علم و سلامت

“جهش تولید” در سازمان غذا و دارو / ایران از صادرکنندگان واکسن کرونا در یک سال آینده

معاون وزیر بهداشت و اداره غذا و داروی اژه گفت که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ، که شعار رئیس سازمان غذا و دارو در وزارت بهداشت را تولید می کند ، روشهای اساسی تولید را به کار می گیرد و لایه بهداشت خوب را تسهیل می کند.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. امپراطور محمدرضا شنازاز ، در یکی از ارشدان در مدیران جامعه سازمان و به سفیران پزشکی غذا و دارو در سراسر کشور ، گفت ، با دستور وزیر بهداشت ادامه سرعت بیشتر ، و ایجاد امکانات برای تولید کنندگان داروسازی ، اقلام غذایی و آشامیدنی ، مکمل های غذایی ، مواد آرایشی و بهداشتی و پزشکی در ردیف اولویت های اصلی این سازمان بزرگترین دستورات رئیس جمهور از رئیس جمهور است.

وی اظهار داشت که برای دو سال گذشته برنامه ریزی ، و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ممنوعیت واردات ضروری است زیرا مشابه مواد دارویی و مکمل های غذایی است و سهم بازار حمام داروهای وارداتی بیش از 30٪ به 15٪ کاهش یافته است. یافت یافت معاون دانشگاه غذا و دارو آینده دانشگاه در کشور با کمک سایر مناطق با نفوذ به تولید ، روند موفقیت آمیز مدیریت یک جنگل در تولید داروها ، تجهیزات ، اقلام و محصولات به جنگ و آنچه اتفاق افتاده است در قالب ؛ در تولید کنندگان داخلی در سال 1999 باید مشترک خوب و کمک به همه 1400 سلامت محور باشد.

Shanesaz افزود ، تولید ماسک های سه لایه از 120،000 تا 45 میلیون واحد در روز و تولید CNN تشخیصی کرونا از صفر تا صد هزار واحد در روز تولید از تنفس صد واحد به 1200 واحد در ماه ، برای در صورت افزایش مزاحمت ، تولید الکل و 15 محلول محلول ضد عفونی کننده.

از این رو است که تمام شاخه های پزشکی در زمینه درمان شریان کرونا می توانند م moreثرتر باشند و علاوه بر تأمین نیازهای آنها ، در کمتر از 3 ماه که در سرزمین خانه او بودند نیز تولید شوند. ، که تا سطح صادرات بالا می رود. تولید واکسن در این زمینه ، ما مطمئن هستیم که سال آینده ، علاوه بر رفع نیازهای یکی از صادرکنندگان واکسن ، همه این وقایع را خواهیم داشت ، هدف این است که به تحقق شعار تولید بپردازیم.

در سازمان غذا و دارو گفت: “در سال 1999 ، پروانه تولید مواد غذایی (در صورت تکمیل اسناد) تا بیش از دو ماه تا 24 ساعت ، و روند اجرای تفویض اختیار و فعالیت های جاری بخش خصوصی ، 1400 می تواند ما همچنین ببینید که حمایت اصلی مهاجرت به سمت بیشتر در مقایسه با تولید یک چیز واقعی و سرعت اداره کل و دانشگاه ها رفع موانع از طریق تولیدکنندگان است.

بر اساس WEBDA ، و همچنین به مقامات سازمان غذا و دارو تأکید کرد که مقررات را در ماههای آخر کنترل عملیات بررسی کنند به محض اینکه یک فرصت مناسب از چوب استفاده شده در تولید ضد تاجگذاری اقلام در سال 1399 باشد و بسیاری از مسئولیت های آن تولیدکنندگان سنا توسط سازمان غذا و دارو برای تسریع در صدور مجوز و نظارت بر فعالیت های اصلی خود بر کیفیت محصولات به بازار عرضه می شوند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا