علم و سلامت

از هر ۱۰۰۰ تولد در جهان، یک الی سه کودک حتما دچار کم شنوایی عمیق دو طرفه مادرزادی است

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و بهداشت اجتماعی گفت: “طبق شعار امسال سازمان بهداشت جهانی به مناسبت” شنیدن این روز در جهان “،” مراقبت از شنوایی به تمام غربالگری ، توان بخشی و ارتباطات موثر “با با توجه به مجموع دو جانبه با 1000 کودک به جهان طبیعی در جهان وجود دارد ، من آرزو می کنم بشنوم.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر نه گیتا گفت: “در حال حاضر ، حدود 5/5 درصد از مردان در سراسر جهان از كم شنوایی رنج می برند ، زیرا این شرایط ضعف ایجاد شده است و ایران دارای پنج میلیون نفر است كه برای كاهش شنوایی نیاز به درمان دارند. مطب های این منطقه.

با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کم شنوایی و کم شنوایی در جهان رو به افزایش است و اکثر افراد دارای کم شنوایی در جهان به خدمات درمانی و توان بخشی کافی دسترسی ندارند ، اما به این کاهش شنوایی پرداخته نمی شود. از آن روز ، زندگی خانواده های هزینه ها و امپراتوری ها چیزهای زیادی را برای بسیاری از مردم ایجاد می کند و ندارد.

بخش شنوایی و شناخت کمیته مطالعات مرکز راهنمای کودکان پورتلند از دانشگاه علوم توانبخشی افزود: “تخمین زده می شود که سالانه حدود 980 میلیارد دلار در جهان مانند کاهش شنوایی تحمیل می شود ، و اگر او توجه کافی به آنچه رشد و توسعه زبان و گفتار خواهد بود ؛ آموزش کودکان کنار می زند: ظهور چنین ماهیتی که انزوای اجتماعی و ترس از آسیب دیدگی و نقص شناختی در مردان بسیار بیشتر است.

دکتر. گفته نشده است: “امسال ، برای اولین بار ، سازمان بهداشت جهانی گزارشی درباره کاهش شنوایی در سراسر جهان و در جهان منتشر کرد که فرصت شنیدن بخشهای اصلی در قالب وبینارها و گزارش های دقیق نشان داده خواهد شد.”

وی افزود: “تأکید سازمان بهداشت جهانی ، این همان چیزی است كه افراد در سنین مختلف به مراكز عمومی برای مراقبت از شنوایی و شنوایی ، غربالگری شنوایی و مداخله به موقع ، درست و كامل تولد میخانه ها دسترسی دارند.” این امر ممكن است. علاوه بر این ، پیشگیری و درمان بیماری گوش که عفونت گوش میانی بسیار شایع است ، ضروری است.

محققان به زمینه شنوایی مربوطه دسترسی پیدا می کنند (مانند سمعک و کاشت حلزون) هنگامی که عبادت همیشه بهتر از دیگران است (چنین زبانی زبان) باعث کاهش آشفتگی محیط می شود ، تعامل با انسان در جامعه با توجه بیشتر به موفقیت این اطلاعات برای ایجاد مزیت ناشنوا مخلوط است.

دکتر. Not given opportunum esse confirmavit ut damnum auditus in societatem sequi, ne ullus passum damnum auditus est utile, et facies omnia pro investment gentes et imperia, dum in developing regionibus, praesertim in regionibus quae sunt oeconomia tenuiores, Domini forsit auditus est -impaired populo plus habent accessum ad cura et medicinae oportet facilities quod muneris quod plus est, XCI% Belgarum Musulmanum esse aestimatur circa LXXV% of a low-reditus terris, et in terris reditus altus-, interpellationes nam auditus non est, non est qui minus firmae dum per haec clavis est victoria hominum et ad conservationem causam producentem quam in workforce imperia fructuosa est ‘necessarium atque opportune intercedente’ in hoc area.

وی افزود: لازم است تلاش جدی برای تشخیص به موقع کم شنوایی (ناتو) انجام شود تا به موقع آموزش قابلمه پزشکی را انجام دهیم و همیشه برای توانمندسازی جامعه بهترین تلاش را برای این شرایط برای دسترسی به هیدروژن برای افراد کم شنوا می کنیم. “

60٪ کاهش شنوایی قابل پیشگیری است / گوش دادن به موسیقی می تواند آسیب زیادی به شنوایی وارد کند

در همان زمان با اشاره به اینكه یكی از اعضای هیئت علمی قابل پیشگیری است بیش از 60٪ خسارت شنیده شده است ، وی گفت ، “تا زمانی كه شایعه از بین برود ملتها هستند ، دولت دولت از ده هزار استعداد ، و آداب و رسوم وجود دارد به همان تعداد ، که می تواند به از دست دادن شنوایی منجر شود: نمی خواهد.

دکتر. اضافه نشده است: “یکی از دلایل افزایش رفتارهای قابل پیشگیری این است که تعداد ناشنوایان جهان با هدفون برای گوش دادن به موسیقی و صدای هندزفری ، که در بین سربازان جوان بسیار رایج است ، پس از دو برابر شدن آسیب ها این کار را انجام نمی دهند.

همچنین لازم به ذکر است که اهمیت علل مربوط به وی این است که برخی در اثر بیماری و از دست دادن شنوایی جان خود را از دست داده اند و این دارو به دلیل افزایش جهانی تعداد مردان به منظور بهبود سلامت و ایمنی مردم وی در زندگی مردم به این دارو داده شده است. مردان و شکنجه شهر ، همزمان برای جلوگیری از آسیب دیدن شنوایی.

سرانجام کمیته مطالعات ناشنوایی ناشنوایی در مرکز اطفال دانشگاه پورتلند ، کتاب راهنمای علوم توان بخشی ، سرانجام گفت که مراقبت از وضعیت جسمی نوزادان و کودکان مبتلا به کم شنوایی برای برآورده ساختن کلید اصلی مشکل در جهان است. علاوه بر این ، ارائه سیستماتیک استیضاح (ارائه خدمات توان بخشی آموزشی و پزشکی) و کاهش شنوایی می تواند به جلوگیری از کم شنوایی در کاهش تعداد افراد در شهر کمک کند.

دکتر. برای غربالگری و مهد کودک در بازی توصیه نمی شود ، و این می تواند در ابتدای بازی انجام شود ، و سپس در دوران نوجوانی ، جوانی و پیری ، سنین مختلف و در هر مکان ، در مراکز پزشکی ، مدارس تکرار شود غربالگری باید با فاصله زمانی باشد و بسیاری از مکان های عمومی

وی افزود: “غربالگری نوزادان تازه متولد شده در نوزادان باعث می شود که مطابق با شرایط موجود برای ما بسیار خوب باشد ، اما چالش بزرگی از این دست تأمین بعد از انجام وظایف غربالگری است زیرا مداخله در این زمینه ضروری است. ، یا از حداکثر درجه برخوردار نیست. “گران است و به نوبه خود روشهای مربوطه در تمام ایالتهای استان مراکز و عدم حمایت کافی از مردم ، از همه مکانها و این کار وکلا است ، و هیچ اعتراضی وجود ندارد ، و ترس او از اینکه به نظر می رسد.

محقق شنوایی گفت: “تخمین زده می شود که به طور متوسط ​​هفت سال وجود دارد که هر بار شروع به کاهش شنوایی و مداخلات چاه و درمان می کند ، که ممکن است به دلیل ناآگاهی باشد و فکر می کند که کم شنوایی در جامعه دریافت نمی شود. توجه را کوتاه کنید بدتر از واقعیت است و او باید نشان داده شده است.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم اجتماعی و توانبخشی بهداشت ، دکتر اضافه نشده است ، “نیاز به صدور بهداشت در همه کشورهای آگاه و باسواد ، از جمله کشور ما ، و مقامات با پشتیبانی سنگین در این زمینه است که شعار در مورد روز شنیده می شود.” اکنون زمان اجرای آینده است و اقدامات لازم را انجام می دهیم اقدامات برای شنیدن و مراقبت از مردم محور. “

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا