علم و سلامت

قبل و بعد از واکسیناسیون علیه کرونا کدام مواد غذایی را بیشتر بخوریم؟

تغذیه به ویژه در مورد موارد قبل و بعد از آن بسیار مهم است ، و از وی خواسته شد که در طول واکسن و واکسیناسیون خوردن کرون قبل از غذا به آنچه باید توجه کند چیست؟

به گزارش تی تی آنلاین طبق گزارش وزارت بهداشت ، بهداشت مایعات فرهنگ فوتبال انگلیس ، تأمین آب و غذا و آب پس از عروق کرونا قبل از واکسیناسیون. مقدار زیادی آب ، مایع بنوشید. هیدراتاسیون کافی قبل و بعد از تزریق واکسن 19-Covid بسیار مهم است. به اندازه کافی ، و جاذبه مایع بهتر از صورت واکسیناسیون است که به بدن کمک می کند ، او کم می شود: و کسی که به آن عادت کرده است ، اما نمی ترسد در خون واکسن تزریق شود.

افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، بیماری ریوی یا درمورد مصرف مایعات خود را به پزشک اطلاع دهند. غذاهایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، سوپ ها و آبگوشت ها را محدود کنید ، علاوه بر این به بدن کمک می کند تا بدن را آبرسانی کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به خصوص اگر بعد از واکسیناسیون دچار تب شوند ، نوشیدن مایعات و غذاهای آبدار توصیه می شود.

بنابراین ، به عنوان مثال ، کسی که آب و شربت خود را بنوشد ، شیرین ، و به هیچ وجه به نفع خود نیست و نوشیدن نوشابه های گازدار ، اتحادیه اروپا را تضعیف کرده و عملکرد آن را مختل می کند. بهترین نوشیدنی آب چیست. فواید کامل آن به معنی طبیعی نیست که دوغ گازدار با نمک کم برای بدن مرطوب کننده شربت های شیرین بعد از ظهر باشد.

ثانیا ، سوختن ضد التهاب ، پیروی طولانی مدت از یک رژیم غذایی سالم ، پاسخ ایمنی را بهبود می بخشد و علاوه بر مبارزه بهتر با عفونت ها ، به ما در پاسخ ایمنی قوی تر به واکسیناسیون نیز کمک می کند. طبیعی مانند خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات تازه ، ماهی های روغنی مانند آجیل ، بادام ، عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن. گفته می شود که بدن التهاب کمتری دارد. مصرف ضد التهاب قبل و بعد از غذا می تواند به واکسن کمک کند.

افزودن ادویه جات مانند زنجبیل ، نعناع فلفلی ، دارچین ، فلفل ، زردچوبه ، پیاز و سیر در زمان تهیه غذا برای خواص ضد التهابی توصیه می شود. چای زردچوبه را نیز می توان اضافه کرد. غذای ماهی و ضد التهاب. ماهی های چرب مانند ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی قزل آلا ، ماهی کپور و روغن کبد ماهی کارآمدترین امگا 3 ضد التهاب است.

آجیل و دانه ها و مغزها مانند بادام ، گردو ، پسته ، فندق ، بادام زمینی و کنجد ، روغن زیتون و روغن کنجد ضد التهاب و گوشت محسوب می شوند.

سوم ، بیشتر از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید. به طور کلی ، مصرف روزانه سبزیجات و میوه و سه تا پنج واحد ، چهار واحد برای 2 مورد از روی ، سلنیوم ، ویتامین A و ویتامین 100 آسان فراهم می کند ، باید عملکرد سیستم ایمنی بدن بهتر باشد. از جمله استفاده های غذایی گیاهان و میوه های واکسیناسیون برای سبزیجات و گوشت توصیه می شود.

نکته چهارم ، غذای پروتئین مصرف روزانه منابع غذایی پروتئین و منابع مصرف مقادیر کافی هر دو مورد از جمله گاو ، تخم مرغ ، گوشت های سفید ، به ویژه مرغ و ماهی و آن است. توصیه می شود برای بازگشت به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن. منابع پروتئینی مانند گوشت حاوی ریزمغذی های روی و سلنیوم است ، با خواص آنتی اکسیدانی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

شیر و سایر محصولات لبنی ، از جمله ماست ، یک تکه پنیر و کره ، و علاوه بر آن کلسیم و فسفر و همچنین منابع پروتئین را تأمین می کند.

در پنجم ، تکمیل ویتامین 500 ؛ فراوانی چیزهایی که به تنهایی ویتامین کافی غذایی ویتامین 500 ندارند ، چشمه های مکمل 50.000 واحد در ماه ، طبق دستورالعمل های مربوط به چگونگی تقویت وزارت رستگاری ، ما باید دوز روزانه 1000 مصرف کنیم واحدهایی برای مادرانی که در نیویورک زندگی می کنند. دوباره در سایر ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن نیز باید نگهداری شود ، تعادل تنوع نان ذرت چاشنی به عنوان کل مواد غذایی بیشتر از همه یک گروه از غلات کامل ، میوه ها ، سبزیجات وجود دارد ، شیر ، و حتی لازم نیست که از شیر ، گوشت و تخم مرغ و سبزیجاتی مانند مکمل های ویتامین تهیه شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا