علم و سلامت

یک هیوندای متفاوت و جوان‌پسند در راه ایران / عکس

هیوندای کونا 2022 به دلیل اینکه بازار خودروی ایران بسیار دور است، یک معامله بزرگ است، اما انتظار می رود که نسل جوان قطعاً مایل به خرید آن باشند!

هیوندای دیگر و جوان پسند در راه ایران / عکس

این خودروی کره ای یکی از رقبای نیسان جوک، کیا سلتوس و سول یا هوندا HR-V محسوب می شود و با موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی و تنفس طبیعی در تریم SE یا همان نسخه وارداتی به ایران می رود. این می تواند 150 اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتن متر گشتاور را مستقیماً در رگ های راننده ایجاد کند. نکته جالب اینجاست که گیربکس هیوندای کونا مدل 2022 در تریم N Line یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با دو دستی است. این نوع گیربکس را در سال‌های اخیر فقط در محصولات چینی مانند جک J7 دیده‌ایم، اما متأسفانه هیوندای کونا مدل 2022 در تریم SE میزبان گیربکس 6 سرعته اتوماتیک CVT خواهد بود. در ضمن بد نیست اشاره کنیم که مصرف سوخت هیوندای کونا SE در شهر و جاده در محدوده 11.7 تا 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود.

هیوندای دیگر و جوان پسند در راه ایران / عکس

خطوط این کراس اوور جمع و جور در نسخه SE شامل کنسول مرکزی 8 اینچی چند رسانه ای، سیستم صوتی با 6 بلندگو، سوئیچ کشتن سیستم، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع خودکار است. همچنین حجم صندوق عقب نیز نزدیک به 540 لیتر است که کاملا با ایرانی بودن سفر مطابقت دارد. در پایان این قسمت باید بگوییم که قیمت هیوندای کونا مدل 2022 SE در ایران احتمالا چیزی نزدیک به 1.4 میلیارد تومان است.

5858

دکمه بازگشت به بالا