عمومی

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2021 ؛ بیشترین فالوور ایرانی متعلق به کیست؟

البته باید در نظر داشت که در جذب فالوور، فعالیت (پست، استوری، لایو) صاحب پیج اهمیت بسزایی دارد. میزان محبوبیت و اهمیت آن حتی بیشتر هم میباشد. در نتیجه این رویکرد بود که میزان فالوور برای پیجها اهمیت پیدا کرد. شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار میآید. برای افزایش فالوور اینستاگرامتون شما باید با فالو و لایک کردن فالوورهای پیج های هدف خودتون به نحوی خودتان را نشان دهید , اما اینکار آیا به صورت دستی امکان پذیر هست ؟

بله، شما می توانید با خرید هر بسته آدرس ویدیو هایی را که در نظر دارید ویو شود و تعداد ویو را برای ما در قسمت توضیحات سفارش نوشته و ارسال کنید، فقط توجه داشته باشید که برای هر ویدیو امکان خرید کمتر از 200 عدد امکان پذیر نیست. همانطور که میدانید این امکان وجود دارد که بتوان فالوور فیک به حساب خود اضافه کرد و تعداد فالوورهای خود را به صورت کاملا نمایشی و بی فایده بالا برد و این کار نه تنها سودی به شما نخواهد رساند بلکه ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی و حذف شوند.

حال میتوان این عمل را به صورت اتوماتیک وار به ربات اینستاگرام واگذار کرد. در واقع در این حالت اینستاگرام شما را فالوور فیک به حساب میآورد و به همین خاطر به تدریج حسابتان را مسدود خواهد کرد. در همین جا لازم است خاطر نشان کنیم که اگر خرید فالوور واقعی انجام داده و هنگامی که بتوانید حسابهای کاملا فعال را به پیج خود به عنوان دنبال کننده اضافه کنید، کسبوکار شما به شدت رونق پیدا خواهد کرد. همچنین سایتهای بیشماری وجود دارد که در زمینه فروش فالوور فعالیت میکنند.

همچنین اینستاگرام با بررسی پست شما و میزان مشارکت دنبال کنندهها، در صورتی که مشارکت فالوورهای آن پست نسبت به میزان فالوورهایتان همخوانی نداشته باشد آن پست را در معرض دید بسیاری از دنبال کنندگان قرار نخواهد داد ! در این روش باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین از تکنیکهای تولید محتوا و کارکردن با نرمافزارهای ویرایش تصویر و ویدئو مانند فتوشاپ و پریمیم مطلع باشید تا هزینهی تولید محتوا را نپردازید. این خواننده و بازیگر جوان توانسته در حساب کاربری اینستاگرام خود 31.6 میلیون فالوور جمعآوری کند.

شکی نیست که امروزه یک پلتفرم بسیار مطلوب است زیرا رابط کاربری بسیار کاربر پسندی را ارائه می دهد. شما میتوانید با توجه به موقعیت مکانی، سایر حسابهای کاربری (در صورت مرتبط بودن) و… توجه داشته باشید که فالوورهای ارزان میتوانند حاوی تعدادی فالوور خارجی هم باشند. هایلایتها، اگر کاور جذابی داشته باشند، میتوانند نقش مؤثری را در جذب فالوور جدید ایفا کنند.

دیجی فالوور با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکههای اجتماعی افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را به صورت هدفمند و عملی انجام میدهد. بیشتر این اکانت ها در نهایت توسط ربات های اینستاگرام از بین می روند. این عدم اعتماد آسیب جدی به کسب و کار در این فضا می زند. البته می توانید به روش های طبیعی تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. لایک به معنای پسندیدن است، لایک اینستاگرام به افرادی میگویند که پست پیج اینستاگرام شمارا میبینند و میپسندند و آن را لایک یا کامنت میکنند.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مجموعهای از صفحاتی را شامل میشود که در زمینههای سرگرمی، غذا، مسافرت، جشن، یادگاری، زیبایی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر فعالیت میکنند. به این بسنده نکنید که محتوای شما به اندازهی کافی خوب است، با کمی کار بیشتر میتوانید نگاه بینندگان بیشتری را به خود جلب کرده و البته به آنها انگیزه کلیک روی دکمه فالوو را بدهید!

به شخصه از این اپلیکیشن برای دانلود پست های اینستاگرام استفاده نکردم و هر وقت میخواستم پست، استوری یا پست IGTV را دانلود کنم، از سایت ها و نرم افزارهایی که در مقاله راه های دانلود از اینستاگرام به شما معرفی کردم استفاده کردم، اما درباره ویژگی آنفالویاب باید بگویم که نسخه پولی و پریمیوم آن خوب کار میکند. سرعت بالای اضافه شدن فالوورها هم یکی دیگر از مزیتهای استفاده از خدمات این سایت است. این بدان معنی است که اگرچه آنچه را که منتشر میکنید بسیار مهم است؛ اما اینکه این محتوا را چه کسانی میخوانند، مهمتر است. در گذشته و در اوایل ایجاد اینستاگرام، کاربرانی وجود داشتند که فقط به هدف سرگرمی در این برنامه فعالیت می کردند؛ برای این دسته از کاربران معمولا خرید فالوور اینستاگرام اهمیتی نخواهد داشت؛ اما در حال حاضر می توان گفت کاربرانی با اهداف بسیار مهم تر در اینستاگرام فعالیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا