علم و سلامت

انواع روش های کاشت مو و بهترین روش های کاشت مو چیست؟

اگر به دلیل وراثت یا هورمون ها دچار ریزش مو هستید و بسیاری از درمان های شکست خورده را تجربه کرده اید ، با ما همراه باشید.

انواع ریزش مو بسته به نوع ریزش مو ، درمان های مختلفی وجود دارد ، اما برخی از ریزش مو به طاسی منطقه می رود ، اغلب به دلیل وراثت و وراثت ، که راه حل درمانی ندارد ، و باعث می شود اعتماد به نفس افراد پایین بیاید. و این منجر به ضعف در ظاهر آنها می شود ، اما پیشرفت در علم باعث شده است که افراد با استفاده از روش های رشد طبیعی و کاشت مو ، موهای طبیعی و دوام طبیعی داشته باشند.

کاشت مو روشی برای رشد مو با استفاده از فولیکولهای مو فرد و پیوند آنها در مناطق بدون مو است. در این روش نیازی به بیهوشی نیست و برای درمان این روش باید یک مرکز تخصصی و حرفه ای کاشت مو انتخاب کنید. درمان با کیفیت عالی و نتایج پیش بینی شده است.

انواع مختلفی از روش های کاشت مو

روش ها و روشهای مختلف کاشت مو وجود دارد که همگی نیاز به برش مو دارند و سپس کاشت مو در لکه های بدون مو انجام می شود ، اما در نوع محصول و نوع پیوند متفاوت هستند و هر روش میزان محصول را نشان می دهد. نتایج متفاوتی دارد که نتایج متفاوتی برای آنها به همراه دارد ، بنابراین به دلیل تنوع روش کاشت مو و نتایج متفاوت در آنها ، توصیه می شود افراد بهترین روش را برای کاشت مو خود انتخاب کنند. درمان مناسب و نتایج درمانی عالی را بدست آورید. در درس بعدی روش های کاشت مو را معرفی خواهیم کرد. b. برای انتخاب بهترین روش برای پیوند مو ، انتخاب ساده ای برای افراد ، به ما بپیوندید.

پیوند مو FUT ن

پیوند مو FUT ، مانند تمام مراحل کاشت مو ، برای برداشتن فولیکول های مو به فولیکول مو احتیاج دارد و سپس موها توسط بی حسی موضعی برداشته می شوند. در این روش از نوار نازک (طول 20 تا 2 سانتی متر) برای از بین بردن مو استفاده می شود. و ضخامت 1 تا 2 سانتی متر) از فولیکول های مو در قسمت پشت سر برداشته می شود و سپس پوست سر مجدداً جمع می شود و فولیکول ها از بانداژ برداشته شده خارج شده و سپس در لکه های بدون مو با بی حسی موضعی کاشته می شوند. آنها هستند

درمان کاشت مو به روش FUT ن

در این روش ، ایمپلنت هایی با چگالی بالا مشاهده نمی کنیم و به دلیل عدم طراحی در قسمت جلوی سر ، عواقب طبیعی را تجربه نمی کنیم. به طور کلی ، نتایج درمانی این روش غیرقابل پیش بینی است و رسیدن به نتیجه گیری تا 12 ماه طول می کشد. است

مهمترین چیزی که در این روش اتفاق می افتد و باعث نارضایتی مردم از این روش می شود ، وجود خط اسکار در قسمت پشت سر است که باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف جسمی آنها می شود.

پیوند مو FIT ن

در کاشت مو FIT با استفاده از مشت های مخصوص ، قلم مورد نظر از قسمت پشت سر انتخاب شده و سپس با همان پانچ در مقابل سر قرار می گیرد. در این روش می توان موها را در ناحیه ریزش مو خالی کرد. یک مشت وجود دارد و متأسفانه به دلیل غیررسمی بودن برداشتن ، شاهد تغییرات غیرمعمول در قسمت پشت سر هستیم. امکان برداشت مو در مرحله بعدی این روش محدود است ، که ممکن است به جلسات درمانی اضافی نیاز داشته باشد.

درمان کاشت مو FIT ن

برای درمان این روش ما باید 12 ماه زمان داشته باشیم و نتایج درمانی غیرقابل پیش بینی است و تراکم رشد مو در این روش کم است زیرا مقدار کمتری از محصول فولیکول وجود دارد و پیوند مو می تواند غیر طبیعی باشد. در نتیجه به دلیل ریسک بالای پیامدهای درمانی ، پیوند مو FIT توصیه نمی شود و فرد راضی نمی شود.

کاشت مو توسط SAFER ن

کاشت مو با روش رمز ، روشی کاملاً خودکار برای کاشت مو است. ابزار SAFER ابزاری الکترو پنوماتیک است که برای استخراج واحدهای فولیکول مو از طریق مکش و پیوند مو استفاده می شود ، اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری در مورد این روش به شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است که این روش همان روش درمانی با روش کاشت مو FIT است با این تفاوت که تجهیزات این روش به صورت رمزگذاری شده است ، بنابراین در این روش پیوند به صورت پانچ و پیوند انجام می شود و کاربرد مشابهی دارد و با استفاده از آن روش و الزامات نتیجه می گیرد. نتایج این روش اصلاح مو نیز غیرقابل پیش بینی است.

کاشت مو به روش BHT ن ن

این روش کاشت مو فقط بیشتر مشکلات ریزش مو را در بر می گیرد و از این طریق می توان موهای زائد بدن را از بدن جدا کرد ، اما فقط برای مشکلات ریزش مو استفاده می شود زیرا نتایج بسیار ضعیف است و در گذشته فقط از کاشت مو صورت استفاده می شد. و این روش امروزه استفاده نمی شود.

]کلینیک رنسانس سوپر ایمپلنت

پیوند فوق العاده کلینیک رنسانس جدیدترین روش کاشت مو است که مهمترین مرحله از بین بردن نقاط ضعف این روش های کاشت مو و ایجاد کامل و عملی آن است. این روش درمانی نیاز به قطع کردن سر و تکه ها و خونریزی دارد ، اسکار لازم نیست ، ریزش مو در این روش با استفاده از پانچ انجام نمی شود ، بنابراین به صورت خالی از پشت نیست و نتایج بدی در مورد کاشت مو دارد.

درمان فوق العاده پیوند مو

کاشت مو فوق العاده تنها روش کاشت مو است که بطور طبیعی موهای ضخیم و بدون هیچ گونه لکه ای رشد می کند و رضایت مشتری را در سراسر جهان به وجود می آورد و روشی که توسط متخصصان پیشنهاد شده متخصصان برجسته پیوند مو هستند.

فقط کاشت مو با فناوری SUT در کلینیک های بسیار پیشرفته و تخصصی انجام می شود. در ایران ، کلینیک رنسانس آماده ارائه خدمات پیوند فوق العاده مو است. برای استفاده از این روش ، پس از معاینه عمیق مشتری توسط یک متخصص ، درمان شروع می شود که برای درمان نیاز به بی حسی موضعی دارد و سپس موهای قوی از ناحیه بانک خارج می شود. برداشتن مو توسط سوزن های کوچک انجام می شود. این کار به روشی نظری و بدون نیاز به برش و بخیه انجام می شود. پس از جدا شدن فولیکول ها ، آنها با استفاده از بیضه موضعی با استفاده از یک سوزن ریز به فضاهای پوست سر منتقل می شوند و درمان فقط در یک جلسه انجام می شود.

نتیجه درمان فوق العاده کاشت مو

همانطور که گفته شد ، این روش عالی فقط در چند درمانگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش منجر به تراکم بسیار زیاد رشد موهای طبیعی می شود زیرا احتمال برداشت و لانه گزینی فولیکول ها را حتی در صورت عدم وجود بریدگی ، افزایش می دهد. و جایی برای اسکار پانچ ها وجود ندارد و از همه مهمتر ، به دلیل کاشت و طراحی اولیه خط کاشت مو ، اثر کاملاً طبیعی روی سر افراد دارد و باعث رضایت مردم می شود.

نتایج درمانی در این روش از 4 ماه تا یک ماه متفاوت است. پس از انتخاب کلینیک ویژه رنسانس و کلینیک رنسانس فوق العاده کاشت مو ، می توانید موهای خوبی با ظاهر طبیعی و ماندگاری بالایی داشته باشید.

کلینیک پوست و مو رنسانس

]با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و بیش از 16 سال سابقه در دو شعبه در آدرس زیر

]شعبه شعبه سعادت: سعادت آباد ، میدان میدان فراه ، بلوار 2 متری بلوار ، نبش خیابان 3 شرقی ، شماره. 35 35، درمانگاه رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر ، جنب سفارت عراق ، ساختمان مینو ، طبقه 4 ، واحد 402

تلفن: 02122088220-01888888 900،000

مشاوره آنلاین در مورد تلگرام و واتساپ: 09122115442

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا