علم و سلامت

سوء استفاده از Vitex باعث آسیب دائمی ریه ها می شود



آفتاب نیوز:

معصومه بیانی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: تفکر بیش از حد با استفاده از ویتکس باعث آسیب بیشتر ریه ها می شود و خانواده های عادی ممکن است با 1 تا 49 آب مخلوط شوند. و ویتکس. “

عضو گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: “خانواده هایی که در خانه از بیماران سکته مغزی مراقبت می کنند باید مایعات و ویتکس را با هزینه 1 تا 19 مخلوط کنند. برای پیشگیری از بیماری های قلبی. “

“ویتکس را به هیچ وجه در آب داغ ذوب نکنید.” این روند و استفاده بیش از حد از Vitex می تواند باعث آسیب به ریه ها شود. “

بیانی گفت: “هنگام استفاده از آب ویتکس ، استنشاق کننده ها مشابه هستند ، زیرا کلر به خودی خود می تواند باعث بیماری ریه شود.”

همچنین بیان می کند که میزان الکل باید 70 درصد باشد و اگر 96 درصد الکل دارید ، میزان الکل را از 3 به 1 با آبگرمکن تا 70 درصد مخلوط کنید.

این متخصص بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل می افزاید: بیش از 24 ساعت آب و ویتکس را آب نکشید و این محلول را از نور خارج کنید.

زنگ ورود Corona به مازندران با شناسایی دو بیمار مظنون به بابل در 20 فوریه 2010 آغاز شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با داشتن تاج به قم می رفتند.

براساس گزارش جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل ، که به طور مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، بیش از 15000 بیمار مشکوک به کروناویروس در خیابان ها به کلینیک ها اعزام شده اند. حمایت از مدرسه با مشکلات تنفسی ، که توسط کادر پزشکی معالجه شده است. بیشتر این افراد نیازی به بستری ندارند.

علاوه بر این ، بیش از 1700 بیمار مشکوک و تشخیص داده نشده با تاج در این زمان در بیمارستان بستری شدند و مراقبت های ویژه سازماندهی و آزاد شد.

طبق آمار جدید ، تعداد بیمارانی که مشکوک به حمله قلبی در بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی هستند ، به 180 نفر کاهش یافته است.

531،000 شهرستان بابل شامل شش شهر و هفت شهر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دارای هفت بیمارستان دانشگاهی از جمله بیمارستان آیت الله روحانی ، بیمارستان شهید یحیی نژاد ، بیمارستان شهید بهشتی ، 17 بیمارستان شهریور است. ، بیمارستان بیمارستان امیرکلا ، مرکز نازایی فاطمه الزهرا (س) و مدرسه شهید رجایی در بابلسر. پوشش پایین.


همه محتوای سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین تی تی آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا