علم و سلامت

۱۰ شغل مناسب برای مضطرب‌ها

آفتاب نیوز:

این امر باعث اختلال در ضعف و ترس ما می شود.

اضطراب کسانی که در زندگی یک جامعه مشکلاتی دارند و فداکاری برای مردم ، با خستگی و مشکل در اهداف علمی فرصتها. برخی از محرکهای خاص ، که با کنترل علائم اضطرابی به راحتی قابل بارگیری هستند. آنها باید به طور کلی مجبور به مناطق مکرر با بیماریهای جدی شوند.

10 شغل مناسب برای اضطراب.

با این حال ، برخی از مشاغل نه تنها به جلوگیری از حمله اضطراب کمک می کند بلکه می تواند به بهبود این اختلال نیز کمک کند. در اینجا برخی از این مشاغل ذکر شده است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که برخی از این مشاغل برای موفقیت ، لازم است که در این زمینه تحصیل کرده و یا استعدادی داشته باشید.

گلفروشی

مطالعات بیشماری تأثیر گل بر سلامت روان را نشان داده است. گلها به طور قابل توجهی اضطراب و افسردگی را در افراد کاهش می دادند. و استرس و اضطراب را کاهش می دهد ، و گلهای باقیمانده تماس انسان با توسعه دهنده انرژی مثبت را کاهش می دهد و می تواند برای بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی مفید باشد. چه کسی می داند که انتخاب شغل گل فروشی فردا حملات هراس را کاهش می دهد ، که یکی از شایع ترین گروه اختلالات و اختلالات اضطرابی است.

برنامه نویسی کامپیوتر

برای برنامه نویسان می تواند با جزئیات متمرکز شود و از حل مسئله لذت ببرد. چگونه این کار بهتر از قدرت مهارت های تحلیلی مکالمه ها عمل می کند و همین امر باعث راحتی بیشتر در این زمینه می شود. و با همکاران صحبت خواهید کرد و انجام هر کاری که لازم باشد بیشتر در پروژه های اجتماعی وجود دارد می تواند بر سر این همه اضطراب برای چالش بجنگد.

رنگ آمیزی

تکنیک نقاشی بهترین روش درمانی برای بسیاری از مشکلات روحی است. حرکت آزاد می تواند به شما کمک کند افکار خود را بر روی دیوار خفه کنید. بیمار مبتلا به اضطراب ، مانند یک هنرمند یا یک هیئت آموزش و پرورش ، بسیار کمتر با سایر مشاغل استرس زا رقابت می کند. برای انتقال این پرونده که شنیده می شود ، به کسانی که فکر می کنیم بپوشید. حرکت اختلال احساس اضطراب در چهره آقایان ، و توسط یک هنرمند بزرگ.

نوشتن

سالها طول می کشد تا به سطح بالایی از نویسندگی ، نوشتن برسید ، اما تنها به نوشتن کتاب محدود نمی شود. تولید و تجارت محتوای وب سایت های نویسندگی و نوشتن. برای بسیاری از گزینه ها برای ده ها شغل می توانید چیزهای متعلق به این کلاس را برای متون مقدس پیدا کنید. چیزهایی که می نویسند من می توانم به بعضی از افرادی که کم کم عصبانیت ، اضطراب اضطراب دارند ، کمک کنم و تا زمانی که همزمان درامد زندگی در محیط های شلوغ و پر استرس باشد ، نیازی به زندگی ندارم.

کارشناسی ارشد بدنسازی

ورزش یکی از اصلی ترین راه های خلاص شدن از اضطراب و استرس به دلیل مواد شیمیایی بیولوژیکی مانند دوپامین است که در بدن آزاد می شود و این عامل خلق و خوی ما است. علاوه بر اینکه منبع خوبی برای درآمد دارید ، شرکت در کار مربیگری ورزشی و بدنسازی که نیاز به تمرکز زیادی دارد می تواند تأثیر شگرفی در بهبود اضطراب شما داشته باشد.

آشپزی

هنگامی که یک مرد فکر می کند ، او می خواهد کاری انجام دهد که مزاحم نیست. پخت و پز دیده می شود که هرچه روش ذهنی بزرگتر باشد ، چگونه می تواند در ذهن صورت وجود داشته باشد. پخت و پز شروع اقدامات دارویی و آخرین مرحله ، یعنی احساس موفقیت در ایجاد محصول ، به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید. حال تصور کنید از درآمد کسب کنید تا این کار را برای شما انجام دهد که زندگی مالیات را انجام می دهد و می ماند.

بالا

آرایش مو نیز نوعی هنر است. یک آرایشگاه و همچنین در توانایی انجام استفاده از آن در فضای داخلی ، خلاقیت ، سعی در مباشرت فضل منیفولد خدا را دارد. و درست مانند احساسات مردم ، وقتی با ارائه خدمات نیز می جنگند. صرف وقت برای یادگیری و تمرین این حرفه می تواند به کاهش حملات هراس کمک کند. به دلیل راه مقابله با ترس از دستگاه های تعادل ، همچنین تعامل مشتریان خود با اضطراب اجتماعی را به چالش می کشد.

کتابداری

کارگران مراقبت نسبت به شواهد ترس از صدا حساس هستند. آنها معمولاً از اینكه كشورهای بزرگی از جمعیت تقسیم می شوند خودداری می كنند. برای شغلی که مردم رویای کتابداری دارند. در کار خود در سکوت یک حمله وحشت ، احتمال ابتلا به محیط زیست را کاهش می دهد. کتابها می توانند بهترین دوستانی باشند که نگران مردم هستند.

تصاویر

این هم کار ما درست است ، یک سرگرمی و کاردستی به نوعی است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این یک راه عالی برای دنبال کردن راه هنر ، رهایی از اضطراب و ترس است.

مشورت کردن

در نگاه اول مشاوره یا عادت به نظر نمی رسد شغل مناسبی با اضطراب اجتماعی باشد که انسان برای کمک به سایر مشکلات روحی و روانی در آن جایی ندارد که بتواند بهترین کار برای آنها باشد. شما نمی توانید درک کنید که تجربه مشتری شما دانش آموز خوبی برای چنین اهدافی خواهد بود و راه هایی برای اضطراب اجتماعی و تهدید آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا