علم و سلامت

ببینید | همه چیز درباره کراس اوور برقی نیسان : آریا!

با ورود به نمایشگاه اتومبیل توکیو در سال 2019 ، فورد برای وسایل نقلیه برقی که تحت سلطه آنها است ، نشان داده است. ماشین مفهومی Lamb Nissan با یک طراحی خاص و منحصر به فرد معرفی می شود. این ماشین آینده طراحی های نیسان را نشان می دهد و سیستمهایی که باید از پیشرفت فناوری پیروی کنند. یک تیم طراحی کل ، آنها به سیستم ارتباطی احتیاج دارند.

فورد گلوری

ممکن است به نظر کمی از Nissan IMX باشد که در سال 2017 معرفی شد. در پنجره جلوی چراغ های بزرگ ، بلند و باریک LED ، که به معنای سیگنال 5 حرکتی فورد هستند ، در اینجا نمایش داده می شود. در پشتی گلگیرهای گسترده ای از نور یکپارچه آینه ای 21 اینچی و چرخ ها معنای خاصی دارند.

فورد گلوری

فضای داخلی خودرو احساس مینیمالیستی را برای مردم خاص ایجاد می کند. فضای داخلی خودرو به گونه ای طراحی شده است که حس نظم و پاکیزگی در انسان ایجاد می شود و کلیه کلیدها و دکمه ها روی صفحه لمسی قرار گرفته و از بسیاری از ویژگی های دیگر مانند سیستم نیمه اتوماتیک ProPilot 2.0 پشتیبانی می کند. 5 آسان ، به عنوان بزرگسال ، می بینیم که چنین مواردی در سفر است.

فورد گلوری

شکوه تنظیم آن در حرکت ، زیرا هر یک از آنها یک جفت از خود را به پایه استفاده می کنند: الکتریکی از یک طرف ، افزایش تعداد از راه های مختلف رانندگی ماشین. این چیزی است که از 0 تا کمتر از 5 ثانیه فاصله دارد. بر خلاف سایر خودروهای برقی مانند تسلا ، فورد و پژو ، این ماشین از صفحه نمایش بزرگ استفاده نمی کند. به دلیل توصیه‌ی مسیر متفاوت ، فورد به طوری که آنها برخی از دریاچه ها و طول عمر بودند. این دو صفحه نمایش مانند امواج حسی است که تمام عناصر ماشین در کابین وجود دارد. قرار دادن صفحه به صورت افقی با توانایی بیشتر برای کارایی بهتر بینایی.

(4) 141

motor1.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا