علم و سلامت

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛ قابلیت باز طراحی مجدد واکسن کووپارس برای مقابله با جهش‌های کرونا

طبق گفته وزیر شفاف برای روستای کاظم خاوازی از ابتدا برای آزمایش تاج واکسن ایرانی ، که با بیمارستان RaSoul Akram ساخته می شود ، گفت: “این نیز یک هپاتیت عمیق است ، و موسسه تحقیقات سرم در کشور ما پاسخ محبوب شد و مورد آزمایش قرار گرفت به کادر پزشکی برای کمک به مردم در تولید واکسن. من رئیس م Instituteسسه تحقیقات و آموزش فضایی کشاورزی هستم که بیش از 20 م researchسسه تحقیقاتی همراه با تاجگذاری کشور دارد. ما ویروس شناسان زیادی در سازمانی داریم که با گیاهان ، حشرات و حیوانات آبزی آشنا هستند و از یک منظر به شکل تاج است و من یک تیم خوب برای مجالس قلب دارم.

وی افزود: دانشمندان دیر به زود انگیزه این امر را نیز بسیار محتمل نشان می دهند. مزایای شورای شناخت خدا و الزامات موارد بسیار پریشان موسسه مطالعات در مورد واکسن است ، اما در نگهداری این بالاتر. در مارس سال گذشته تا پایان آوریل سال جاری ، واکسن به گونه ای طراحی شده است که حداقل یکی از واکسن ها را بتواند تولید کند و واکسن احزاب دیگری ندارد ممکن است اثر را نبیند. از اواخر آوریل و مه ، بنابراین آزمایش ها دوز می گیرند.

خاوازی گفت: “ما از ابتدا اهمیت زیادی داریم ، کار ما این است که هر زمان چیزی تحت تأثیر حرکت قرار نگیرد ، واکسن تولید کنیم تا کل دنیا بتواند خداحافظی کند”. پس از دوز ، واکسن در همه حیواناتی که با دوستان شما به اشتراک گذاشته شده و دستورالعمل هایی است که من 500 بار با حیوانات را شروع کردم. من همچنین می خواهم یک فرآیند پیچیده در آماده سازی میمون ها برای آزمایش و یکی از همکارانمان داشته باشم و با ترجمه میمون های مریضی داشته باشم به طور خلاصه ، هنگامی که میمون سرانجام آنها را از آفریقا Curabitur ، مجموع حیوانات کامل ، خوشحال کرد ، آزمایش برای ارسال سلام به پرونده ارسال شد.

با قدردانی از وزیر بهداشت نمک ، افزود: “هنگامی که برای اولین بار وارد دولت شد و آنها پدر واکسیناسیون را استخدام کردند ، اکنون باید آزمایشات مصرف کننده را از محلی که در آن آزمایش بالینی انسانی انجام می شود ، بیرون بکشد. “

، همچنین باید به ایمن ترین حالت چیزهای پرهیاهو جهان رضایت داد ، آیا کسی که به نظر می رسد اکنون باید سیستم عامل های کو را در نظر بگیرد

وی گفت: “در وسواس واکسن پیش بالینی زمان زیادی صرف شده است.” “این سکو با جاده دیگری ترکیب شده است و با واکسن های تزریق شده در بدن تداخل ندارد.

جلیل کوهپایه زاده ، رئیس جمهور ، دانشگاه علوم پزشکی پزشکی ، تیم با تشکر ¶ در پژوهشکده هپاتیت نیز عمیق است ، وی گفت: “دانشگاه علوم پزشکی ایران قلب برای فعالیت در این بخش از مطالعات بالینی کار می کند و بیمارستان حضرت راسول. ” خوشبختانه ، تیم عمیقی از موسسه نیز توانسته است در ماه های اخیر نشانه هایی از خودکفایی در کشور نشان دهد.

وی افزود: ما آماده انجام آزمایش بالینی واکسن به درستی هستیم. ما امیدواریم که در طی چند ماه آینده وی نتواند توسط واکسن با ارزش ، در سطح ملی و بین المللی ، در یک حلقه برای خلاص شدن از شر مشکل بشریت تولید شود: و این مکان رفتن و تجربه این دانشگاه ، ما نیز به این بستر امیدواریم.

این واکسن امروز به دو داوطلب تزریق می شود. این همان نسخه های منتخب تزریق شده به یک باره است. بار دوم ، واکسن به 120 نفر در گروه های 30 نفره داده شد ، یعنی 33 روز. سوم ، اما بخشی از الهام از تزریق هر روز اتفاق می افتد ، 53. پس از 14 روز در اولین بار حل و فصل ، و نتایج ، اگر آنها مایل به وارد کردن واکسن برای بار دوم هستند. بار دوم ، 500 نفر وارد مطالعه می شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا