علم و سلامت

برای تشخیص محرمانه و رایگان “ایدز” به کجا باید مراجعه کرد؟

ایدز و سایر بیماریها رئیس اداره کنترل وزارت بهداشت ، در بیانیه قبلی خود که تمام مراحل در نهایت حفظ حریم خصوصی آزمایش HIV است ، انتقال جنسی داده و بر اهمیت انجام به موقع از سوی بیماران تأکید کرد و گفت: “در تشخیص و درمان به موقع ، نه تنها از حالت طبیعی زندگی یک مرد نیست ، بلکه توانایی انتقال بیماری به دیگران است که بیش از صفر هستند.

دکتر. سرویس پروین کازرون در مصاحبه با تی تی آنلاینوی با اشاره به شعار امسال “همبستگی ، مسئولیت مشترک” روز جهانی ایدز گفت: “هنگامی که ویروس HIV وارد فرد می شود ، علائم فوراً آشکار نیست.” لنفوسیت مانند بدن به آرامی شروع به تکثیر می کند و با احیای مدت زمان طولانی وارد ویروس هدف و سلولهای ایمنی می شود ، کم کم مثمر ثمر می شود و تکثیر می شود و توسط سلول ها مصرف می شود.

تا زمانی که با اچ آی وی اتفاق نیفتد؟

او تأکید کرد که حدود 10 سال طول می کشد تا علائمی مانند تخریب سلولهای ایمنی بدن ایجاد شود“پس از تخریب این سلول ها و ضعف سیستم ایمنی بدن ، فرد به مرحله مرحله دیگر آلوده می شود.” این عفونت ها که دلیل دیگری نیستند ، سوال این است که سالم ترین و با گذشت زمان بهبود می یابد ، اما این مسئله تا حدودی سخت تر بود که مردان فرسوده به دلیل رابطه زنده با اچ آی وی و سیستم ایمنی بدن و علت رذایل خود و سه زخم او ایجاد شده اند ، این می تواند مشکلات زیادی باشد. برای بیمار و درجه ایجاد شده است “تولدت مبارک” نامیده می شود.

در اولین مشکوک هنگامی که شما نیاز به یک لحظه vidhim

اداره مبارزه با ایدز و بیماریهای مقاربتی وزارت بهداشت در پایتخت ادامه داد: “در وهله اول هیچ بحثی درباره HIV نیست ، آگاهی از این عفونت بسیار مهم است.” اگر فرد مبتلا به ویروس وارد بدن شود ، فرد به تشخیص ، دارو و بلافاصله شروع می شود. داروها برای حمله به ویروسی که ویروس را مهار می کند سطح فرآیند را متوقف می کند و باعث می شود ویروس به تدریج اتحادیه اروپا را تضعیف کند و آخرین مورد یک محیط زندگی طبیعی خواهد بود. بنابراین ، بسیار مهم است که بدانیم در صورت تشخیص زود هنگام عفونت و شروع درمان و پایبندی ، و همچنین دانش در مورد میزان انتقال عفونت ، می توان OMS را کنترل کرد.

یعنی افرادی که در معرض خطر HIV هستند؟

از چه طریق HIV منتقل می شود: “ترشحات جنسی فرد آلوده ، خون ، ترشحات و کودک مادر در حال حمل در دوران بارداری و شیردهی سه راه انتقال فرد دیگر است.” آگاه از جاده شوهر منتقل می شود ، اگر این بدان معنی است که احتمال آلوده شدن دارند ، می توانند اختلالات رفتاری فوتبال را در مرکز مشاوره داشته باشند. در این مراکز ، آموزش HIV در زمینه مشاوره و آزمایش با پنهان کاری کامل و بدون هزینه انجام می شد و اگر بیماری با مرد اچ آی وی باشد ، درمان خدمات کارگاهی را شروع می کند و ، معاینه بالینی ، مشاوره تحویل دارو و اجازه می دهد از خود و خود مراقبت کنید. … آزاد خواهد شد

چگونه می توان از نظر HIV آزمایش کرد

وی گفت: “و ما آزمایش نشان دادیم كه آزمایش خون ویروس HIV وجود دارد.” یعنی در اولین آزمایش ها ، در کدام آزمایش ها خون سریع افرادی که برای استفاده از تشخیص اولیه آموزش دیده اند ، وجود دارد. اینطور نیست ، تصمیم قطعی است ، در آزمایش اولیه ، به این نتیجه رسید که آزمایش اولیه و تشخیص HIV آزمایش اضافی غم های ما را به همراه دارد. و مورد نیاز است. یک آزمایش نیز کامل است و خون آزمایش نشان می دهد ، یا اینکه آیا مطمئن باشید که فرد از عفونت مطمئن نیست.

چه چیزی باعث افزایش تعداد زنان آلوده می شود

“در سالهای اخیر ، درصد زنان مبتلا به اچ آی وی افزایش یافته است ، اما بیشتر آنها متاهل و متعهد هستند ، و رفتارهای جمعی انجام نداده اند ، اما به دلیل اینکه همسران آنها به اچ آی وی آلوده هستند و دانش کافی کازرون ندارند. من در مورد یک مرد و همسر خود افتخار کردم. بنابراین ، نباید تصور کرد که بیمار مبتلا باید دارای اختلال عملکرد جنسی یا دارویی باشد که به ویروس HIV آلوده است. برای این منظور ، مانند برچسب زدن و جلوگیری از مشتری نام تجاری ، ایجاد احساس ریسک فردی

و یک برنامه مخفی رایگان برای تشخیص و درمان اچ آی وی

با تاكید بر مشاوره و آزمایش ، هم اكنون با رازداری از اچ آی وی ، گفت: “مشاوره افرادی كه مایل به مشاوره در مراكز رفتاری و آزمایش هستند ، به مراكز آموزش داده شده در مورد نحوه برخورد با این افراد”. به هیچ عنوان در نام و فامیل و کارت شناسایی از فرد مراجعه کننده درخواست نمی کند و شما می توانید هر اسمی را انتخاب کنید ، اما اگر این نام به یک کد تبدیل شود و از زمان انجام تست کد ملاک ما باشد ، اگر فردی آلوده باشد ، این کد روند دریافت درمان با پزشک را شروع نمی کند.

“چه چیزی از نظر قانونی و اخلاقی اصل محرمانه بودن است. اگر بیمار اطلاعات دیگری به غیر از فرد در اختیار بیمار قرار دهد ، این امر به عنوان یک قانون برای حمایت از آن شخص گفته می شود. حتی اگر بیمار شناسایی شده ازدواج کند این درست نیست که آنها باید نشان دهند دانش همسر او ، بدون رضایت پدرش است ، و او پر می شود ، با این کار مرد باید همسر ثروت روز باشد ، یکی از آزمایشات برای دفاتر دیگر ، که با تلاش خود ما در مراکز اجتماعات ارائه می دهیم ، هیچ مشورتی نیست ، مرد به ترتیب ایجاد خدمات کمتر از خصوصی در مرد آلوده و آوردن او به همسرش ، در مراکز خوشبختی ، تأیید آن و رشد هوشیاری برای تعیین وضعیت او. مردی که ترجمه شده است یا مردی نیست که قرار است قانون باشد و نه اینکه موضوع را به همسر خودش برساند ، این کار با کمک نویسندگان انجام شده است و در نهایت ، اگر این کار انجام نشود بنابراین توافق شده است که همسر را از هر بیماری در جاده مطلع کنید.

vidhim؛ فوتبال قابل کنترل

Vidhu عفونت مورد استفاده قرار می گیرد برای دیدن اختراع آنها بسیار زیاد است ، و که ، متوسط ​​تر ، این بیماری است که باید متوقف شود کازرون ، من شروع به یک احتیاط ، نه تنها این ، اگر آن را در صبح زود تشخیص داده شود ، و در زندگی طبیعی فرد زندگی درمان است ، آن خواهد بود در کنار هیچ چیز ، اما توانایی انتقال بیماری به دیگران است. این مهم است زیرا ماموریت ما اطلاع رسانی در مورد پیشگیری ، تشخیص و درمان زود هنگام بیماری مانند اشتباه شمع است تا امکان تهیه به موقع آن را فراهم کنیم. ما باید مردم را تشویق کنیم که بیماری را زودتر تشخیص دهند و درمان کنند.

وی همچنین گفت: ، نجات برای بشر قادر است هزینه اطلاعات شما را در وب سایت وزارت WWW.HIV-STI.IR به بیماری منتقل شده از طریق ویروس اچ آی وی برای بازی فاحشه ، و شماره تلفن ، مکالمه و برخی از مراکز آموزشی ، مشاوره ای ، هشدار دهنده ، تشخیص و مراقبت در سراسر کشور پرداخت کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا