علم و سلامت

۴ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر داغدار شدند

چهار خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی دارای فرزند
عکس بایگانی پیام

تی تی آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بیماری عروق ویروس کرونا قلب را در بین 244 قربانی در استان اعلام کرد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 4 نماینده در معرض ویروس کرونا قرار گرفتند.

دکتر. پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 423 بیمار مشکوک و قطعی ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد 27 بیمار با 174 بیمار ویروس کرونا با موقعیت مشخص و خاص تحت درمان قرار گرفتند.
همانطور که در بالا ذکر شد تعداد کل بیماران ویروس کرونا کهگیلویه بویر و احمد ، 12.665 نفر باید بهبود یابند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: از 448 نمونه گرفته شده از آزمایشگاه M. Yasuj ، 60٪ مثبت بوده و بویراحمد (50٪) گچساران (25٪) کهگیلویه (8٪) باش (6٪) وجود دارد. ) در سایر ایالت های کشور.
یزدان پناه برای فصل سرما بسیار مهم است یا مأموریت پخش تاج ، عطسه یا سرفه به دلیل انتشار ذرات تنفسی است. این ذرات در هوای سرد از لال برای بسته و باز ماندن در پاییز ، زمستان پایدارتر هستند و ما انتظار داریم که عمل کنند.
وی اظهار داشت: ماسک گذاری به روش صحیح ، رعایت بهداشت فردی ، مشاهده تهویه مناسب برای کاهش فاصله بدن می تواند نقش زیادی در روند انتقال بیماری داشته باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در شرایط فعلی که گروه های عمومی به خوبی اجرا می شوند و این که بین گروه های اصلی اعضای خانواده خانواده می تواند راهی برای انتقال به دیگران و شهر باشد.
به گزارش تی تی آنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، یزدان پناه بر لزوم وجود افراد مشکوک در آزمایش تأکید کرد ، بنابراین در قرنطینه برای تعیین اثر ، و تنها بالینی به عنوان نشانه ای از بیماری عروق ویروس کرونا قلب حداقل دو هفته برای حفظ یک قرنطینه باقی می ماند. گسترش اعضای خانواده به همین ترتیب ، برای بیمارانی که در قرنطینه بودند ، اما ممکن است مشکلات تنفسی به نوبه خود افزایش یابد ، نشان دهنده بدتر شدن علائم بیمار است ، و کسانی که در بهبود تب افزایش می یابند و وضعیت دیگری مانند ویروس کرونا ، اجازه دهید ما در بیمارستان های 16 ساعته در مراکز استان بستری شویم ، یا منطقه دست راست است. درمان های لازم را انجام دهید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا