علم و سلامت

ماجرای تورهای مسافرتی واکسیناسیون کرونا / آخرین وضعیت واکسن ایرانی کووید

دبیر کمیته اخلاق تحقیقات ملی وزارت بهداشت جداول و برخی تورهای مسافرتی تاج امکان واکسیناسیون و واکسیناسیون مهاجران در شرایط دسترسی محدود به واکسن را توضیح داد و همچنین واکسن Iran Glory مودب باشد.

دکتر. احسان شمسی کوشکی در گفتگو با تی تی آنلاین“لازم به ذکر است که توزیع واکسن های کرونا در جهان در حال حاضر بسیار محدود است ، حتی در کشورهایی که واکسینه سازی را شروع کرده اند و می تواند به همه مردم برسد” و برخی از تورهای مسافرتی برای تزریق واکسن قالب سازی و سفر به کشورهایی که واکسیناسیون را شروع نکرده اند. در همان زمان ، اما برای تزریق واکسن اولویت بندی شده با توجه به اولویت بندی.

بر این اساس ، هر یک از زمین ها ، و تاج این است که قادر به واکسیناسیون باشید و سایر تازه واردان در واقع هیچ چیز ندارند؟

وی افزود: بنابراین به طور کلی ، من مطمئن نیستم که در زمین باشد ، شهروندان کشورهای دیگر قبلاً برای عروق کرونا ویروس واکسینه نشده اند. مردم عادی در این مناطق ، اما نه قبلاً. اما اکنون به دلیل تعداد بسیار محدود واکسن در جهان. بنابراین ، مبادا در هر زمان مردان حق ترک سفر را داشته باشند ، و نه تنها ازدواج قانونی تاج این امر وجود دارد که مبادا روش در حال حاضر واکسن باشد ، تزریق در یک منطقه می تواند به شهروندان یا مهاجران از کشورهای دیگر باشد.

و سختگیری سیستم کنترل توزیع در یکی از تاج ها یا واکسن ها

سودآوری مواد خطرناک در واکسن با تزریق تورهای مسافرتی غیر استاندارد

شمسی کوشکی ادامه داد: “تا زمانی که نتیجه آنها ممکن است انجام دهم ، از سو theاستفاده برخی از افراد ، همچنین مانند زیارت شهر زادگاهش برای واکسیناسیون با ویروس کرونا وعده داده شده است ، اما وجود چیزی که نیست ، مطابق با استاندارد است. تاج برای واکسن های توزیع کننده سلامتی ضروری است ، زیرا آنها مربوط به سیستم حاکمیت بین یک واکسن و تعداد زیادی قرار داشت. بنابراین ، مسیر تاجگذاری کشور با واکسن آنها را در معرض سو abuse استفاده و تزریق حریصانه تزریق قالب واکسن و دیگران برای بدست آوردن مبالغ زیادی پول قرار می دهد ، ثانیا برای تزریق مواد به افراد غیر استاندارد .. زیرا به عنوان یک قاعده در این زمان ، از کشورها ، سیستم های بهداشتی به حوضه گفته شد ، اما نه در سطح جهانی.

وی گفت: “من می دانم كه احتمال دارد واكسن را به زنگ بزند تا جایی كه واكسن تاج دردسرساز همه شهروندان باشد”. در علم و هنر حیوانات. یک واکسن ممکن است برای هر کسی که وارد بازار می شود مناسب نباشد. بنابراین ، یک شرکت مسافرتی ممکن است اعلام کند که در برخی مناطق آنها را با یک واکسن تاج به هوای طوفانی می برد. این فعالیت کاملاً علمی است و کسی که قصد انجام این کار را دارد ، باید از طریق سیستم پزشکی در جهان انجام شود.

تبلیغات بدون مبنای علمی

شمسی کوشکی تأکید کرد: به نظر من نوع تبلیغاتی که آنها به دانش حافظه تعلق ندارند و جنبه حقوقی آن ، همان تکنیکی است که استفاده می شود ، و اقدامات بعید ترین آنها برای این است که سو selfاستفاده ما از مردم باشد. البته ، مرد ثروتمند تاج واکسن کشورها برای گرفتن واکسن به احتمال زیاد برای دیدار با دیگری کافی است ، همانطور که در یک لحظه ، و پول را گرفت ، بدون در نظر گرفتن حالت ، با این حال ، تحت تبلیغات دیگری قرار نمی گیرد.

“من نمی دانم به تاج بوقلمون واکسن داده شده است یا نه ، اما به طور کلی ، اگر به تاج بوقلمون واکسن داده شد ، اولویت بندی و تزریق آن را به زمین در اولویت دوم خود محدود کنید. اکنون ، بنابراین ، وضعیت تاج واکسن در جهان ، به این ترتیب نیست که کسی آرزو کند برخی از طریق زمین ، دقیقاً مانند تور واکسیناسیون باشد. با این حال ، به دلیل جنبه های فنی واکسیناسیون ، به عنوان مثال در مشکلات و عوارضی که ممکن است رخ دهد ، اصلاً کاری که آنها انجام می دهند نیست ، توصیه می شود.

در آخرین وضعیت واکسن تاج ایران

دبیر کمیته اخلاق وزارت بهداشت تحقیقات ملی 7 ، کشور آماده مطالعه واکسن در تاج ایران است. به طور خلاصه ، تحقیقات واکسن تاج توسط کمیته اخلاق در ایران تأیید شده است. البته باید توجه داشت که این مجوز به معنای اجازه کمیته اخلاق برای شروع مطالعات انسانی نیست ، بلکه یکی از مدارکی است که سازمان غذا و دارو به عنوان مجوز از نهادهای نظارتی مورد نیاز است. پس از صدور مجوز ، FDA و سایر بررسی های آزمایش فنی و بالینی مرجع مجوز CTA را فراخوانی می کنند. در حال حاضر مجوز CTA صادر شده است که می تواند مطالعات خود را در مورد جامعه انسانی آغاز کند ، اما کمیته اخلاق مجوز مقدمه مهمترین اتفاق این مجوز است. تا کنون ، کمیته تحقیقاتی وجود ندارد که اقتدار یک نظریه عمومی این باشد که جلسات تاج دو واکسن پس از یک بررسی دقیق و موضوع گفتگو ، ناگهان ناامید می شود.

در آزمایش آزمایشی فردی 50 واکسن تاج ایرانی

مطالعه ای را در انتظار مجوز از سازمان غذا و دارو آغاز کنید

وی تأکید کرد: یک به یک ، به تدریج وارد جستجو شوید. در حال حاضر منتظریم سازمان غذا و دارو نتایج جستجو برای CTA را آغاز کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا