علم و سلامت

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی برای روش بیماری های تنفسی مربوط به اندازه گیری اکسیژن خون یا SpO2 ثبت کرده است. این تکنیک می تواند با تشخیص سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهد. چکیده اجرای این پتنت را با روش و تجهیزات مربوط به تشخیص آن تشریح می کند.

روش تست هوآوی شامل عملیات مختلفی است. این رویکرد شامل چندین مرحله است، مانند آزمایش اولین عملیات، پاسخ به اولین عملیات و ارسال ابزار الکترونیکی. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی با توجه به اطلاعات اولیه دریافت می شود. وقتی اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی روی شرایط از پیش تعیین شده تنظیم شود، اطلاعات شنوایی را دریافت خواهید کرد. تعیین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی و داده های صوتی اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه‌های داده‌ای هستند که در فناوری هواوی استفاده می‌شوند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهند و از صحت یافته های آزمایش اطمینان حاصل کنند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارد که از حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده می کنند، اما نمی توان به داده های آنها اعتماد کرد. با این حال، تجهیزات پزشکی مدرن برای تشخیص دقیق این موضوع در دسترس است.

باید دید کار نهایی هواوی با این شرکت فناوری جدید چگونه خواهد بود. این دستگاه ممکن است اطلاعات خاصی را ارائه دهد یا با برچسب “از این اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید” فروخته شود. البته مثل همیشه این احتمال وجود دارد که پتنت های جدید هوآوی مانند بسیاری از گواهی های ثبت اختراع هرگز به تولید محصول نهایی ختم نشود.

دکمه بازگشت به بالا