علم و سلامتکسب و کار ویژه

قهوه گانودرما چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

در حال حاضر با تغییر سبک زندگی خیلی از افراد، بیشتر کسانی که دچار اضافه وزن می شوند، از روش های مختلفی برای لاغری استفاده می کنند که یکی از آنها مصرف قهوه است. قهوه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارند که یکی از مهمترین آنها، قهوه گانودرما برای لاغری است. در این مقاله، ما اطلاعات کاملی درباره لاغری با قهوه گانودرما در اختیار شما قرار خواهیم داد و می گوییم که چطور باید این قهوه را مصرف کنید تا به کاهش وزن مورد نظر خود برسید. پس اگر شما هم اضافه وزن دارید، حتما تا پایان این مقاله از لنداسپا همراه ما باشید.

قبل از این که درباره رابطه بین قهوه گانودرما و لاغری صحبت کنیم، خوب است بدانید که حتی با این که روش های خیلی مدرنی برای لاغری و یا درمان برخی بیماری ها وجود دارند، اما باز هم طب سنتی می تواند تاثیر بسیار زیادی برای جلوگیری از اضافه وزن و لاغری داشته باشد.

در طب سنتی تأکید بسیار زیادی در استفاده از قارچ گانودرما شده است و گفته شده که افراد می توانند با مصرف آن به سلامت بدن و لاغری دست پیدا کنند. قهوه گانودرما لاغری فواید بسیار زیادی در کاهش وزن دارد و به همین دلیل هم بیشتر پزشکان طب سنتی مصرف آن را پیشنهاد می کنند.

تاثیر گانودرما بر لاغری

برخی از مکمل های گیاهی معمولا به عنوان داروهای جایگزین برای کاهش وزن استفاده می شوند. قارچ گانودرما ، نمونه ای از چنین مکمل های گیاهی است. شما می توانید قارچ گانودرما را به صورت انواع نوشیدنی نظیر قهوه گانودرما و یا دمنوش گانودرما از فروشگاه های مواد غذایی سالم و ارگانیک تهیه نمایید. اگر می خواهید بدانید گانودرما چگونه به کاهش وزن شما کمک می کند؟ این مطلب را مطالعه کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی تاثیر گانودرما بر لاغری بپردازیم.

در حوزه بهداشت و تناسب اندام ، متخصصان به ویژگی های مختلف قارچ گانودرما در کاهش وزن پی برده اند. به عنوان مثال ، افزایش متابولیسم بدن به وسیله مصرف این قارچ به طور قابل توجهی به افراد در کاهش وزن کمک می کند. چرا که پزشکان و کارشناسان تناسب اندام به طور یکسان اتفاق نظر دارند که متابولیسم بالا در سوزاندن چربی ها و کاهش وزن بسیار مهم است. قارچ ریشی یا همان گانودرما ، بدون ایجاد عوارض جانبی جبران ناپذیر ، متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد و به این شکل به کاهش وزن ایمن و موثر کمک می کند. در ادامه در خصوص تاثیر گانودرما بر لاغری بیشتر توضیح خواهیم داد.

تاثیر گانودرما بر لاغری

فواید قارچ گانودرما زیاد است. تقویت سیستم ایمنی ، درمان اختلالات کبدی ، درمان بیماری های پوستی و همینطور درمان دیابت ، سرطان و مشکلات قلبی از جمله مزایای نوشیدن قهوه گانودرما است. با این حال در اینجا صرفا به تاثیر گانودرما بر لاغری می پردازیم.

در حال حاضر سبک زندگی مدرن موجب شده تا خیلی از افراد اضافه وزن پیدا کنند که این اصلا نشانه خوبی برای سلامتی نیست و منجر به افزایش چربی در بدن و در نتیجه بروز مشکلات قلبی عروقی در فرد می شود.

بنابراین می توان گفت چاقی و افزایش وزن یکی از چالش های مهم افراد در زندگی امروزی است. به همین خاطر خیلی ها به دنبال پیدا کردن یک راه آسان و البته بی ضرر برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود هستند. یکی از این راه ها مصرف مکمل های کاملا گیاهی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه با چند راه کار به کاهش وزن کمک می کند:

۱- سرکوب اشتها

برای لاغری با قهوه فوری سوپریم باید در زمان های مشخص و با فاصله معین از این نوشیدنی استفاده کرد. نوشیدن قهوه توانایی این را دارد که اشتهاتون رو سرکوب کند تا کمتر سراغ خوردن غذا بروید. در ضمن ریشه واژه و بیوگرافی قهوه، قها می باشد که بی اشتهایی معنا می شود البته به این ویژگی قهوه پیرامون اشتها، در گذشته نیز پی برده شده بود. با این توضیحات تا حدودی می توان ارتباط بین قهوه و کاهش وزن را متوجه شد.

خب راهکار بعدی چی هست؟

۲- افزایش متابولیسم بدن

قهوه و کافئین آن باعث افزایش سوخت و ساز در سلول های شما می شوند که به تجزیه بافت های چربی منتهی می شود. در واقع بدن اسیدهای چرب را در خون آزاد می کند که این عمل باعث شکسته شدن چربی ها می شود و در نهایت آن ها به انرژی تبدیل می شوند.

۳- افزایش انرژی راهکار دیگر قهوه برای لاغری

اگر دوستانی دارید که می خواهند اطلاعاتی پیرامون لاغری با قهوه داشته باشند می توانید از طریق شبکه های اجتماعی در انتهای مطلب، آن ها را در جریان بگذارید.

قهوه لاته گانودرما یک سری ترکیبات به خصوص مفید دارد که برای افزایش وزن به شما کمک میکنید و میتوانید یک دوره چاقی و اضافه وزن را با قهوه لاته گانودرما شروع کنید.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما چیست؟

  • قهوه عربیکا
  • شکر
  • خامه غیر لبنی
  • پودر گانودرما لوسیدوم

اگر به دنبال یک روش طبیعی و گیاهی و همچنین بدون عوارض برای چاقی و اضافه وزن هستید میتوانید از گانودرما استفاده کنید، البته نه هر گانودرما! فقط قهوه لاته گانودرما و یا قهوه هات چاکلت گانودرما.

برای چاقی و اضافه وزن میتوانید قهوه لاته گانودرما و قهوه هات چاکلت گانودرما را به صورت دوره ای مصرف کنید و شاهده نتایج بسیار خوب باشید.

فواید قهوه گانودرما

فواید قارچ گانودرما لوسیدوم یا فواید قهوه گانودرما برای سلامتی مدت زیادی است که مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از متخصصان پزشکی پیشنهاد می‌کنند که قهوه گانودرما را در بین نوشیدنی‌های ترکیبی خود بگنجانید. یک فنجان قهوه گانودرما ممکن است به جلوگیری از علائم رایج آلرژی مانند آبریزش بینی، عطسه و خارش چشم کمک کند. اسیدهای گانودریک A و D موجود در این قارچ می‌تواند از بروز آلرژی فصلی، زمانی‌که سطح گرده افشانی‌ها در بالاترین حد خود قرار دارد، پشتیبانی کند.

پشتیبانی از سلامت کبد

قهوه گانودرما همچنین نویدبخش حمایت کافی از کبد است. قارچ گانودرما لوسیدوم یک پاسخ ضد التهابی قوی دارد و به عنوان آداپتوژن شناخته می‌شود. اما آداپتوژن چیست؟ آداپتوژن‌ها گروه خاصی از گیاهان هستند که به بدن شما کمک می‌کنند تا با موقعیت‌های استرس‌زا مانند شرایط آب و هوایی شدید یا آسیب‌های فیزیکی یا فیزیولوژیکی سازگار شود. باور کنید یا نه، خواص قهوه سوپریم سازگاری عملکرد کبد را نیز بهبود می‌بخشد و همانطور که احتمالا می‌دانید، کبد مسئول دفع سموم و گردش خون سالم (و مواد مغذی حیاتی) در سراسر بدن است.

دکمه بازگشت به بالا