علم و سلامت

تولید ۴ میلیون دوز واکسن ایران کوبا تا پایان شهریور

انستیتو پاستور رئیس دوزهای واکسن ایران را برای تولید یک میلیون میلیون واکسن برای تولید یک میلیون میلیون نفر در پایان 3 ژوئن اعلام کرد ، اگر وی باشد ، مجوز آن از اواخر سپتامبر است.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. علیرضا بیگلری در حاشیه ایران در محل تزریق واکسن ویزیت St در دانشگاه علوم پزشکی بابل ، گفت: “پس از Covid 19 با شروع بحران در ایران ، موسسه پاستور تشکیل شبکه ملی Covid 19 را تشکیل داد و اکنون دارای تعداد بیشتری است بیش از 300 آزمایشگاه در سراسر کشور. “آزمایشگاه تشخیصی می تواند تمرکز هدایت و Covid 19 موسسه پاستور ایران را انجام دهد.

پس از راه اندازی Covid 19 Bigleri گفت سیستم های تشخیص منطقه حاکم برای تولید یک انستیتوی داخلی CNN Pasteur در ایران در اواسط بهار 1399 ، او برای ارائه دانش سایر واکسن ها برای چندین واکسن به م Instituteسسه پاستور آغاز شده در ایران رفت. شد.

وی افزود: “مطابق با تصمیم وزارت بهداشت واكسن با یكی از شركتهای معتبر تولید واكسن در جهان ، با توجه به دو دهه همکاری با انستیتو پاستور باید با طراحی مشترک و تولید واکسن تعیین شود. برنامه ریزی شده.

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به اینکه این واکسن نوعی واکسن نوترکیب است که بسیار کم عارضه است بسیار م effectiveثر است ، وی گفت: “این ثابت شده است که آزمایش های دروغ 1 و 2 و 3 در کوبا روی هزاران 45 ذخیره آزمایش شده و نشان داده شده است که واکسن ایمن و مثر است.

بیگلری گزارش داد که کار ایرانی در آسپادانا در تاریخ 26 مه 1400 انجام شده است و آزمایش 3 یا آخرین بار انجام واکسن مورد نظر 24000 نماینده در 8 شهر کشور (آسپادانا ، زنجان ، همدان ، کرمان ، یزد ، بندر فروش: بابل ساری) برای شروع کار.

وی گفت: تقریباً نیمی از بیش از 24000 نفری که باید در این مطالعه شرکت کنند اولین تزریق را انجام دادند. “این تنها واکسن های نوترکیبی است که به Covid متصل می شوند و تنها واکسنی است که حتی یک چهارم از خود لوئیز ویوز است.” یکی از ابزارهای بسیار خوب برای کنترل شرایط موجود در منطقه 19 است.

رئیس انستیتو پاستور ایران اذعان داشت: “در پایان ماه ژوئن ، یک میلیون دوز واکسن برای این کار آماده است. با گرفتن مجوز به طوری که بتواند در پایان ماه سپتامبر 3 میلیون مقدار دیگر باشد.”

این موسسه کشیش جدید واکسن در برابر تغییر در ویروس کرونا باز است

به گفته WEBDA ، رئیس انستیتو پاستور ایران ، ادامه داد: خوشبختانه برای آزمایش چندین واکسن حیوانات در پایان این موسسه ، و یکی از آنها در مدت زمان خیلی کوتاهی وارد واکسن های آزمایش بالینی نشد.

بیگلری گفت: ویژگی واکسن جدید انستیتوی فناوری پاستور است و تاکنون به چهار کشور آمریکا ، انگلیس ، روسیه و چین ، ایران و کشور پنجم به این فناوری محدود شده است.

وی گفت: “ویژگی دیگر این واکسن جدید ، ویروس جدید در صورت تغییر Covid ، می توان در کمتر از دو هفته واکسن را سریعاً مهندسی کرد تا تغییرات جدید را به دست آورد.”

با اشاره به اینکه بیشتر واکسن ها ، و همچنین ویروس کرونا در آینده که نیاز به بیگلری دارد ، اظهار داشت: آنچه در میان واکسن جدید است و این واکسن قادر به غلبه بر کوبا است ، تغییرات سکته مشترک در ایران اتفاق می افتد.

رئیس انستیتو پاستور ایران ، ادامه داد: محل تزریق ایران ، واکسن در بابل تفکر هوشمندانه و سهولت عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و تلاش همه همکاران دانشگاه است که با آنها گفتند که امکانات برنامه ریزی خوبی وجود دارد.

هیچ عارضه جانبی واکسنی وجود ندارد ، خیابان ایران ، در کشور گزارش شده است

مرکز مدیریت بیماریهای عفونی برای اطمینان از اینکه وزارت بهداشت گزارش کرده است افرادی که واکسن را از نبود عوارض دریافت کرده اند Iran-St.

دکتر. امپراطور محمد مهدی-سنت توماس در حاشیه بازدید از ایران ، محل تزریق واکسن در دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: “یکی از مدرن ترین واکسن ها در جهان آزمایش شده است و بیش از 12000 نفر هشت تزریق کرده اند ، در هر یک از عوارض شنوایی.

وی از سر تا مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به آغاز روند نزولی در چهارمین قله بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور گفت: خوشبختانه بسیاری از موارد در حال کاهش است اما ممکن است از حمله ما خارج شد. گناه ما را در یک حل کرد.

وی گفت: “این بیماری مهمترین ابزار در جهان برای مبارزه با واکسیناسیون است و 70٪ از جمعیت تا زمانی که واکسیناسیون کل کشور را انجام ندهند نمی توانند از کنترل بیماری در کشور مطمئن باشند.”

گویا گفت: “وقتی دسته های جدیدی در این جهان شناسایی می شوند ، هر كدام باعث ایجاد اطلاعات بیشتری در مورد این جهان جدید می شوند ، زیرا آنها ممكن است دارای فرم خاصی و نگران كننده باشند”

از مرکز بیماری های عفونی در وزارت مدیریت مراقبت های بهداشتی افزود: “تغییرات جدید در ویروس های کرونا با انتقال قدرت بالا نسبت به مرد اصلی مشخص می شود ، تغییرات جدید همچنین قادر به واکسن ها و واکسن هایی خواهد بود که م willثر خواهند بود. “

وی افزود: خوشبختانه این واکسن توسط موسسه پاستور ساخته شده است ، به گونه ای است که می تواند ظاهر تازه ای را تحمل کند و در مقابل تغییرات آینده ، که به نوبه خود می تواند سریعاً واکسن را مهندسی کند ، تغییر داده و به عنوان گونه تغییر کند. ” همچنین پوشش دهید.

کارل اورف تعیین شده است “باید مشاهده شود که مردان واکسینه می شوند بیش از واکسنی که به من اجازه می دهد مرا دنبال کند و از طریق بیماری زخم ؛ این ممنوعیت فقط مربوط به ایمنی واکسنی است که به اندازه مهمترین نکات برای مدیریت این نوع از واکسن توصیه شده است. تجمع و گروه ها ، به طوری که انشاالله بتوانند عبور کنند “. چیز جدیدی در انتظار نیست.

پرکینز با اشاره به اینکه ما به بیماری Covid 19 اهمیت نمی دهیم ، گفت: “ما هنوز قله چهارم را به طور کامل تکمیل نکرده ایم و افزایش در سفر ، ترافیک و شوراها ناراحت کننده نیستند.”

در پایان ، رئیس بیماری های عفونی ارائه دهنده مرکز مدیریت سلامت وزارت بهداشت افزود: اگر نکات بهداشتی حفظ نشود ، وضعیت فعلی ، ظرفیت بازگشت بیماری بسیار زیاد است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا