یک توصیه برای سلامت استخوان‌ها پس از جراحیِ کاهش وزن

یک توصیه برای سلامت استخوان‌ها پس از جراحیِ کاهش وزن

دهان این ورزش برای محافظت از سلامتی پس از یک مشکل جدی است.

به گزارش تی تی آنلاین ، یک جراحی م lossثر در کاهش وزن می تواند در نتیجه حمله توسط دهان فعالیت سلامتی همراه با درد نباشد.

به همین منظور ، نتایج مطالعه نشان داد که ورزش می تواند به از بین بردن پیامد مضر کمک کند.

در این مطالعه ، 84 بیمار که جراحی کاهش وزن داشتند به دو گروه تقسیم شدند در 11 ماه مطالعه. زیرا یک مورد وجود دارد ، و مقاومت در برابر سکوت و تعادل ورزش بعد از اینکه برای آن فرستاده شد: بنابراین من برای چه گروهی سه بار در هفته می خواهم ، و گروه دیگر یک گروه تمرین در برنامه روزانه قرار نمی گیرد.

به گفته محققان ، 12 ماه پس از جراحی کاهش وزن ، که شامل ورزش بر روی تراکم مواد معدنی استخوان در روزانه پایین تر و بالاتر از گروه کنترل است.

همچنین ، شرکت کنندگان حداقل در نیمی از جلسات ورزش در غلظت مواد معدنی استخوان در ناحیه گردن شرکت کنندگان شرکت کردند ، بالاتر از گروه کنترل بود.

کارشناسان پرتغالی در این ارزیابی گفتند: “این یافته ها نشان می دهد که ورزش می تواند یک گزینه درمانی مناسب برای جراحی کاهش وزن باشد تا از بین رفتن تراکم استخوان ، تعداد قابل توجهی از بیماران را در بزرگسالی قرار دهد.” یا حتی در دوران کودکی تحت عمل جراحی قرار بگیرند مهمترین است.

طبق گزارش پزشکی اکسپرس ، سازمان بهداشت جهانی به تازگی قیمت ورزش منظم و فعالیت بدنی سازمان بهداشت جهانی را منتشر کرده است ، به عنوان کشوری که برنامه های درمانی بهتری را برای همه افراد ، از جمله بیمارانی که تحت جراحی کاهش وزن هستند ، برنامه ریزی می کند.

آزمایش های فردی در مجله پزشکی بریتانیا Bone and Mineral Research منتشر شده است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا