علم و سلامت

کرونا کنترل نشود، پایان اسفند درگیر پیکهای شدیدتر می شویم

دکتر. مسیح دانشوری ، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان ، گفت: “کشور از نظر شیوع قالب گیری ، در شرایط خطرناکی قرار دارد و اگر شیوع در خارج از کشور گسترش یابد و این را مستثنی نکنید که به محض این که بیماری نتواند کمتر معتاد شود بیماری شدیدتر اواخر مارس به اوج خود می رسد. ”

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر پیام طبرسی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در انگلیس ، اظهار داشت: در مورد تغییر ویروس کرونا کرون ویروس انگلیس در سراسر جهان بحث هایی وجود دارد ، تغییری که در اواخر تابستان در انگلیس مشخص شده است.

دکتر فوتبال مسیح دانشوری در یک بیمارستان تخصصی تأکید کرد که تفاوت ناشی از این واقعیت است که افزایش حمل و نقل “با گذشت زمان ، تحقیقات بیشتر نشان می دهد که این نوع انتقال قدرت بیشتری نسبت به ظاهر اصلی ووهان” دارد. و بنابراین حتی بیشتر بود که تاج انگلیس قابل کسر است.

یکی از اعضای هیئت علمی گفت: “متأسفانه ، افراد زیر 20 سال واکسیناسیون هدف اورژانس نیستند ، این در برابر چالش های ناشی از همه گیری دو برابر می شود.”

طبرسی ادامه داد: متاسفانه انگلیسی ها نسبت به نمونه اصلی مردی که از ووهان چین منشا گرفته است ، کثرت مرگ و میر و عوارض دارند.

به گفته دکتر طبرسی: شکوه و عظمت بندگان ، شوهر دارد که آنها مقید نیستند ، مگر اینکه ما بعد از اصطلاح قرنطینه با دقت استفاده کنیم.

به منظور بیان اینکه تا به امروز ، بیش از 24 نفر آلوده به ویروس کرونا در کشور انگلیس شناسایی شده اند: “متأسفانه ، این دو نفر فوت کرده اند.”

همچنین یک استاد دانشگاه انگلیسی توضیحاتی در مورد علائم بیماری کرون ارائه داده است: “علائم بیماری و عوارض آن به همان روشی است که بیماری کرون که از چین منشا گرفته است ، تنها تفاوت در پیشرفت سریعتر است.” با این حال ، اطلاعات کافی در دسترس این تاج نیست.

طبرسی هشدار داد: به ویژه در مبارزات انتخاباتی اخیر Tarquiniens که موارد جدید خارج از حلقه ، تاج انگلیس را محدود به شوهرش نمی کند ، هشدار داد: “ویروس های کرونا در تمام طول روز جهش و چرخش می کنند زیرا تنها راه حل برای جلوگیری از قرنیز گسترده تر و گسترده تر و بریده خواهد شد. از یک زنجیره انتقال “.

متخصص بیماری های عفونی دکتر مسیح دانشوری پس از ایجاد اختلال در تاج انگلیس به بیمارستان اعزام شد و هیچ تغییری در تعداد بیماران در کشور مشاهده نشد ، افزود: “فقط در روزهای اخیر ، این بیماری با افزایش شیب در حال گسترش است.” بنابراین ، ضروری است که نگهبانان و افراد مجاور به مردم توصیه کنند که به اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های ایمنی توجه بیشتری نشان دهند.

وی تأکید کرد: کشور از نظر بیماری ویروس کرونا قلب از اهمیت بیشتری برخوردار است و اگر به طور تصادفی از طریق شیوع بیماری در اسرع وقت از آن جلوگیری نکند ، نمی تواند به قله های شدیدتر بیماری اعتیاد کمتری داشته باشد در پایان ماه مارس. “

یکی از اعضای دانشکده دانشگاه گفت: “تا به امروز ، علت آنفلوآنزا در کشور وجود ندارد و اگر واقعاً یکسان باشند ، بسیار محدود است.”

طبرسی ادامه داد: سرماخوردگی و بیماری نیز سهم اندکی دارد ، در مواردی که ناشی از اپیدمی است ، علائم سرماخوردگی را نشان می دهد و در هر صورت باید با احتیاط انجام شود و طبق دستورالعمل پیش فرض ویروس کرونا ممکن است توسط پزشک مشاهده شود.

وی گفت: “متأسفانه ، با توجه به علائمی مانند آبریزش بینی ، بدن درد یا گلو درد ، سرماخوردگی ، علائم زیادی وجود داشت که به همان نسبت در جامعه آسان خواهد بود.” “متأسفانه ، این رفتارها باعث شیوع بیماری از راه اشتباه می شود.” این گروه ها می توانند گروه های حساس غیرقابل جبران باشند.

دکتر فوتبال مسیح دانشوری به بیمارستان تخصصی هشدار داده است: “به محض مشاهده علائم بیماری ، قرنطینه باید بلافاصله انجام شود و در صورت لزوم ، برای مرحله بعدی درمان باید به پزشک مراجعه کنید.”

با توجه به حساب های دانشگاه علوم پزشکی دولتی شهید بهشتی و ادعا شده است که واکسن های ورود دارای مجوز از وزارت بهداشت ، گروه های پرخطر تا پایان ماه مارس واکسینه می شوند ، یک بهره قابل توجه است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا