علم و سلامت

باید برای طوفان اختلالات رفتاری پس از طغیان کرونا آماده شویم

آفتاب نیوز:

دکتر. امپراتور محمد حاتمی با اشاره به روان و روانپزشکان در سه ماه گذشته گفت: افتخار هنگام ورود به کشور ناگهان بود و متأسفانه این مرگ دو نفر در شهر مقدس قم است و این حادثه برای افتخار به مشکل شیوع در کشور است. . و بعلاوه ، آن جامعه از اضطراب و استرس تشکیل شده است.

“من می خواهم این کشور به دلیل ماهیت جمع بودن نگران نباشد تا انجمن روانپزشکان استان های مختلف دفتر مرکزی تاج را که با آن انجام می شود ، نرم کند.” .

پس از فوران طوفان ، باید برای اختلالات رفتاری آماده شویم ، زیرا

حاتمی ادامه داد: با موفقیت در نظر داشته باشید که حدود 30 هزار عضو دلیل با کمک نهادها و موسسات در فضای مجازی وارد این زمینه شدند و ابزارهای جدیدی از قبیل واتساپ ، تلفن و (4) 30 سامانه حضور 700 نفر از افراد به سؤالات پاسخ دادند حلقه. ” و سیستم های موجود در شهرداری های مردم از طریق بسته های آموزشی در رسانه ها شرکت می کردند.

وی از سر تا کشور و شیوه سازمان مشاوره اضافه می کند: “این اولین شیء است که توسط بسیج شناخته شده است به خواست خودش و بین شهر و ذهن شکل گرفت و روانپزشکان نیز مانند برخی از بیماران بهبود یافته و مردانی را از بین بردند و ایجاد جهادی داوطلبانه یا گروهی از بیماران با و 54 54 تشكیل شده است و كارشناسان سازمان از جمله كسانی بودند كه عزیزان خود را در ارتباط با تاج از دست داده بودند.

با این حال ، طراحی روانشناسی این دوره با کمک آکادمی علوم پزشکی ، درست در کنار افراد آسیب دیده از این فاجعه در نقاط مختلف کشور قرار گرفت و خدمات و مشاوره ای را به این افراد ارائه داد و حتی این مسئولیت ها را ادامه می دهد.

حاتمی گفت: این اولین باری است که شیوه زندگی و بحث در مورد تاج آن محدود کردن واحد سیستم مشاوره است. در این راستا و به منظور اینکه معیارها به هموطنانمان آموزش داده شود ، تغییر و شیوه جدید سبک زندگی قدیمی و به بهترین وجه ارائه شود. به دلیل شرایط غیرمعمول و همچنین استرس و اضطرابی که مردم جامعه را به خود جلب کرده است ، به سمت شرایطی نسبتاً آرام و عادی پیش می روند.

سازمان نظام مشاوره ، سر را اندازه گیری كرد و افزود: من تعدادی از جوانان ما و کسانی را كه خانواده هایی بودند كه در تاج سطح جامعه درگیر بودند ، از دست ندادم ، این گروه از كودكان را ننگ اجتماعی می دانستند و تحت فشار قرار می گیرند. آنها در حال کار هستند.

و او گفت ، “این قبیله ها قادر به بیان در ذهن بودند ، نه از این مراسم برای مردگان ، و دیگران با آنها ، و همه این چیزها ، با گذشت در آرامش نسبی مردانی که به درون جامعه رفتند ، با 10 آوریل ، فشار این چیزهای ذهن و اختلالات رفتاری”. این به شما نشان می دهد و او پیش بینی می کند که با یک تاج یا اجازه ناپدید شدن مرسوم ، آنها از مشکلات موجود در تاج بعد از فصل و چیزهای زیادی آگاهی پیدا می کنند.

حاتمی اضافه کرد: از این طریق باید برنامه ریزی کنیم و مشکلات را در دوره پسا استعمار در نظر نگیریم و اکنون باید برای شیوه زندگی پس از استعمار آماده شود زیرا هوا پس از آن زمان در مسیر مشکلات روانی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: من به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با تاج نامه نامه ای را به رئیس جمهور ارسال كرده ام و پیشنهاد ایجاد كمیته ای برای مقابله با آسیب های روانی ستاد واحد سیستم مدیریت روانشناسی است. طبق توافق.

سازمان نظام مشاوره مشاور سر را اندازه گیری کرد و افزود: خوب است اگر قول بعد از بار کرونری در کنار ابزارهای هواشناسی به عنوان منطقه شناختی سفارش داده شود.

در سیستم (4) 30 سیستم

حاتمی عملکرد و (4) 30 سیستم را ارزیابی کرده است و گفت: “این سیستم با حضور 700 متخصص و ذهنی توانست در سه ماه گذشته در مبارزه با تاج در کشور و مردم برای مشاوره ارائه شده بهتر از یک مشاغل مربوطه دست یابد. چنین برنامه هایی را برای پر کردن تجربه کرده است.

وی اضافه می کند: “اکنون ما باید خود را برای دوره ای از مشاوره پس از عمل جراحی و مشاوره ، به ویژه مجروحان و بازماندگان خارج از رینگ آماده کنیم ، حتی در این زمینه ، اگر کسی دچار این اختلال است ، ممکن است برای ذهن راحت تر باشد.”

از سر تا سر کشور ما و برای محدود کردن سازمان مشاوره گفت: “افرادی که از حلقه یا اسم تاج همسرش استرس و مضطرب هستند ، باعث اضطراب و نگرانی آنها می شود و از طرف دیگر ، افراد مبتلا به بیماریهای اساسی مانند دیابت ، بیماریهای قلبی عروقی ، بیماریهای مزمن یا سرطان پریشانی بیشتری خواهند داشت. بیشتر از دیگر تاج های بعد از فصل و چه چیزی می تواند گروه هدفمندتری باشد.

حاتمی اظهار داشت: اقدامات شورای مشاوره سازمان و دلایل روانی مبنی بر اینکه بیماری عروق کرونا قلب به رئیس جمهور در 36 بخش گزارش می شود ، که همه این موارد توسط متخصصان و سیستم روانی واحدها انجام می شود. او وارد و خارج از زمینه های مورد نظر خود بود ، و من مطمئن هستم که در مقابل کمبود ابزار ، تجهیزات و مسائل مالی. در نامه به دکتر روحانی ، این موضوعات بود و رئیس به نوبه خود به رئیس سازمان برنامه و بودجه ، نوبخت ، از واحد سیستم مشاوره محدود خبر داد. برای کمک ، شما به او در این ریال ساخت که به عنوان یک خورشید خدمت کرده است ، و نه از دور ، به او کمک کردید.

و اگر گفته شود که پشتیبانی این سازمان اکثریت استانها است ، هیچ شاخه ای وجود ندارد که تاج آن در نماز موجود است و آنها قبلاً برای مبارزه با بیماری استفاده می کردند ، وی گفت: به عنوان مثال در استان خوزستان که یکی از مکان های قرمز است. کراس در حدود 1،500 متخصص است و سیاست به طور رسمی اعضای سازمان و افراد ساکن در آن مناطق بصورت داوطلبانه و در آسپادانا 2300 عضو عمومی سازمان با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی وجود دارد که مقابله با تاج با پنج وصی و شجاع است. خود را برای برخی از متخصصان در نظر بگیرید که این همکاری ادامه دارد.

6000 دفتر نزدیک به حساب کاربری روانشناس شرکت کننده کشاورز در آستانه

حاتمی اظهار داشت: در حال حاضر هزار و 6000 دفاتر دیگر نیازی به سیستم سازمان روانشناسی در سراسر کشور ندارند و آنها قرار است بحران اقتصادی را ببندند ، همانطور که گفتیم ، دولت در این زمینه کمک خواست. ما نامه ای را برای اولین آثار D. معاون رئیس جمهور در جهانگیری نوشتیم و امیدوارم که این کمک ها در این مراکز بسته شود.

خدمات اساسی ردیابی بیمه

وی اظهار داشت: ما از رئیس جمهور برای اجرای ماده 102 مجلس شورای اسلامی استفاده می كنیم كه مقرر دارد همه شهروندان باید از خدمات ارائه دهنده خدمات اساسی بیمه ، روانشناختی و برنامه ریزی برای اقشار كم درآمد و آسیب پذیر جامعه استفاده كنند ، زیرا مراكز مالی تنها راه حل برای مشکلاتی که می توانست حق اجرای نیاز رئیس جمهور را فراهم کند.

20٪ افزایش در شورای تعرفه

حاتمی با بیان این که تعریف و نرخ تعرفه ها برای سال 1399 است ، اظهار داشت: امسال تقاضا از تعرفه ها نسبت به تعرفه های سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است که از شنبه گذشته دفتر فرعی دولت در این هفته خواهد بود.به ویژه ، می تواند وجود داشته باشد. آن را به مشاوره و نظر دولت اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا