علم و سلامت

دانستنی‌هایی درباره ورم ملتحمه آلرژیک

به گزارش عصر ایران ، به نقل از شفاف ، “خبر خوب این است که گزینه های مختلف درمانی برای کسانی که از آلرژی رنج می برند ورم چشم را درمان می کنند و علائم را درمان می کنند ، همه نباید در خانه باشند”.

ورم ملتحمه آلرژیک چیست؟

آلرژن ها می توانند باعث ایجاد ورم ملتحمه آلرژیک از جمله شوره سر ، گرد و غبار و کپک شوند. وقتی چشم مردان برای آلرژن باز می شود ، به شرطی که بدن باعث ترشح ماده ای به نام هیستامین شود. این شما را به ورم ملتحمه – غشایی که قسمت جلویی داخل پلک و چشم را می پوشاند – می برد تا متورم شوید.

وقتی ورم ملتحمه آلرژیک را تجربه می کنید ، بنابراین گفتن طرف مقابل دشوار است ، ما واقعاً از نظر چشم متورم هستیم و پاسخ همیشه یکسان است. گاهی اوقات ، از التهاب ملتحمه آلرژیک رنج می برد باید به منظور سیستم عصبی افزایش یابد. در این صورت ، شما باید فورا متوجه شوید که چشم پزشک. در مواقع دیگر ، نیاز به افزایش ورم پلک ، و مذاکره ، اما لزوما به این معنی نیست که شما باید فوراً به چشم پزشک مراجعه کنید.

آلرژی ملتحمه ملایم با سایر بیماری های مرتبط با سلامتی ، از جمله اگزما (علت آلرژی ، بثورات پوستی) ، آسم و رینیت آلرژیک (یا آلرژی فصلی) همراه است. این یک التهاب ملتحمه آلرژیک سندرم چشم خشک در یک مرد نیست ، آنها اوضاع را بدتر می کنند.

علائم ورم ملتحمه آلرژیک چیست؟

علاوه بر علائم دیگر ورم ملتحمه آلرژیک شامل تورم است.

– قرمز

– سوختن در داخل

– خارش

– چشمان اشک آور

جمله ، و در حضور ماده خارجی ، و گرد و غبار از

بعلاوه ، برای علائم ورم ملتحمه آلرژیک ، و گرچه تجربه ، عطسه ، سرفه ، آبریزش بینی و همراه با خارش ، و گناه درد در سر است ، که همه اینها علائم دیگر واکنش آلرژیک است.

ورم ملتحمه آلرژیک چیست؟

اغلب علائم ، برای جلوگیری از بهترین راه مقابله با آلرژی باعث واکنش آلرژیک به چیزی می شود. به عنوان مثال ، اگر گربه شما باشد ، توصیه می شود که همین مورد برای یکی از دوستان گربه هایی که در خیابان های مراقبت از خودشان ملاقات کرده است ، آلرژیک باشد تا خطر ابتلا به آلرژیک را کاهش دهد. در مورد ورم ملتحمه نیز همین طور است. بهترین روش پیشگیری است.

اگر تعداد زیادی از التهاب ملتحمه آلرژیک – آبریزش چشم و پلک های متورم شود – و من نمی دانم که یک بیماری حساسیت زای آلرژن توصیه می شود که ببینید. پزشک می تواند بیماری ها را تشخیص دهد ، می تواند آینده را در مورد حساسیت شما نسبت به کارهایی که باید انجام شود ، پیش بینی کند.

تغییر سبک زندگی در متخصص آلرژی که می تواند به شما در کاهش خطر ورم ملتحمه آلرژیک کمک کند و دیگری باعث ایجاد موضوعات ساده مرتبط با آلرژی می شود. به عنوان مثال ، اگر گرده آلرژی شناس تشخیص دهد که احتمالاً CT ، علائم یا کسانی که توصیه کرده اند در ساعات مشخصی از روز که مجموع گیاه پر مشغله است در خانه بمانند. با ایجاد تغییر در برنامه روزمره ، علائم شما بدون استفاده از دارو ممکن است برگردد.

اگر نیاز جدی به بررسی چندین گزینه وجود دارد. اولین محرک مصرف آنتی هیستامین را توصیه می کند ، اگرچه این ورم ملتحمه آلرژیک زیاد نیست. درمان چشم بسیار دشوار بود. بنابراین ، پزشک شما ممکن است استفاده از قطره های چشمی و نسخه های بدون نسخه و نسخه بدون نسخه را توصیه کند.

اگر علائم شدید باشد ، ممکن است پزشک توصیه کند ، تزریق می شود ، به طوری که کم کم گزینه های شما را افزایش می دهد ، تحمل بدن به مواد آلرژی زا. اما این احتمالاً لازم نیست. هنگامی که ماده آلرژی زا کاملاً از بین می رود ، توجه به علائم گلدان بهبود می یابد.

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر به احتمال زیاد علائم خود را با از بین بردن علت بهبود می بخشید ، اگر نیازی به نگرانی از هیچ استانداردی ندارید ، از کمک پزشکی دریغ نکنید. اگر چشم پلک های خود را متورم کرده است ، اگر بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. همچنین ، اگر مصرف کننده در تجربه من هیچ دردی در اطراف مخازن سنگین احساس نکرد ، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید. علائم دیگر ، مانند حرکات شدید سر قابل مشاهده ، عادت فوتبال او نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا