علم و سلامت

چرا یک سال گذشته علایم حساسیت فصلی بدتر شد؟

اما علائم تب جدی تر ، با این حال ، از این گیاه گرده چمن شکایت نمی کنند که آنها در مورد کسانی که از چندین روز تا سالها رنج می برند احساس می کنند.

به گزارش تی تی آنلاین ، و عارضه “تب یونجه” یا رینیت آلرژیک علت انتشار با گرده از درختان ، علف ها و گیاهان است و ممکن است واکنش های آلرژیک ایجاد کند ، که می تواند منجر به خارش و پرتوی آب چشم ، آبریزش و گرفتگی بینی شود ، گلو درد ، سرفه و عطسه.

بریتانیا اکنون پیش بینی می کند که آژانس هواشناسی چه میزان “بسیار بالایی” از گرده در کشور ، احزاب و درجه “بالایی” در سایر مناطق آن دارد. طبق آژانس آلرژی ، چمن های انگلی تب را بین 10 تا 40 درصد تا 30 درصد از کل بزرگسالان حرکت می دهد و کودکان کشور وطن هستند.

با توجه به لورم در اینجا نگاهی دقیق تر به این دلیل است که به نظر می رسد افراد مبتلا به تب یونجه در سال 2021 بدتر شده اند و چگونه می توان آنها را با بیماری بد کاهش داد

آیا امسال گرده ها بیش از هر زمان دیگری در هوا آزاد شده است؟

در مورد این سوال منفی است. به عنوان مثال ، در کشورهایی که هوا را گرم می کند ، به دلیل تغییر ، در زمان گرده افشانی ، طولانی تر می شود و درجه افزایش هوا در کف پا ، که بد پیام پیام است دام به جای تب یونجه.

دانشمندان هشدار می دهند که اگر بحران هوا را ادامه دهد ، فصل آلرژی بدتر و بدتر می شود. یک مطالعه نشان داد که نسخه ای از آن در شمال غربی اروپا است ، تغییرات آب و هوایی شدت می یابد ، و بارهای تب یونجه 60 60.

تب یونجه قرنطینه را تحت تأثیر قرار داده است؟

یکی دیگر از عواملی که می تواند بدتر شود ، می تواند شواهدی وجود داشته باشد که بارهای تب یونجه امسال دو خوراکی ، آستانه تحمل آلرژن ها مانند گرده از آفات قرنطینه و خانه داری ناشی از ویروس کرونا وجود دارد.

در نتیجه قرنطینه و ماندن در خانه و تعداد افراد آلوده به ویروس یا اینکه کرونا تا حد یک ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا در جمعیت است. علت تقریباً همه چیزهایی که او در خانه با نقاب های زمان داشت ، با کاهش درهای خانه مصرف می شود.

طبق صنعت داروسازی AM Live ، آلرژن ها در خانه ها به طور عمده در انگلستان وجود دارد. بنابراین ، چند روز ماند ، قبل از اینکه استانداردها منجر به افزایش کوره شود.

به همین منظور ، او برنامه ای را برای کمک به مردم با نام دقیق تر ایجاد کرد.

رفع علائم بارهای تب یونجه چیست؟

وقف همانطور که او هر روز تعداد مردم هر دو کاه و اکثراً غذا را داشت ، مانند پایان پاروکسیسم گزارش چک به خیابانهای کار ، و در آنها زندگی می کنند ، و اگر اینگونه نبوده است ، تا بتواند از مشاجرات داخلی پیروی کند. اگر پنجره های خود را بخصوص در صبح بسته نگه دارید و هوای شب گرده بخورد و دوباره گرده سقوط کند ، برابری می کنید.

طبق آژانس آلرژی انگلیس ، عینک آفتابی نمی تواند در بیرون کلاه بگذارد تا از ورود مواد حساسیت زا به چشم و در نتیجه بدتر شدن علائم جلوگیری کند. از ماسک صورت موجود در مواد حساسیت زا نیز می توان برای جلوگیری از ورود استفاده کرد.

مانند داروهای آنتی هیستامین و داروهای استروئیدی بینی در صورت استفاده خوب می تواند بسیار م effectiveثر باشد.

تا آنجا که می توانید بینی خود را با محلول نمک بشویید تا چنین کارهایی را در بینی از مواد حساسیت زا پاک کنید.

بنابراین ، طبق این گزارش ، در حالی که در انگلیس سازمان بهداشت ملی به مردم توصیه می کند چمن را چمن نزنند یا می توان بر روی چمن ها قدم زد: کسانی که در این زمان بسیار حساس هستند ، اینقدر وقت خود را بیرون از خانه نمی گذرانند ، نه اینکه گلهای تازه در خانه ، چه اتفاقی برای دود سوختن او می افتد ، ماندن. لباسها را در خیابانهای بازوهای گرده خشک نکنید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا