اقتصادی

هواپیماهای ایرانی عامل رد کردن واکسن فایزر نبودند

به گزارش تی تی آنلاین ، از ابتدای واکسیناسیون حداقل یک آزمایشگاه جدید Pfizer در دولت انگلستان است که مردم را دید ، آنها را برای جهانیان به او داد ، زیرا من آنها را فدیه کردم ، و به نظر می رسد به دلیل اینکه واکسن ها در یک لحظه تزریق می شوند ، و ایران داستان سفر یک مسیر پر پیچ و خم را دارد. همانطور که مصطفی غنی ، رئیس تاج کمیته علمی مقابله با اقدامات اخیر ، تلویزیون گفت ، و این در امکانات و سیستم انتقال هواپیما نیست.

و به اصطلاح شهرام آدم نژاد ، معاون وزیر توسعه ، جاده شهری ، که قبلا اظهار داشت: “سیستم هواپیمایی ایران آماده است تاج واکسن را وارد کند و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شرایط را اعلام کرده است.

توراجو دهقان زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز تأکید کرده است که این مشکل به معنای تاج واکسن های مختلف نیست.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، این مقام گفت: “در حال حاضر ، دو شرکت هواپیمایی ایران و ایر ماهان ، شرایط واردات انواع واکسن های قالب سازی را دارد و سازمان ملی هواپیمایی به این نتیجه رسیده است که این دو در مطالعات و ارزیابی های خود شرکت های هواپیمایی در مورد واکسن ها سوالی دارند مختلف ، از جمله Fiz.

به گزارش تی تی آنلاین ، اگرچه به نظر می رسد که صنعت هواپیمایی ایران اکنون آماده واردات واکسن کرون است اما دلیل آن مشخص نیست ، اما Pfizer از مصرف واکسن ، اولین و یکی از واکسن های بیماری کرون تولید شده در جهان خودداری کرده است. .

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا