علم و سلامت

سیل کم تحرکی در ایران تا ۲۰ سال آینده/ ۳۰ میلیون ایرانی فشار خون دارند!

به گزارش شفاف ، افشین ملار در جلسه شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران که ظهر امروز (پنجشنبه) برگزار شد ، با اشاره به اینکه در 10 سال آینده به منطقه سیلاب وارد خواهد شد ، گفت: بیایید برای سیل آماده شویم و به دنبال مدیریت پیشگیرانه برای آمارهای بهداشتی در این زمینه باشیم که نشان می دهد در دو دهه آینده وضعیت غیرفعال بودن سیلاب در زمین را غیرفعال خواهیم کرد و همه عناصر موجود در یک کشور را نمی توان از این طریق به چالش کشید. برخورد می کنند ، و ما قدرت افرادی را که برای سلامتی و شرایط جسمی مناسب نیستند محدود کرده ایم.

وی می گوید شیوع زندگی کم تحرک برای رسیدن به 56 درصد از کل خطرات این س ofال البته به 65 درصد مردان و 56 درصد زنان بی تحرک می رسد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه اگر وقت خود را از دست بدهیم با عواقب جبران ناپذیری روبرو می شویم اظهار داشت: در جلسه عالی ترین سالمندان نشان داده شد که میزان پیری در ایران سریعتر از میزان پیری در همه کشورها است و از زمانی که شما را می شناسیم چه اتفاقی افتاده است در زمینه پیری در ایران به مدت 25 سال ، کشورهای پیشرفته صنعتی حدود 100 سال طول می کشد.

مولار ادامه داد: طی چند سال گذشته ، مدارک تحصیلی ، به گونه ای که در 10 سال آینده تغییرات جمعیتی نمایان شده است ، با مسئله پیری روبرو نخواهند شد ، افراد مسن و سالخوردگان دارای تناسب اندام و سایر بیماری ها اوقات فراغت را ندارند و با چالش مواجه هستند صورتش سخت است

وی گفت: “اگر سیاست های خود را تغییر ندهیم ، به ویژه احساس تهدید می كنیم كه در 20 سال آینده با رنج و چالش های مدیریتی روبرو نخواهیم شد.” کشور. شد.

رئیس فدراسیون متفرقه های عمومی: فرار به دانش آموزانی که بیشترین جمعیت را دارند ، اما 22٪ چاقی می گویند طبق گفته وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 30 میلیون و 700 هزار فشار خون بالا در ایران؟ چرا ایران نه تنها در برابر فشار خون نیست؟ چقدر عاقلانه؟ ما به سیاست های جدیدی نیاز داریم و هم افزایی های مشخصی را در نظر می گیریم.

مولار ادامه داد: ما می دانیم که منابع مالی دولت محدود است ، اما از بدنه سخنرانی بومی ، اراده ، تجارت بزرگ بنابراین می توانیم به رقم زیرساخت های اجتماعی توجه کرده و حرکت فعال به سمت ایران را توسعه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا