علم و سلامت

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “شما مطمئن نیستید که واکسیناسیون یک چیز دیروز و امروز جرم نیست ، و تا آنجا که نجات کل دردسر است و عزیزانی که در زمینه سازمان بهداشت جهانی ، کشورهای همسایه ، شجاع ترین چیزهایی هستند که بقیه در مورد سیستم ها می دانند. “ما شبکه هایی در سطح منطقه داریم.

شبکه رایگان و سیستمی مبتنی بر تاج واکسیناسیون در اولویت بندی کشور

وی افزود: من همیشه به روش معمول هستم و از دیروز و امروز در کشور واکسیناسیون ماده نیستم. جلال در مورد واکسن ، واکسن در یک شبکه توزیع می شود و قطعاً رایگان خواهد بود و نتیجه آن قطعی نیست و بحث از اینکه چه کسی می خواهد پول دریافت کند وجود ندارد.

اگر این اول نبود ؛ اما از طرف دیگر صبر کنید ،

رئیس بر این مسئله تأکید کرد: باید انتظار داشته باشم که اگر این اولویت از سوی دیگر ، گیرنده واکسن نباشد ، نمی تواند واکسن دریافت کند. این یک اولویت بندی است اما در همه دنیا و شهرهایی که قادر به واکسیناسیون نیستند می توانند واکسن های بزرگی تولید کنند و حرکت اولین مورد به سمت فرشته مونتاژ پایگاه است. A به عنوان سرزمین چین ، که در اپراتور است ، یا مشکلات مالی به عنوان یک مقام عمومی است و لازم نیست ، واکسیناسیون 9 درصد از جمعیت آن است ، و نه از طریق بسیاری از مردان برای واکسیناسیون 91 درصد البته 9٪ که اولویت بود و بر اساس اولویت بندی با برنامه ما ادامه خواهد یافت.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران در مناطق مشاغل حساس و سومین کار دریافت واکسن است ، گفت: انشاالله اگر این دور را به عنوان مشاغل حساس به پایان برسانیم خلبانان ، میانه و زندانیان. .. آمدن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا