علم و سلامت

سلامت الکترونیک مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن ۲۱

دبیر اول سمپوزیوم اجرایی “سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیکی” و مهمترین برنامه mg eHealth را برای تحول در سیستم بهداشت در قرن 21 عنوان کرد.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر حسین یاری – دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم “زندگی سالم و ایمنی-E” مراقبت های لازم را برای آموزش ، مشاوره و فاصله برنامه های بهداشت الکترونیکی بسیار ضروری دانست و گفت ، بهداشت الکترونیکی سازمان بهداشت جهانی یکی از مهمترین و مهمترین سلامت الکترونیکی مهمترین بخشهای برنامه تغییر انسان جنگی و مفهوم سلامت در قرن 21 است.

وی از برگزاری اولین “سمپوزیوم سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیکی” در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: “جمع آوری متخصصان در زمینه های مختلف به سبک زندگی سالم با یافته های علمی ، اساساً یک ابزار جدید سلامت الکترونیکی برای خدمت “. نه ایجاد انسجام واحد و بیشتر و بیشتر و بیشتر پزشکان و متخصصان ، معرفی” سبک زندگی سالم “با مقامات شهری برای تغییر شرایط موجود تا خدمات بهداشتی بهتر برای اهداف این سمپوزیوم.

یاری گفت: تمرکز این سمپوزیوم بهبود سلامت جسمی ، تغذیه سالم ، ارتقا health سلامت روان و سو abuse مصرف مواد مخدر با افزودن پزشکان متخصص در طب فیزیکی و همیشه پزشکی ورزشی ، پزشکی اجتماعی ، روانپزشکی ، پزشکان عمومی و دانشجویان فیزیوتراپی و فارغ التحصیلان است. تغذیه ، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، روانشناسی و در این سمپوزیوم گروه هدف.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا