برای دانلود پست های اینستاگرام در کنار ربات تلگرام رگرام می باشد. توجه داشته باشید که هیچ یک از ابزارها و سایت های ارائه شده برای دانلود اینستاگرام در رایانه شخصی فقط برای رایانه شخصی نیستند. اگر اندروید یا آیفون دارید، می توانید از این سایت ها برای دانلود محتوای مورد نظر خود از اینستاگرام استفاده کنید.

روش چهارم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت instaoffline

یکی دیگر از راه های خوب و راحت برای دانلود پست های اینستاگرام، وب سایت instaoffline است. برای استفاده از این صفحه کافی است لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و در نوار جستجو قرار دهید. سپس لینک دانلود روی پست به صورت خودکار برای شما ظاهر می شود و با کمک می توانید فایل مورد نیاز را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

روش پنجم: دانلود از اینستاگرام با کمک سایت SaveInsta

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای دانلود از اینستاگرام استفاده از SaveInsta است. توجه داشته باشید که این ابزار یک اپلیکیشن اندروید را در کنار وبسایت خود قرار داده است تا کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی بتوانند از این اپلیکیشن برای دانلود از اینستاگرام استفاده کنند.

یکی از مزیت های اصلی دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت یا اپلیکیشن SaveInsta این است که به کاربران امکان دانلود فیلم، عکس، استوری و ریل را می دهد و هیچ محتوای اینستاگرامی که با این ابزار دانلود می کنید وجود ندارد.

روش ششم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از SSInstagram

SSInstagram یکی دیگر از سایت های دانلود اینستاگرام است که طرفداران زیادی دارد و به کاربران این امکان را می دهد که تمام محتوای اینستاگرام (تصاویر، فیلم ها، استوری ها و قطارها) را دانلود کنند. برای دانلود از این سایت کافیست بر روی لینک مطلب مورد نظر کلیک کرده و در قسمت محتوای مناسب قرار دهید. روش ششم: استفاده از افزونه برای دانلود ویدیوها

افزونه دانلود تصویر یکی از بهترین افزونه هایی است که می توانید در مرورگر کروم نصب کنید. با نصب این افزونه می توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه استفاده از آن نیز بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه افزونه دانلود کننده تصویر رفته و آن را در مرورگر خود نصب و فعال کنید. سپس به هر صفحه ای بروید و روی image downloader کلیک کنید، آن صفحه لیستی از تمام تصاویر و ویدیوهایی که می توانید دانلود کنید به شما نشان می دهد.

روش هفتم: با استفاده از اپلیکیشن FastSave از اینستاگرام دانلود کنید.

بهترین راه دیگر برای دانلود اینستاگرام اپلیکیشن FastSave است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از این برنامه ابتدا اپلیکیشن FastSave را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود برنامه های ایرانی به سایت اپ ناب مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا