لیست قیمت مواد اولیه دستمال کاغذی

لفاف (پلاستیک دستمال کاغذی اقتصادی)

به جهت تامین بهداشت و سلامت کالاهای تولیدی در صنایع مختلف تا زمانی که به دست مشتریان برسند؛ به بسته بندی اصولی و مناسب احتیاج است. پلاستیک ها از انواع بسته بندی های رایج در صنایع بهداشتی هستند.
دستمال کاغذی ها از جمله محصولات تولیدی صنایع بهداشتی هستند که در بسته بسته بندی های نایلونی عرضه می شوند.

قیمت لفاف دستمال کاغذی

لفاف ها نیز به نوعی مواد اولیه تولید دستمال کاغذی ها به شمار می آیند. قیمت این نایلون ها براساس قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. برای استعلام دقیق تر قیمت می توانید با تماس حاصل کرده و یا با مراجعه به صفحه فروشگاه، قیمت مواد اولیه دستمال کاغذی را مشاهده فرمایید..

 

کاغذ تیشو| اصلی ترین مواد اولیه دستمال کاغذی

اصلی ترین ماده اولیه برای ساخت انواع محصولات سلولزی و بهداشتی شامل انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال حوله ای است. در حال حاضر انواع بسیار متنوعی از تیشو در بازار ایران تولید و عرضه می شود. مهمترین آن ها عبارتند از تیشوی جم، تیشوی لطیف و تیشوی پارس حیات.
هر یک از این طاقه های تیشو ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی دارند که بالطبع از نظر قیمت نیز متفاوت خواهند بود. بسته به نوع بسته بندی، تنظیمات دستگاه های بسته بندی کننده دستمال کاغذی و نظر مشتری، می توان این محصولات را با ابعاد مختلف تهیه کرد. معمولا طاقه ها در عرض های ۳۴، ۳۶، ۳۸ و ۴۰ سانتی متری عرضه می شوند.
برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال کیفیت بسیار مرغوب هستند، انواع تیشو ترک نیز موجود می باشد.

 

جعبه دستمال کاغذی

جعبه های دستمال کاغذی از جمله موارد مهم در تولید دستمال کاغذی اند که در افزایش فروش نیز تاثیر بسزایی دارند. جعبه های دستمال کاغذی مفید، راحت، کاربردی و قابل بازیافت بوده و علاوه بر آن طراحی جذاب و منحصر به فردی هم داشته باشد. بسته بندی برخی برندهای معروف معمولا جنبه کلکسیونی دارند.
در بین متریال مختلفی که برای تولید جعبه های دستمال کاغذی استفاده می شود، مقوا بهترین گزینه است. چرا که مقواها قابل بازیافت اند و به محیز زیست آسیب کمتری وارد می کنند.

انواع جعبه دستمال کاغذی

  •  بسته بندی های مربعی و مستطیلی
  • بسته بندی های فانتزی
  • جعبه های مخصوص کافی شاپ و رستوران ها
  • استند دستمال کاغذی
  • جعبه مادر

 

انواع پک مادر بسته بندی دستمال کاغذی

با توجه به افزایش تولیدات، تولید پک های مادر نیز بیشتر شده است. کارتن ها و جعبه های پک مادر در انواع اشکال و طرح های مختلف تولید شده و بیشتر برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. پک مادر از جمله مواد اولیه تولید دستمال کاغذی ها هستند.
دستمال ها پس از بسته بندی های تکی، در بسته بندی های مادر پک می شوند. این کار سبب سهولت در حمل و نقل محصولات و همچنین آسان تر شدن چیدمان و انبار کردن آن ها خواهد شد. تعدادی از بسته بندی های دستمال کاغذی در یک پلاستیک بزرگتر قرار می گیرد که به این نایلون ها، اصطلاحا پک مادر گفته می شود.

 

مرکز فروش مواد اولیه دستمال کاغذی

این روزها دستمال هایی که از مواد بازیافتی تولید می شوند در بازار زیاد بوده و خریداران بسیاری هم دارند، چرا که قیمت بسیار ارزانی دارند. مواد بکار رفته در این دستمال ها پوسته نازک درخت و مواد شیمیایی است و معمولا این مواد شیمیایی با شستشوی مداوم هم از بین نمی روند.
پس در نظر داشته باشید که مواد اولیه بکار رفته در همه دستمال ها یکسان نیست. شرکت سایا صنعت رستاک، مرکز فروش مواد اولیه دستمال کاغذی در اصفهان با تضمین کیفیت و قیمت.
شما می توانید انواع دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی، و  مواد اولیه تولید دستمال کاغذی را از این مجموعه خریداری نمایید.

مواد اولیه سلولزی:

با هدف تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی در سایه تجربیات مدیران شرکت در زمینه محصولات بهداشتی و سلولزی از فعالیت های اصلی گروه صنعتی محمودی در بازار ایران و جهان به شمار می روند . شناسایی بازار هدف ، مشتری مداری ، ارائه کیفیت برتر به همراه بهترین شرایط فروش چهار اصل بنیادین این تیم می باشند کاغذ تیشو به عنوان یکی از پرمصرف ترین نوع سلولز در سبد مصرفی خانوار محسوب می شود که در بحث تولیدی آن و ارائه به شرکتهای بسته بندی دستمال کاغذی همکاری های مشاوره ای را در نظر گرفته ایم . از مهمترین خصوصیات این کالا گراماژ ، کشش های طولی و عرضی ، جذب و نرمی کالا می باشد. در حال حاضر با همکاری چندین شرکت اروپای اقدام به واردات و عرضه مواد اولیه سلولزی جهت تامین نمود مواد اولیه شرکت های تولید در این زمینه خدمت رسانی می نماییم .

این بخش شامل واردات و فروش  مواد اولیه مربوط به صنایع سلولزی و بهداشتی ازقبیل  انواع تیشو ایرانی و خارجی در کلیه عرض های استاندارد با گرماژهای مختلف از کشورهای چون هنگ کنگ ، چین ، اندونزی و امارات و ایران واردات وفروش انواع خمیر پالپ و خمیر سافت وود و هارد وود از کشورهای آمریکای جنوبی ،سوئد ،واردات و فروش انواع پودر جاذب رطوبت از کشورهای تایوان ، جین که در زیر به توضیحاتی مختصر در این زمینه می پردازیم

انواع تیشو:

تولید کاغذ تیشو از طریق خمیر سافت وود مخصوص تولید تیشو انجام می پذیرد. در این راستا، خمير آماده شده ازطريق فن پمپ ها به قسمت هد باكس و از آنجا به ميان دو واير (بالايي و پاييني) فرستاده شده و از طريق واير پاييني به فلت انتقال یافته و سپس بوسيله دو پرس به سطح سيلندر چسبانده مي شود. با فشار بخار موجود در سيلندر و توسط دو هودي كه در بالاي سيلندر قرار دارند، هواي داغ به سطح كاغذ دميده شده و كاغذ تا حد استاندارد خشك مي شود. پس از خشك شدن، كاغذ به قسمت پاپريل منتقل شده و روي اسپول پيچيده مي شود. پروسه توليد در كابين كنترل بوسيله سيستم  PLC(كنترل كامپيوتري) نظارت مي گردد.کاغذ تیشو با توجه به نیاز مشتریان و انواع محصولات تولیدی کارخانجات در گرماژها و سایزهای مختلف به صورت رول تیشو تولید می شود.کاغذ تیشو از نظر مبدا به دو دسته کاغذ ایران و کاغذ خارجی و از نظر رنگ نیز به دو دسته کاغذ سفید و کاغذ رنگی تقسیم بندی می شود. از جمله مهمترین ویژگیهای تعیین کننده میزان مرغوبیت و کیفیت کاغذ تیشو می توان به درجه سفیدی کاغذ، میزان نرمی یا سافت نس کاغذ، میزان رطوبت یا مویسچر کاغذ و … اشاره نمود.

انواع خمیر :

خمير الياف كوتاه (هاردوود)،خمير الياف بلند(سولفيت و سولفات) ، مواد افزودني نظير مواد ضد عفوني كننده، مواد پر كننده و مواد مربوط به افزایش دهنده مقاومت تر و خشك كاغذ. مواد ذكر  شده با درصد هاي مشخص در مخزني بنام پالپر با هم مخلوط شده و در چستهاي موجود ذخيره مي گردد. قبل از رسيدن خمير به ماشين كاغذ، خمير از پالايشگرهاي مختلفي جهت تميز شدن و همچنين از دستگاهي بنام ريفاينر جهت رشته رشته شدن عبور كرده و پس از آن به ماشين كاغذ تغذيه مي گردد.خمیر فلاف پالپ یا خمیرکاغذ پالپ و یا اصطلاحا خمیرپالپ از ضایعات کاغذ و لینتر پنبه(آلفا سلولز)  و سافت وود (خمیر چوب نرم ) و هارد وود  ساخته می شود .پروژه تولید خمیر کاغذ بهداشتی پالپ جهت مصارف کارخانه های تولید نوار بهداشتی و پوشک بچه میباشد .(لایه داخلی نوار بهداشتی و پوشک بچه وظیفه جذب مایع را به عهده دارد.) که موارد مصرف آن در 8 مورد دیگر نیز شناسایی شده است . تقریبا 95% این نوع مواد خام وارداتی می باشد و نزدیک به 160 کارخانه مصرف کننده و حدود 4 کاخانه تولید کننده این نوع مواد خام در ایران موجود میباشد. هرکارخانه تولید خمیر پالپ نهایتا مصرف 2 کارخانه را میتواند جوابگو باشد و کارخانه های دیگر نیاز به این نوع خمیر پالپ دارند. درنهایت از لحاظ بازار فروش مشکلی ندارد .همچنین ماشین آلات ساخت این شرکت با کیفیت و گارانتی در حد ماشین آلات اروپائی می باشد و کیفیت ماشین آلات و مواد تولیدی و بازار فروش و غیره تضمین شده است. بطوریکه کارخانجات تولید خمیر کاغذ پالپ هیچگونه دغدغه ای در مورد فروش محصول خود نداشته و ندارند. مواد مصرفی مور داستفاده در این نوع خمیر کاغذ لینتر پنبه و ضایعات کاغذ بدون یووی و ضایعات کارخانه های تولید نوار و پوشک و بعضی از انواع خمیر کاغذ کرافت الیاف بلند و آلفا سلولز با گرید های مختلف می باشد. لازم به توضیح است که خود کارخانه های مصرف کننده خمیر پالپ خودشان تولید کننده مواد خام مصرفی در تولید خمیر پالپ می باشند به شکلی که خمیر کاغذی خارجی که بیشتر این کارخانجات در تولید خود به صورت ضایعات از پروسه تولید خارج می شود، بصورت بازیافت در کارخانه تولید پالپ بصورت خمیر کاغذ فلاف پالپ تولید می شود. به طور کلی می توان عمده مصرف خمیرها را در انواع مختلف برای تولید تیشو، پوشک بچه و نوار بهداشتی عنوان نمود.

پودر جاذب رطوبت :

سوپرجاذب بر پایه پتاسیم بوده و با قدرت جـذب 200 تـا 500 برابر وزن خودش یا 30 تا 60 برابر حجم خود قابلیت جذب رطوبت را آب را دارا می باشند. این مواد فاقـد هـر گونـه مـواد سمی براي انسان بوده و بدین ترتیب در محصولات بهداشتی و غذایی داراي کاربرد می باشند. سوپر جاذب همانطوریکه از نام آن پیداست به منظور جذب آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. پوشک بچه، نوار بهداشتی مورد استفاده بـانوان از عمده ترین موارد کاربرد این پودرها محسوب می گردد.مزایاي پودرهاي جاذب را می توان به صورت زیر بیان نمود.

1-جذب رطوبت و جلوگیري از نشت آن به خارج

2-جلوگیري از آلودگی ها لباس نوزاد و بانوان

3- قابلیت استفاده از لباس هاي زیر به مدت طولانی

سوپر جاذب ها به صورت پودر و ژل در بسته بندي ها و یا محصولات بهداشتی مورد استفاده دارنـد ولـی نـوع پـودر آن از عمومیت مصرف بالاتري برخوردار است و در طرح حاضر نیز هدف تولید نوع پودري شکل آن می باشد. پودرهاي سوپر جاذب در رده پلیمرهاي Hydrogels طبقه بندي می گردند. این پلیمرها به دلیل برخورداري از باندهاي آزاد هیدروژن در مولکول خود، قابلیت جذب رطوبت را دارا می باشند. آب قابل جذب به صورت آزاد یا یونیزه شده می تواند باشد.

مواردکاربرد پودرهاي سوپر جاذب را می توان به صورت زیر بیان داشت:

1- استفاده در محصولات بهداشتی :

بیشترین ترین کاربرد سوپر جاذب ها در محصولات بهداشتی مانند پوشک بچه و نوار بهداشتی مورد استفاده بانوان است. با توجه بر خاصیت سوپر جاذب که جذب آب و رطوبت به میزان چند صد برابر وزن خود می باشد ، در این محصولات نقش سوپر جاذب جذب رطوبت و جلوگیري از نشت آن به لباس و غیره می باشد.

2-ستفاده در بسته بندي کالا :

سوپر جاذب ها به منظور جذب رطوبت محیط و جلوگیري از فساد یا زنگ زدگی کالا ها، در بسته بندي آنها مورد اسـتفاده قرار می گیرند. شیوه استفاده از این مواد در بسته بندي کالاها بدین صورت است که سوپر جاذب در بسته کوچکی در کنـار کالا و در بسته بندي آن قرار داده می شود. لفاف بسته بندي سوپر جاذب در این حالت طوري است که رطوبت از آن عبـور کرده و جذب ماده سوپر جاذب می گردد. بسته بندي مواد غذایی مانند مرغ و گوشت، بسته بندي مواد شیمیایی، بسته بندي لوازم خانگی و…. نمونه هایی از این موارد محسوب می گردند.کنترل رطوبت در بسته بندي غذا امري مهم تلقی می شود که از تیره شدن شکل فیلم جلوگیري می کند. بسته بندي ها در برابر بخار آب داخل و خارج بسته بندي قابلیت نفوذ پذیري کمی دارند. بخارات آب به وجود آمده در داخل بسته بندي غـذا معمولا ناشی از تنفس محصولات تازه، تغییرات دما در تعادل بالا، رطوبت بسته بندي غذا و پساب حاصل از برش گوشت، مرغ و محصول، می باشد. بخار آب تشکیل شده در داخل بسته بندي باعث رشد میکروارگانیسمها و درنتیجه از بـین رفـتن کیفیت غذا و کاهش زمان ماندگاري می گردد.

3-استفاده در فرایندهاي شیمیایی:

در برخی فرایندهاي شیمیایی جذب رطوبت نقش مهم در انجام فرایند شیمیایی دارد. لذا در این فرایندها با استفاده از پـودر سوپر جاذب رطوبت از محیط خارج می گردد. در برخی کشورها این پودر در بسته بندي هاي خانگی نیز به فروش می رسد تا مصرف کننده بـر اسـاس نیـاز خـود از آن استفاده نماید. در شکل زیر نمونه اي از آن نشان داده شده است

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

سلام و درود فروش مواد اولیه دستمال کاغذی تیشو و لفاف و کاغذ استروک و… در صورت نیاز تماس بگیرید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

انواع تیشو خارجی و ایرانی در سایزهای 34،36،38،40 انواع چاپ و فروش لفاف پک مادر جعبه دستمال کاغذی ساده و یووی دار 100،200،300 برگ جهت هماهنگی و استعلام قیمت ، سفارشات تماس بگیرید ارسال به سراسر کشور

فروش ماشین آلات تولید دستمال کاغذی با قیمت بسیار ویژه در سورنا صنعت کم ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از مجموعه سورنا صنعت دریافت کنید. نصب رایگان همراه با تامین مواد اولیه دستمال کاغذی مجموعه سورنا صنعت همراه شماست تا با فروش بهترین دستگاه تولید دستمال کاغذی ، به اشتغال زایی و کسب درآمد در کم ترین فضا کمک کند. حمل رایگان ، نصب رایگان ،

 

مجموعه ما صنعت ارائه کننده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی با کیفیت عالی می باشد. دستگاه تولید دستمال کاغذی با گارانتی 18 ماهه به فروش می رسد. با تامین مواد اولیه دستمال کاغذی و خرید محصولات شما همواره در کنار شما هستیم. جهت رضایتمندی مشتریان عزیز ، کمتریندستمال کاغذی تولید شده در مجموعه سورنا صنعت به طور مستقیم را ارائه می کنیم. عقد قرار داد رسمی

شغلی پرسود و آینده دار با فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی و دستمال توالت تولید دستمال کاغذی ویژه کارگاه های کوچک و خانگی و کارگاه های صنعتی تامین انواع مواد اولیه دستمال کاغذی جهت تولید امروزه دستمال کاغذی اقتصادی ، جایگاه بالایی در بین لوازم نظافتی دارد. ما در ماشین سازی ام جی با فروشاینستاگرام سرچ کنید. مهندس حق پرست

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

قابل توجه بنک داران و عمده فروشان دستمال کاغذی اقتصادی فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی و دوخت صفحه ای در سراسر کشور تامین انواع مواد اولیه دستمال کاغذی و توالت ما نمایندگی انحصاری ماشین سازی ام جی چین در ایران هستیم. خرید و فروش ودستمال کاغذی در ایران ، در ماشین سازی ام جی صورت میگیرد. فروش دستگاه تولید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شما برای واردات مواد اولیه (تیشو) می توانید با شرکت ام تی رویال مشورت کنید تا هر اندازه و میزان از این مواد اولیه ای را که می خواهید برای شما سفارش دهد تا شما آنها را در تولید کاغذهای تیشو به کار مواد اولیه دستمال کاغذی (تیشو) : افرادی که در زمینه تولید دستمال کاغذی فعالیت می کنند به واردات یا لینک سایت فوق در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ساخت و راه اندازی دستگاه های دستمال کاغذی و دستمال توالت و نوار بهداشتی . فروش دستگاه نوار بهداشتی با تضمین قیمت و کیفیت . فروش ارزاندستمال کاغذی گارانتی 18ماهه . فروش به قیمت دستگاه دستمال کاغذی ارسال رایگان دستگاه ها  پشتیبانی مواد اولیه پشتیبانی فروش محصولات فروش دستگاه نوار بهداشتی در انواع مختلف با قیمت بسیار مطلوب

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید کننده انواع مختلف دستگاه دستمال کاغذی در بهترین کیفیت می باشیم. فروش خط تولید دستمال کاغذی در انواع اتومات و نیمه اتومات در سراسر کشور  ارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشیم. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع  مختلف و با کیفیت دستمال کاغذیاطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

دستگاه دستمال کاغذی در انواع مختلف تولید و عرضه می شود. فروش دستگاه دستمال کاغذی در سطح کشور با بهترین قیمت  دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک تمام و نیمه اتومات موجود است. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده … دستمال کاغذی هستیم. دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک ، انواع دستگاه پرکن یک طرفه و پرکن دو طرفه دوخت اتومات و دوخت نیمه اتومات

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه تولید دستمال کاغذی(پرکن) آفرینشی نو و متفاوت در صنعت کشور ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی و طراحی پر کردنمواد اولیه.گارانتی دستگاه ها مشاوره راه اندازی کارگاه تولیدی شما فروش محصولات بر گذاری دورهدستمال کاغذی صفر تا صد موجود می باشد

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

کاغذ تیشو به عنوان یکی از پرمصرف ترین نوع سلولز در سبد مصرفی خانوار محسوب می شوددستمال کاغذی همکاری های مشاوره ای را در نظر گرفته ایم . از مهمترین خصوصیات این کالا گراماژ ، کششمواد اولیه سلولزی جهت تامین نمود مواد اولیه شرکت های تولید در این زمینه خدمت رسانی می نماییم. امکان واردات با ارز نیمایی توسط

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

واردات مواد اولیه سلولزی مرغوب فروش تیشو و مواد اولیه دستمال کاغذی درجه یک واردات و فروش مواد اولیه سلولزی تیشو فروش تیشو خارجی وایرانی در انواع سایز و گرماژ فروش مواد اولیه دستمال کاغذی برای شرکت های تولید کننده محصولات سلولزیدستمال کاغذی برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .

فروش دستمال کاغذی تولید شده از بهترین مواد اولیهفروش عمده دستمال کاغذی با امکان ارسال به سراسر کشور کارخانه دستمال کاغذی سلولزی با کیفیت مطلوب دارای برچسب هولوگرام گروه صنعتی متین کالا با سال ها تجربهدستمال کاغذی جعبه ای 200 برگ ، 300 برگ ، 400 برگ تولیدات عمده در کارخانه مندرج در آگهی تماس حاصل نمائید .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

بدون واسطه از سازنده با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید نمایید.  فروش دستگاه دستمال کاغذی (فولکات، دلسی، تیغ و تا) با طراحی بی نظیر، کیفیت و  سرعت بالا دوسال ضمانت، ده سال خدمات پس از فروش تامین مواد اولیه، برند، مشاوره، آموزش تولید و روش های فروش سامان صنعت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مشاوره خرید و راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی ، دستمال حوله ای ، دستمال توالت دستمال کاغذی با بسته بندی متنوع جعبه ای ، نایلونی ، اقتصادی دستمال توالت طرح دار ، ساده دستمال حوله ای طرح دار ، ساده پشتیبانی فنی آموزش فروش و بازاریابی پشتیبانی مواد اولیه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

پخش و فروش دستمال کاغذی با کیفیت مطلوب مراکز و نمایندگی های بسیار زیادی در شهر تهران و خیلی از شهر های دردستمال کاغذی فعالیت دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد. پخش دستمال کاغذی اقتصادی بسته 10 تایی پخش دستمال کاغذی جعبه ای 200 برگ پخش دستمال کاغذی توالت دو قلو پخش اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

? دستمال کاغذی اقتصادی هپی هوم تهیه شده از مواد اولیه درجه یک کاملا سفید و بهداشتی در ابعاد 20در 20 و نیم قیمت مناسب خرید از درب کارخانه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

……………سرمایه کم سود میلیونی ………………….. نمونه های صنعتی و خانگی انواعدستمال  کاغذی و سفره های یکبار مصرف و…. تمامی دستگاه ها 18ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدماتمواد اولیه معرفی مشتری انواع و اقسام دستگاه فولکات دستگاه دلسی تیغ و تا جعبه چسبان پرکن یک طرفه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

با سلام شرکت سایا صنعت رستاک مفتخر است درزمینه تولید و راه اندازی دستگاه های دستمال کاغذی و سفره و نوار بهداشتی به مشتریان عزیز خدمات ارائه نماید. ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ بخشیدستمال کاغذی و سفره و نوار بهداشتی☑️ *️⃣قیمت مناسب، نوع خدمات و پشتیبانی پس از فروش☑️ *️⃣تهیه مواد اولیه به صورت مداوم☑️ *️⃣آموزش نحوه تولید و فروش ☑️ *️⃣تهاتر دستگاه های فروخته شده ☑️ *️⃣تضمین

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ورود به عرصه تولید سفره یکبار مصرف و دستمال کاغذی با سود و درآمد بالا و هزینه کم به همراه آموزش و تضمین ورود به بازار و سود دهی درمواد اولیه به صورت مداوم وبرای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمتها فقط تماس بگیرید. چت پاسخگو

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ورود به عرصه تولید با سرمایه کم و درآمد بالا، هم در خانه و هم برای افرادی که می خواهنددستمال کاغذی اقتصادی و جعبه ای _انواع خط تولید دستمال دلسی و حوله ای _خط تولید نوار بهداشتی و پوشک _خط تولید سفره و پلاستیک و رول کن سفرهمواد اولیه به صورت مداوم و

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مهم ترین بحث در زمان خرید دستمال کاغذی ، قیمت دستمال کاغذی در کارخانه هست که مقدمات نوع و میزان خرید بالا را مهیا می کند. دستمال کاغذی شرکت پاکال در انواع مدل های گوناگون زیر در این شرکت تولید می شود: 1- دستمال کاغذی اقتصادی در وزن های مختلف 2- دستمال کاغذی جعبه ای در اشکال متنوع 3- اعلمی مشاور ارشد فروش : خانم فخاری

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به جای کم نیاز دارد یک کار گر نیاز دارد برای راه اندازیمواد اولیه (طاقه سفره _ زباله_فریزر) بسته بندی سفره یکبار مصرف در منزل ترکیب مواد اولیه نایلون ترکیب تولید سفره یکبار مصرف در خانه چاپ لفاف بسته بندی چاپ لفاف بسته بندیدستمال کاغذی لفاف بسته بندی سفره یکبار مصرف لفاف چیست

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ماشین سازی( نگارستان گیتی) ما سازنده انواع دستگاه های دستمال کاغذی هستیم  انواع دستگاه پرکن یک طرفه و پرکن دو طرفه دوخت اتومات و دوخت نیمهدستمال های  اقتصادی  خدمات پس ازفروش تامین مواد اولیه  برای مشتری

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه دستمال کاغذی در بهترین کیفیت و انواع مختلف تولید می شودمجموعه نگارستان گیتی مرکز معتبردستمال کاغذی می باشداین مجموعه قیمت دستگاه دستمال کاغذی را ارزان تر از همه جا ارائه می دهد. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع دستمال کاغذی هستیمدستگاه تولید اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مجموعه ما یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی می باشدفروش دستگاه دستمال کاغذی با بهترین کیفیت در سطح کشور انجام می شودارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی می باشیمما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع دستگاه های اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه دستمال کاغذی در انواع مختلف موجود می باشدفروش خط تولید دستمال کاغذی با قیمت مناسب در سطح کشور  ارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشیم ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی)  سازنده انواع دستگاه دستمال کاغذی مانند دستگاه دستمال کاغذی دلسی دوموتوره 4 کاره ، سفره یکبار مصرف ، انواع دستگاه پرکن یک طرفه و پرکن دو طرفه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه بسته بندی پک هواپیمایی یکی از تولیدات صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان است…. دستمال جیبی کیفی ، لیوان یکبار مصرف، کیسه فریزر، دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، قاشق و چنگال و …. نیز می باشد. در مسیرهای پروازی شرکت های هواپیمایی با انواع مواد غذایی , میوه و غذا های مختلف از مسافرین خود پذیرایی می کند. در این میان استفاده مناسب

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ترس از شکست مانع بسیار بزرگی که شما را از رسیدن به هدف هایت باز می دارد. مهندس کاشانی سازنده دستگاه های دستمال کاغذی تضمین قیمت تضمین کیفیت آموزش بازاریابی و بازار فروش تامین مواد اولیه معرفی مشتری برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

سرمایه کم و سود میلیونی نمونه های خانگی و نمونه های صنعتی انواع ماشین الات سلولوزی تمامی دستگاه ها 18 ماهمواد اولیه برای همیشه آموزش فروش و بازاریابی به صورت تخصصی آموزش کار با دستگاه ها معرفی مشتری انواع دستگاه فولکات جعبه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

با سرمایه کم میتونی سود میلیونی خودتو داشته باشی انواع و اقسام دستگاه های صنعتیدستمال کاغذی و دستمال توالت و انواع سفره 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش آموزش فروشمواد اولیه معرفی مشتری دستگاه فول کات دستگاه دلسی جعبه چسبان تیغ و تا سفره زن انواع پرکن یک

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

می خوای تولیدی بزنی؟؟؟؟؟؟ با سرمایه کم میتونی سود میلیونی خودتو داشته باشی انواعدستمال کاغذی و دستمال توالت و انواع سفره 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش آموزش فروشمواد اولیه معرفی مشتری دستگاه فول کات دستگاه دلسی جعبه چسبان تیغ و تا سفره زن انواع پرکن یک

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

هم خانگی هم صنعتی با سرمایه کم سود میلیونی داشته باشید آموزش فروش و بازاریابی به صورت تخصصی آموزش کار با دستگاه ها معرفی مشتری تامین مواد اولیه 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و10 سال خدمات پس از فروش انواع پرکن یک طرفه پرکن دو طرفه دوخت اتومات دوخت نیمه اتومات جعبه چسبان تیغ و تا دستگاه فولکات دستگاه دلسی انواع تیشو

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت ماشین سازی ام جی تنها شرکت ماشین ساز در ایران طراح و سازنده حرفه ای انواع دستمال کاغذی با بیش از 17سال سابقه کار دستگاه فول کات انواع پرکن انواع دوخت صفحه ای نیمه اتوماتمواد اولیه گارانتی بی قید و شرط 18ماهه پشتیبانی آموزش نصب و راه اندازی جهت ارتباط با کارشناس

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

نمونه های صنعتی و خانگی سرمایه کم ولی سود میلیونی سازنده دستگاه های دستمال کاغذی سفره و…… انواع آموزش های کار با دستگاه و آموزش فروش و بازاریابی تامین مواد اولیه معرفی مشتری در سراسر کشور انواع دستگاه فولکات دستگاه دلسی تیغ و تا جعبه چسبان انواع پرکن یک طرفه پرکن دو طرفه دوخت اتومات دوخت نیمه اتومات انواع تیشو

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

سرمایه کم سود میلیونی نمونه های خانگی و صنعتی تامین مواد اولیه برای همیشه معرفی مشتری در هر نقطه از کشور آموزش های کار با دستگاه ها آموزش فروش ودستمال توالت و حوله ای انواع سفره و…. انواع پرکن یک طرفه و پرکن دو طرفه دوخت اتومات و

دکمه بازگشت به بالا