علم و سلامت

واکنش وزارت بهداشت به انتشار اخباری درباره خط تولید واکسن روسی در ایران

به گزارش شفاف ، دکتر کیانوش جهانپور در پاسخ به انتشار خبری به نقل از سخنران ستاد افتخار ملی در خانه باشگاه که “Sputnik برای خط تولید در ایران هیچ فایده ای برای ما ندارد ، در حالی که عنوان عنوان را در خواندن و شکلات فارغ التحصیل در برخی از رسانه ها با محتوای متن سخنرانی دکتر علیرضا رییسی ، وی گفت: “متأسفانه ، رسانه ها هیچ ارتباطی با نوع اخبار تیتر برادران هرمس و گفتن سخنان ستاد ملی برای تاج جهانی ندارند. یافتن همه ارسال های این دلیل کند بودن آخرین شب در واکسیناسیون کلمات ایران بود که به دلیل تأخیر در برگزاری کنفرانس با واکسن قبل از تأمین روند تحقق موارد ذکر شده توسط ماهیت رابطه بسیاری از واکسن ها ، واکسن بین روسیه و Sputnik وجود دارد ، و آنها ارائه می شوند.

وی افزود: واکسن “Sputnik 5” اولین واکسن ثبت شده علیه Covid حدود 19 در جهان است و در هفته های اول واکسیناسیون ، به ویژه در واکسیناسیون کادر پزشکی ، واکسن های روسیه کمک کرد تا ایران واکسیناسیون و واکسیناسیون سلامتی را آغاز کند و به خوبی دفاع می شود. و من نمی دانم چه تعداد درخواست ممیزی واکسن دارد. با این حال ، در هفته های اخیر ، به دلیل کندی و محدودیت های تولید واکسن در روسیه Sputnik و ظهور مجدد بیماری در این کشور ، تولید و تحویل واکسن ها مطابق با توافق صورت نمی گیرد.

جهانپور ادامه داد: البته این موضوع فقط به واکسن های “اسپوتنیک 5” محدود نمی شود و تقریباً همه تولیدکنندگان در جهان به عنوان معاون وزیر بهداشت و بهداشت و درمان تا حدودی با مشکل روبرو هستند و دکتر Reiss طبیعی است. واکسیناسیون در وزارتخانه در حضور گزارش شما ، آنچه در ماه های گذشته اتفاق افتاده مربوط به کشور است.

وی به طرفین در خط تولید واکسن اسپوتنیک در ایران با مشترک گفت و افزود ، خط تولید مشترک واکسن اسپوتنیک در ایران و (دکتر علیرضا رییس) مطمئن است که راه اندازی خط تولید و نیاز به فنی و فنی تأیید واکسن در Sarmatia ، یعنی این ، او واکسن واکسن را نمی زند ، اما به خیابان و اطراف نمی زند ، اما جمهوری در ایران ، به همین دلیل ، به انتشار این واکسن کمک می کند نه واکسیناسیون اما متأسفانه ، این به معنای انتخاب عنوان نیست و عنوان هیچ ارتباطی با آنچه در گزارش آمده است. خداوند دلسوز است ، و از طریق اوباش ابزار مظلوم واقع شده است ، و مردم با یک دلیل پاسخ دادند ، و این امر امروز در یک وضعیت دشوار قرار دارد ، ایمنی: انتظار چیزی را که او دانش آن را ندارد آنچه در واقع است ، ابهام یا اضطراب ایجاد می کند ، تنش در نظر مردم است.

و صحبت در مورد سازمان غذا و دارو افزود: “دولت روسیه و آنها در ماه های گذشته تمام توان خود را برای کمک به سیستم بهداشتی ایران دارند ، باید با تلاش خوبی انجام شود تا تاجگذاری واکسن و تداوم آن آغاز شود.” و توسعه آن در ایران و یکی از نمونه های بارز همکاری با تولید مشترک تحت مجوز واکسن Sputnik در ایران ، لطف و دوره ورود به واکسن های Sputnik در ایران به چرخه واکسیناسیون عمومی با تصویب درجه فنی: مشخص خواهد شد که نقش مهمی در تسریع واکسیناسیون در ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا