اقتصادی

سه مصوبه فوری برای ترخیص کالا/هیچ بهانه ای برای واردکنندگان نماند

پس از تأکیدات مقام معظم رهبری بر هماهنگی دستگاه ها برای تأمین نیازهای بازار و ایجاد تعادل در قیمت و معاون فنی وزیر گمرک امروز در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار به ریاست وزیر سما اعلام کرد ، شواهد اسهال سریع یا ترخیص کالا و اخلاق خوب است. و بندر در آمستردام ، که می تواند منجر به یک کتاب مقدس در پاکسازی کالا شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، امروز (سه شنبه) ، رهبر معظم انقلاب از قیمت های فعلی انتقاد كردند و تأكید كردند كه این قیمت صحیح نیست و باید توسط دستگاههای مربوطه هماهنگ و مدیریت شود ، از جمله وزارت صمت ، سازمان بسیج کیفری و گمرك استفاده خوبی كرده است. برای پاسخگویی به تقاضای بازار و تعادل قیمت.

پس از گفتن این سخنان ، یک جلسه اضطراری توسط وزارت صمت با نهادهای مربوطه برگزار شد. مهرداد جمال اروانقی – معاون فنی گمرک ایران – در مصاحبه با تی تی آنلاین در حاشیه این نشست ، جزئیات جلسه امروز را توضیح داد.

90٪ یا ترخیص کالا به مقصد کالا یا تأمین ارز در صف

توضیح داد: “گمرک مجاز بود کالاهای اساسی را به 25 گروه کالا و مواد اولیه برای تولید مواد و مواد میانی و اجزای سازنده و قطعات برای تولید تمام ورودی های تولید در صف” مقصد “یا” فروشگاه “به ارز ترخیص کند. 90٪ بانک ها بدون کد رهگیری بانک

اروانقی گفت: ترخیص 10٪ کالاهای باقیمانده منوط به انتخاب رویه توسط صاحب کالا است. در مورد کالاهایی غیر از ارز اصلی ترجیحی ، و همچنین غیرضروری ، صاحب کالا نمی تواند از ارز “انسانی” یا “خط صادرات مهم” یا “سیستم بانکی” استفاده کند که اغلب اسهال لاعلاج است.

یک نمونه کالا

معاون وزیر گمرک با توجه به مصوبه دوم بالاتر ، امروز از نمونه کالاها ، گفت: “این تصمیم گرفته شده است تا با انجام اقدامات فوری ، نمونه کالاهایی را که لازم است برای اخذ مجوز قانونی از دستگاه های مربوطه ، از جمله سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشاورزی ، وزارت بهداشت و وزارت بهداشت ، تهیه کنید. ” در صورت تصفیه مجوز توسط یک مقام قانونی از یک مقام کافی نیست.
با توجه به اظهارات تمام عناصر این قانون برای نمونه برداری از کالاهای تخلیه ، به ویژه مربوط به بدن لازم است.

آنها را در هنگام مراسم نگه دارید

آروانگی در ادامه در سومین قطعنامه جلسه امروز که مربوط به دوره کارشناسی خارج از کشور است توضیح داد و افزود: از این نظر ، از ابتدای کار فرآیند ثبت سفارش در پایان تصفیه نهایی مرحله کالاهای وارداتی بررسی می شود. “Gire ؛ سیستم جامع کارتل می خواست این امر همانگونه باشد که در روند کار بود برای تعیین میزان تعیین میزان سفارش مشابه در بین خود و در حالت سکون روند واردات کالا.

این نشان می دهد که مراقبت های ارائه شده در همه زمان ها بصورت آنلاین و تغییر مقامات مربوطه برای نظارت و انجام با شماره دوم انجام می شود و زمان لازم برای یک سیستم تجارت جامع ، این می تواند نیاز را به حداقل برساند. رهبری.

معاون روال فنی هشدار داد: به نظر می رسد با توجه به مصوبات امروز ، به ویژه از 90 درصد رکود یا ترخیص کالا ، هیچ بهانه ای برای واردکنندگان برای پاکسازی کالاها و ورودی های تولید به روال های اساسی وجود ندارد که باید بلافاصله پاکسازی کنند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا