علم و سلامت

آخرین پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری/ والدین داوطلبان از تجمع در محل آزمون خودداری کنند

به گزارش شفاف ، علیرضا ریس معاون وزیر بهداشت گفت: در جلسه روسای دانشگاه های کشور برای برگزاری کنکور سراسری در سال 1399 ، امتحان ملی قرار است این هفته برگزار شود ، سلامت همه کاندیداهای نفر اول ، دولت و مجلس است.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: ما اعلام کرده ایم که پروتکل های سختگیرانه ای انجام شده است که سازمان سنجش زمین همکاری بسیار خوبی داشته است و قول می دهم تست سالم از نظر سلامت جسمی ، روحی و روحی با کمک معاونان دانشگاه مطابق وزارت علوم و وزارت بهداشت برگزار شود. انجام دادن.

7000 نفر از کارشناسان بهداشت و درمان در عملکرد پروتکل های مدیریت سلامت برای آزمون ورودی

وی گفت: “در پروتکل های دقیق اعلام شده و فاصله بین داوطلبان از 1.2 تا 1.8 متر رشد می کند. خانه به خوبی تهویه شده است و 7000 کارشناس بهداشت حرفه ای هم اکنون در محل آزمایش ، قبل ، حین و بعد از آن هستند”. رعایت بهداشت پروتکل هایی که به آن رجوع می شود.

معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد و امتحان ورودی به مدت چهار روز برگزار می شود و سالن باید پس از واقعه ضد عفونی و ضد عفونی شود. شخصی ملزم به کاندید شدن داوطلبان آزمون ورودی است که باید چهار سؤال ساده در مورد محاکمه و غربالگری نامزدهای این سمت را به Salamt.gov.ir معرفی و اعلام کند و از اطلاعات ثبت شده سؤال کند و برای شناسایی افراد با از محل تفکیک آزمون ، و ما استانداردهای این داوطلبان را در نظر می گیریم.

شناسایی کنکور سراسری و نامزدهای جدایی افتخار

رئیسی اظهار داشت: در 392 شهری که امتحان برگزار شد ، ما این امکان را فراهم کردیم که به عنوان داوطلب کنکور در بیمارستانها ، در صورت بروز علائم یا بیماری ، و در برگزاری آزمون ورودی برای داوطلبان مشکلی نداشته باشیم.

و وی افزود: “من از خانواده خواهش می کنم که توجه داشته باشند که در امتداد خط است ، و این که ارتباط بین مجموعه و بیماری عروق بیماری کرونا قلب برگزار می شود و در کمال احترام برگزار می شود ، خانواده های آنها ، از این رو ، آرزو می کنند خوشحال شوند ، به همان اندازه در پاسداری از امنیت متحد نخواهند بود ، و از این رو درخواست خانواده ها ممکن است هرکدام یکی بسیار عالی و ، به عنوان یک همراه داوطلب داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا