علم و سلامت

رئیسی: حفظ جان مردم برای همگان ضروری است/ همه باید از نظر تخصصی پزشکان خط مقدم کرونا تبعیت کنند

عصر روز یکشنبه ، رئیس دادگاه (12 آوریل) از طریق یک مراسم افتتاحیه عظیم بیمارستان تخصصی آدی ، از ارزیابی کنندگان در دادگاه قبلی و کسانی که در ساخت بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی نقش داشتند ، تمجید کرد.

به گزارش تی تی آنلاین برای ثبت دادگاه ، آیت الله سید ابراهیم رئیس اظهار داشت: “علاوه بر تأمین مسئولیت های سازمانی در یک بیمارستان بزرگ با منابع تخصصی و می تواند کمک قابل توجهی به سیستم بهداشت و درمان کشور ، به ویژه در تهران پایتخت داشته باشد.”

وی افزود: “این حمایت ، همه سازمان وی در پزشکی قانونی است ، همانطور كه ​​پزشك باتجربه در رابطه با قضاوت تشخیص می دهد كه در همه این موارد مناسب است ، همکاری با مراكز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی در زمینه پزشکی است.”

از سر تا دادگاه گفته می شود: “امروز ، اگر می خواهیم یک مجتمع پزشکی و بیمارستانی بزرگ بسازیم ، باید هزینه های زیادی را صرف کنیم ، اما عزیزانی که ساخت و تجهیز کرده اند سعی کردند همه این داروها را با کمترین هزینه انجام دهند “

در بخش دوم سخنان خود و تقدیر از کادر پزشکی آیت الله رئیسی در جهت محافظت از جان مردم در برابر شکوه ، تأکید کرد: “لازم نیست که همه از نظر پزشکان و مسئولان پیشگام پیروی کنند. افتخار حرفه ای مبارزه با “.

در جلسه دادگاه گفت: “تأكید بر مسئولان ایمنی باید بسیار جدی گرفته شود اگر توصیه های آنها در تمام فصل شنیده نشود و فرصت ها را از دست ندهید ، این امر صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.”

آیت الله رئیسی با تأکید بر لزوم توجه به رفتار و منش شخصی رهبر معظم انقلاب در رعایت اصول ایمنی ، خاطرنشان کرد: “ما باید از جان همه مردم محافظت کنیم ، و اگر یک نفر در معرض خطر جان خود باشد ، شروع کنید. “

رئیس قوه قضاییه برای محافظت از زندگی مردم ، باید به او احراز شود ، که وی نیز نشان می دهد سهل انگاری در تقصیر ، اگر سهل انگاری انجام دهد ، چرا آنها افزایش زندگی یک مرد بزرگ را در نظر نمی گیرند ، و آنها را مرتکب شده بود

آیت الله رئیسی هنوز توصیه های آدی مسئولان در بیمارستان را بیان کرد و گفت: “در تمام بیمارستان عالی قوه قضائیه ، که به عنوان قلب قوه قضائیه و همکاران از نظر کارهای وی ، پزشکان دلسوز و صمیمانه و همه عوامل عمل می کند باید این را ثابت کند. “

در محاکمه سران ، گفت: “این خدمات مشهور در تمام خدمات پزشکی مشهور خواهد بود ، و با ارائه تنظیمات لازم اخلاق و شرافت مشتری ، درخشش ، خدمات مذهبی و حرفه ای ، به عنوان یک الگو”.

در محاکمه وی گفت: “هنگامی که بیمار با درد به بیمارستان می رود ، دردی که ممکن است دیگران به درد و درمان پاسخ های زیاد و عدم کار مناسب خود اضافه شود.” سلامتی به دست پروردگار و اثربخشی دارو به دست پروردگار ، خداوند به او تجویز کرده است.

آیت الله رئیسی متولد شد ، به دلیل اهمیت ارائه استاندارد ، خوشحال کننده است ، تا آنجا که کار لازم به ذکر است ، ماهیت انتساب رفتار همه عزیزان از این همه ، و بیمارستان آدی یک امر جدی است و به قوه قضائیه تعلق دارد که دارای معنی و علاوه بر ظرافت کار است که دارای عزت بسیار زیادی است و رعایت موارد مربوط به دین توسط مشتریان و علاوه بر این ، باید توجه داشت.

در جلسه دادگاه وی گفت: “آنچه ارزش کار آنها را در تمام عملکردهای اخلاقی پزشکی افزایش می دهد. من همچنین امیدوارم که در مدیریت ، و توجه به تمام معیارهای کمی و کیفی ، کسی که در اینجا برای استقبال است و نام بیمار ، مورد حمایت قرار گیرد ، همه اینها به او آمده و برای کاهش درد ، و آسایش “. آنها نمایانگر سه هستند.

در پایان ، برای امنیت آیت الله رئیسی ، او از کاپیتان با افسران درخواست کرد ، بنابراین حتی در آن طرف ، بین شهرداری ، بهتر است در شرایط ارائه خدمات به مردم ، به کمبود تجهیزات و به روزرسانی امکانات و تبلیغات گسترده ای که باعث از بین رفتن کل مهمان نوازی آنها می شود.

قبل از سخنرانی قوه قضاییه ، دکتر “رضا سعید” رئیس بیمارستان تخصصی آدی با بیان اینکه وعده هایی که بیمارستان در سال 1995 داده بود اظهار داشت: “ساخت در بیمارستان آدی در مجموع 4 سال و نیم طول کشید و این در حالی است که میانگین وی همچنین گفت که بیمارستان در 11 سالگی به ساخت بیمارستان منتقل شده است.

دکتر. سعید با اشاره به 29 جلسه جلسات هیئت امنای بیمارستان آدی به مدت یک سال ، ابراز امیدواری کرد که از طریق این افتتاح در بیمارستان باقی مانده از حق قوه قضاییه مردم اسلامی و ایران باشد.

رئیس بیمارستان آدی است و از او خواسته است تا در مورد رئیس قضاوت کند بیشتر به کاهش هزینه های تنظیم مشتری برای آنلاین و موم صندوق آدی در بیمارستان کمک می کند.

و معالجه هزینه ها برای کاهش بحث در مورد این پیشنهاد در آیت الله با توجه به اینکه رئیسی وضع شده مشخص است ، اگرچه این صندوق کمک بزرگی به تأمین هزینه های مربوط به سلامت می تواند در کالج دانشگاه حفظ شود. دادگستری و ارتقا the اختیارات دفاتر دادگستری و کارآیی بیمارستان.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا