علم و سلامت

عکس | فیدلیتی جدید ایرانی که مشکل مدل‌های فعلی را ندارد!

این مدل احتمالاً قابل پرداخت 1402 است و می تواند گرانتر از مدل اول مدل فعلی با گیربکس دوگانه باشد، سایر مشخصات فنی وفاداری با گیربکس دوگانه خیس مانند مدل قبلی و همچنان از 1.5 لیتری توربو است. موتور او با 155 سواره نظام پیروز شد.

با این حال مهندس بهمن موتور می گوید تغییرات جزئی در قسمت قابلیت اطمینان سیم کشی کابین نیز رخ داده است که ممکن است برای رانندگان محسوس نباشد.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت این مدل چقدر در بازار خودروی کشورمان تثبیت می شود، اما با توجه به اینکه نقص اصلی این خودرو (موتورهای استخراج) برطرف شده، بعید نیست. ما بیش از مدل فعلی وفاداری با گیربکس WDCT خواهیم دید. (دوباره)

وفاداری به اندازه متوسط ​​صلیب تخمین زده می شود و در دو کلاس پنج و هفت نفره پرداخت می شود. بنابراین می توان ابعاد و اندازه بدنه آن را با خودروهایی مانند هیوندای سانتافه مقایسه کرد.

مجموعه ای از رادارهای نقاط کور، دوربین 360 درجه با قابلیت ثبت تمامی رویدادهای رانندگی، مجموعه ای از سیستم های ترمز کمکی برای جلوگیری از غلتیدن خودرو بر روی سربالایی ها و چهار ایربگ از اصلی ترین ویژگی های ایمنی این خودرو هستند. .

5858

دکمه بازگشت به بالا