علم و سلامت

۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونای چینی امروز وارد کشور می‌شود/ گروه‌های جدیدی که تا پایان سال واکسینه می‌شوند

به گزارش شفاف ، زنجیره های علیرضا و صحبت از ستاد ملی ضد شکوه ، در حاشیه مجلس شورای ملی ستاد ضد شکوه روز ورود 4/2 میلیون دوز واکسن Glory Dies از سبد است و امروز اعلام شد یا فردا.

تاج دستور واکسیناسیون با گروه جدید ؛

سخنگوی تاج ملی ستاد برنامه واکسیناسیون علیه کوید 19 نامیده می شود: “پنجشنبه گذشته وقتی وزیر بهداشت کهریزک مقابل خانه اپرا و واکسیناسیون گروه جدید را آغاز کرد.” در این زمان ، خانه های سالمندان در افراد واکسینه شده با معلولیت در مراکز مراقبت های جسمی و روانی در کشور به قربانیان جنگی بیش از 50٪ ، و به ویژه حمام کنندگان و صومعه های Acrocephalinae تنفسی نیاز دارند.

رییسی اضافه کرد: علاوه بر این ، واکسیناسیون پرسنل ICU و هشدارهای ویژه Crown ، بخشهای بستری Quaid ، آزمایشگاههایی که Quaid ، مراکز فارغ التحصیل Quaid را در بیماران سرپایی انجام می دهند و مراقبت های بهداشتی و اورژانس بیمارستان در این سطح واکسینه می شوند و بنابراین در “ما امیدواریم که بتوانیم واکسیناسیون گروه پرخطر را که شامل 1.3 میلیون نفر است قبل از پایان سال و دوره بین آوریل برای واکسیناسیون آغاز کنیم. سایر واکسن ها نوشته می شوند و طبق مرحله واکسیناسیون ملی در ستاد ملی تأیید می شوند.

تاج عمومی در اروپا و ایالات متحده آمریکا

از صحبت با ستاد ملی ، اشاره به جلسه ستاد ملی به ریاست رئیس جمهور و سایر اعضای وضعیت بیماری عروق کرونا ویروس قلب در جهان “و وضعیت بیماری عروق کرونا ویروس قلب تاکنون بیش از 114 میلیون نفر مایل نیست مردم جهان از بیماری کرونا ویروس قلب رنج می برند ، و متأسفانه بیش از 2.5 میلیون نفر درگذشتند. در همین حال ، ایالات متحده سهم مرگ و میر دارای تاج پا بسیار بالا است و بیش از 520،000 فقط در ایالات متحده است. انگلیس مرگ و میر بالایی دارد نرخ ، و اروپا یکی از تاج به عنوان تعداد کشته شده است.

وی افزود: “محدودیت جدی برای کشورهایی مانند ایتالیا ، فرانسه ، آلمان و انگلیس اعمال شده است. ویروس جهش یافته ، که در انگلیس در سراسر اروپا آغاز شد و در انگلیس می توان گفت تاج انگلیس جایگزین ویروس می شود.” ووهان بود. لازم به ذکر است که سیستم بهداشتی انگلیس ، آلمانی ها نیز از جمله نیروهای امنیتی است.

روند افزایش چهارمحال و بختیاری و خوزستان برای Glory

سخنگوی تاج ملی ستاد بیماری عروق کرونا ویروس قلب در کشور نامیده می شود: “سطح کشور ، گرچه روند بیماری تقریباً پایدار است ، استان خوزستان و چهارمحال بختیاری و در آن بیماری در حال افزایش است ، در اهواز ؛ آبادان خوزستان و سایر شهرهای در گردش تعداد زیادی از افراد به عروق کرونا ویروس جهش یافته ویروس آلوده شده و میزان بستری در بیمارستان نیز زیاد است.

وی افزود: اقدامات خوبی از خوزستان آغاز شده است و سطح اجرای دستورالعمل ها به دزفول و شادگان بهتر از قبل است و به نظر می رسد كه بیمار روند رو به افزایشی دارد تا حدی كنترل می شود. همچنین اقدامات انجام شده در تشخیص و برای این “. هر روز 12000 تست به خوزستان وارد می شود. در کشور ، بیش از 100000 آزمایش در روز انجام می شود ، و تشخیص زودهنگام بیمارانی که می توانند از مزایای آنها و اطراف آنها برخوردار باشند.

[ترجمه ترگمان]با شکوه شهرها ، قرمز است ،

از سخنرانی در ستاد شکوه ملی گفت: “در حال حاضر در خوزستان ، 11 شهر سرخ اهواز ، آبادان ، بندرماهشهر ، خرمشهر ، دزفول ، دشت آزادگان ، رامهرمز ، شادگان ، شوشتر ، story.cfg و هویزه در موقعیت قرمز و این دستور را به ما داده است که یک تجارت اینترنتی را گسترش دهیم. “بگذارید از شهر در دریای سرخ بیرون برویم.

وی گفت: “در سراسر کشور 32 شهر با رنگ طلایی 251 و 154 زرد و آبی وجود دارد.”

بقیه در یک عید نوروز آرام نگهداری می شوند

معاون وزیر بهداشت درباره عملکرد و بهداشت در دستورالعمل های کشور گفت: “ما باید عملکرد دستورالعمل های مربوط به نحوه رشد بهتر را از نزدیک کنترل کنیم.” نوروز تا چند هفته ، باید با دقت توجه شود که بلافاصله نوروز را با آرامش بکشید.

وی پاسخ داد: “آنچه از تاج ویروس متولد شده است و از چنین شرایطی بار اول بسیار خوب نیست ، این دستورالعمل ها دنبال نمی شوند ، پیش بینی وجود دارد و به محض این که بیماری متعلق به چندین اسقف باشد ، باید تشکیل شود بین آنها برای من از گسترش شهرهای بنی اسرائیل از راه به استانها و روی زمین. از طرف دیگر ، ویروس جهش یافته انگلیس بسیار مسری است. “

کشور غربی به کشور و دولت برای تقویت کمک های هلال احمر

وی از محدودیت قدرت رییسی در کشور گفت: “در ارتباط با کنترل مرزها ، مشخص شد که ستاد نیروهای جمعیت هلال احمر برای کمک به نیروهای کنترل مرزی از امنیت برخوردار است.” در حال حاضر ، در اندام های غربی کشور بسته است ، به شدت کنترل می شود. امیدواریم بتوانیم هوا ، آب ، انتهای زمین را کنترل کرده و مراقب باشیم. وقتی مردی جهش پیدا کرد در کشور ، در هر صورت ، ما هنوز آن را گسترش نمی دهیم و راه حل این است که بیماران را سریع و اطراف آنها شناسایی کنیم.

جلسه گفت: “و با تشکر و قدردانی از سلامتی شهروندان آن که قوانین را به خوبی با یکدیگر دنبال می کنند ، می توان امیدوار بود که با رعایت دستورالعملهای بعدی نوروز و منطقه در مورد ایمنی ، بیماری گسترش یابد”. به آرامی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا