اقتصادی

طوفان نگران‌کننده گرد و خاک در استان تامین‌کننده آب کارون بزرگ

تی تی آنلاین / خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت هوای دیروز چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت بروز طوفان گرد و غبار در بالاترین استان کشور که اصلی ترین توسعه دهنده آب رودخانه بزرگ کارون است و در سالهای اخیر ثبت شده است رکورد کاهش بیش از 20 کوهرنگ برف در مناطقی مانند تغییر اقلیم ، زنگ خطر را در کشور به صدا درآورد.

محمد سبزه زاری در مصاحبه با تی تی آنلاین اظهار داشت: سه شنبه از اثر در سیستم ، ایران به غرب ، جنوب و مناطق مرکزی کشور شاهد ایجاد شرایط همرفتی و همرفت متوسط ​​و شدید با رطوبت و ضعف کم بود. “کل کشور در اطراف ، و با تشنگی جدی آغاز شد ، در گرد و غبار پتانسیل همرفتی که به شدت افزایش یافته است ، استانها در مکانهای زیر واقع شده اند: کاهش شدید ماههای جدید ، ژانویه سال گذشته نیز ، تا امروز ، در هر دو طرف بارندگی.

وی افزود: ایالتی که دیروز چنین است ، شاهد وقوع طوفان های گرد و غبار در استان چهارمحال و بختیاری ، گرد و غبار همرفتی شمال استان یزد و منطقه فارس در استان است.

چهارمحال و بختیاری استان ، در صورت طوفان ، گفته می شود ، شاید سبزه زاری با سرعت ناگهانی 43 گره ای و گرد و غبار استان را به سمت 190 پله به مرکز افق ، طوفان آورد. ، شهرکرد ، و دید را تا 50 متر کاهش داد.

گفته شد مدیرکل هواشناسی خوزستان در بالا برای نتیجه گرد و غبار طوفان در مناطق مرتفع استانهای منطقه ، که توسعه دهنده اصلی آب در جهان بزرگ اورک ها است ، و رودخانه ، و در سال های اخیر خاطره ای از ثبت شده است ، در بیش از 20 متر برف در مناطقی مانند کوهرنگ آورده شده است علامت هشدار است کشور تغییرات آب و هوایی نشان می دهد که نیاز به بررسی آب کشور سیاست های قبلی

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا