اقتصادی

نخستین روستای سبز کشور در آشتیان افتتاح شد

تی تی آنلاین / مرکزی در همین زمان ، هنگامی که وی ده سال فجر در کشور وارد شد ، اواسط عملیات خارج از کشور قبل از سبز و با حضور استاندار ، آشتیانی است.

مطابق با زمان تعیین شده توزیع برق در استان مرکزی ، سیدعلی آقازاده برای اولین بار در خانه افتتاح خانه سبز در روستای روستای روستا ، در مراسم تحلیف ، برای تبریک به مناسبت دهه فجر ، ، این استان یکی از مکانهای بالقوه برای سرمایه گذاری در صنعت خورشیدی است. خودتان را از آسیب رساندن به جانورهایی که پاک نیستند و اثرات زیست محیطی داشته باشید.

وی افزود که صنعت برق استان افتخار برای امتحانات آینده و آموزش تحقیقات و مطالعات بین متخصصان صنعت ، و پروژه ها از طریق پیک است.

برای استفاده از پروژه های تأمین برق در استان مرکزی ، رسانه ها گفتند: استاندار “این پروژه ها می توانند برای توسعه زیرساخت ها در استان و بخش های تولیدی اقتصاد و ایجاد اشتغال ارزشمند باشند.”

آقازاده گفت: استان مرکزی و زیرساخت های صنعتی در صنعت برق وظیفه اساسی برای توسعه و شکوفایی این منطقه است.

مدیر توزیع برق آشتیانی گفت: در این مراسم: Mazre و شهر آشتیانی استان مرکزی نیستند ؛ و در کدام یک از بهترین ها ، برق مورد نیاز برق کم است. از خورشید ، به اولین معرفی شده است ، خانه روستای سبز در دهکده است ، و امروز ، و معتقد است که 30 میلیارد ریال بهره برداری می آید ، و یادداشت می گوید که است.

وهاب گفت: Atri در مشارکت ساکنان مزروعی هوشمند و نه یک نیروگاه خورشیدی 335 کیلوواتی کوچک نبود و به بهره برداری رسید.

همانطور که در بالا گفته شد ، با احداث نیروگاه ها ، تمام برق مورد نیاز این روستای 679 نفری (225 خانوار) ​​تأمین می شود.

عطری با بیان اینکه افتتاح این نیروگاه ها برای 35 خانوار درآمد ماهیانه بین 15 تا 50 میلیون ریال ایجاد شده است ، افزود: ورودی پروژه های صنعت برق به طور مستقیم و غیرمستقیم در ایجاد اشتغال برای سایر صنایع نقش دارد.

وی همچنین به طور واضح در حال حاضر ، تمام روستاهای استان ، با بیش از 10 خانوار در مناطق مرکزی برق و مناطق شهری و روستایی با ضریب نفوذ برق 100٪ ، 1174 و روستاهای برق استان.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا