اقتصادی

برابر جهاد و فداکاری جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم

رئیس جمهور تأکید کرد: فعالیت های برنامه ریزی شده در زمینه وزارت نیرو ، دو نفر با نیازهای اساسی یعنی آب و برق و آنها جهانی عزیز به قلب دولت ایران خواهند رسید.

به گزارش تی تی آنلاین ، و حجت الاسلام حسن روحانی مسلمین پس از گزارش به وزیر نیرو # شامگاه هفتگی-در-اسکن- ایران-1998 ، گفت: متشکرم ، و من به طور کلی نمی توانم تحمل کنم.

به تعبیر قدردانی رئیس جمهور از اقدامات صورت گرفته در زمینه وزارت نیرو به شرح زیر است:

به نام خدا

فعالیت های برنامه ریزی شده به دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق (A و B) و گذر یکنواخت از تابستان های گرم گرم و تحویل امنیت روانی و اجتماعی همچنان از دو مزیت ارزشمند بهره مند می شوند ، لازم است با اتکا به برنامه ریزی اقتصادی و چشم انداز امیدوار باشید. در تابستان ’99 ، علیه Quaid از همه گیر در مردم ، به رغم 19 سال ، او به قسمت اعظم آب یا برق نگاه می کند ، و او به آن نیاز داشت ، خواه در خانه باشد ، در بیمارستان یا در بیمارستان یا از یک طرف در محل کار. و در برنامه های جدید به وقوع پیوست و آنها را تحسین کرد و از او تشویق می کنیم تا در انتهای توضیح راه ، و درگاه لازم ، از طرف دیگر آن ، از یک قلب و قدرت او و کارهای صادقانه ، عزیز محبوب ، به خاطر ایرانیان باشد.

شما ایستاده و مدیر ، کارمند ، کارگر و مهندس در وزارت نیرو در قالب جهاد و ایثار هستید و از همه تشکر می کنم. باشد که خداوند به شما کمک کند.

حسن روحانی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا