علم و سلامت

کاهش بستری‌های کرونا در سیستان و بلوچستان/ پیک بعدی بیماری در انتظار واکسن نزده‌ها

نماینده ویژه وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان ، در تشریح وضعیت بیماری در این استان ، با اشاره به تأثیر منفی شایعات مبنی بر امتناع از واکسیناسیون برخی افراد ، اظهار داشت ، این نگرانی وجود دارد که سایر قربانیان نیز بیماری های شکوه داشته باشند.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر حمید سوری وی گفت در مناطقی از کشور ، یعنی بلوچستان شرقی سیستان و به آرامی در روند بیماری صعود می شود. افتخار نرخ بستری شدن در بیمارستان و میزان مرگ و میر به طرز چشمگیری کاهش یافته است. در حالی که این چیزها هستند ، این بیماری همچنین افزایش پوشش دریاچه در حدود 50 درصد نسبت به هفته قبل را تأیید کرد. و برای واکسن های بهتر.

اسکن واکسیناسیون سیستان بلوچستان در است

او تیم های واکسیناسیون سیار را تنظیم کرد

وی افزود که موارد پذیرش عمومی ، واکسیناسیون بزرگترین واکسیناسیون استان ها را اسکن می کند. ما به “برنامه درسی زندگی” راه اندازی شده ایم و امیدوارم که به این ترتیب مورد استقبال مردم نیز قرار بگیرد. از طرف دیگر ، در بعضی نقاط از استان ، مانند قسمتهای جنوبی ، همانطور که ما سراوانا هستیم ، سوال از دو سوم احزاب ، چیزهایی که در زندگی مردان و روستاها وجود دارد ، جمعیت پراکنده است. سپس تیم های سیار را برای واکسیناسیون مردم قرار می دهیم.

چالش تبلیغات واکسن ها

وی پاسخ داد: “البته ، چالش فعلی ما در برابر متصرفین ، و وجود چنین مواردی ، آنها واکسینه شده اند و از ترس شایعات دروغین توسط آنها نترسید.” ما امیدواریم که با همکاری نهادهای موجود سازمان استان و شهرستانها ، که نمی کنند ، هرگز نمی توانند همکاری کنند. ما نمی توانیم آگاهی تبلیغاتی از فضای واکسیناسیون را به 90٪ پوشش واکسیناسیون به خوبی انجام دهیم ، از این طریق ، گروه های پرخطر ، و L باید در سن عمیق باشد تا در روزهای آینده 200000 تا 200000 دوز واکسن داشته باشد تا حداقل در افرادی که از کمک به کار فیبر و اعضای بدن دور هستند ، تزریق شود. و احشای

رئیس کمیته ملی Plasmodium falciparum ، کوید 19 ، گفت: “مشکل عدم همکاری است و انتظار نمی رود آنچه وزارت بهداشت برنامه های ما را به موفقیت برساند ، و ما امیدواریم که این اتفاق نیفتد.” و بدین ترتیب از دانشکده های بازرگانان آگاه شویم. تا زمانی که نمی خواهید به مشاغل آنها نزدیک شوید؟ خوب ، اگر هدف از واکسیناسیون باشد ، ما قطعاً می توانیم مدت زمان طولانی و کم کم استان سیستان بلوچستان را تجربه کنیم ، و با ابتلا به این بیماری ، خطر زندگی بسیاری را کاهش می دهد.

وی افزود: “ما هنوز نمی دانیم که چه بخشی از جلوه های دلتا را برای Glory برنامه ریزی کرده ایم. ویروس کرونا هر روز تغییر می کند ، که در شرف تغییر است. با این حال ، این نوع نژادها تفاوت چشمگیری با دلتا دارد. برای نجات مردم ، گویا روش های ما ، و این است که کسانی که مخالف تاج یا پاداش هستند ؛ اما این افزایش باید مطابقت داشته باشد. اکنون باید واکسن در دسترس داشته باشید ، چرا واکسیناسیون در اسرع وقت انجام می شود. افتخار در قله بعدی در کشور ما برای کسانی که می خواهند واکسینه شوند و واکسینه نشوند و نگران قربانیان نباشند ، بیماری حلقه دیگری وجود دارد.

سوری با اذعان به وجود جنگ بین انسان و ویروس گفت: “همانطور که انسانها برای زنده ماندن ، این تاج برای زنده ماندن است ، اما افراد باهوش پروتکل ها ، دریاچه ها و اعتماد به نفس هستند.” سیستم بهداشتی تلاش می کند شکست نخورد توسط انسان

پایین قرمز

متخصص اپیدمیولوژی گفت: این تعداد باعث افزایش شهرهای سرخ شده و در وضعیت خوبی نیست. ما تصور می کنیم ما سیستان و بلوچستان خوبی را تجربه کردیم که در ابتدا بیماری کنترل و در سایر کشورها به دست آوردیم و باید در شانس آنها بومی سازی شود.. نیروهای نظامی قانون نیز حضور دارند و همچنین برای کمک به وزارت بهداشت برای تهیه دارو و تجهیزات منجر به کاهش بیماری می شوند و من فکر می کنم برای غلبه بر دریاچه منطقه باید از مدل های مشابه استفاده کنیم.

با تأکید بر این بیماری شرایط بسیار متفاوتی در خارج از کشور ، در حال حاضر در کشور وجود دارد ، و اظهار داشت: “ما در حال حاضر در چهارمین استفاده از قله استان سیستان و بلوچستان هستیم ، زیرا آنها قله های فوقانی را در نظر نمی گیرند دامنه ، و قد بلند ، و دلایل گسترش سریع پایان ماه چهارم از این طریق. پس از پنجمین بالاترین سطح در کل استان ها در سطح ملی ، البته تصاویر غیر متحرک به طور مداوم طاعون و بیماری وجود دارد ، به ویژه احساسات انسانی به خوبی از پروتکل ها پیروی می کنند.

برنامه کنترل با تعطیلات همراه

وی در مورد تأثیر 6 روزه کشاورز برای کنترل بار بیماری در تهران اظهار داشت: اگر کشاورز قدرت برنامه های دیگر را نداشته باشد ، اثرات ماندگاری ندارید. هنگامی که می گوییم می خواهیم آنچه را که می دانیم برنامه های ما و 6 مورد را ببندیم و پس از مقایسه بیشتر ، موارد بیماری ، بستری شدن و مرگ را از بین ببریم. ، نه عشق ، و نه پر بود ، روز تعطیلات از پیچیدگی راحت نیست.

بنابراین ، همه اعضای

پیش بینی اوضاع در کرونا ، طی روزهای آینده ، سوری گفت: “پیش بینی من در مورد وضعیت سیستان و بلوچستان نوید و امید است که همکاری مردم ، به ویژه در سازمان ها و نهادها ، بتوانیم بر آن غلبه کنیم بحران.” در سطح کلان ، تمام مواردی که به کنترل و سیاست بیماری می رسد. این چالش اکنون اشتیاق اصلی علاوه بر سایر بخشهای بخش بهداشت است. متأسفانه ، در کشور ، وزارت بهداشت ، این بخشنامه فقط برای کنترل بیماری های اپیدمی مختل کننده اقتصاد ، جامعه و غیره نیست. یعنی همه کنترل کنند و در حوزه خود باشند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا