علم و سلامت

بستری های کرونایی گلستان به ۱۸۴ نفر رسید/ کاهش ۱۲ نفره بستری ها در ۲۴ ساعت گذشته

تی تی آنلاین/ گلستان سرپرست علوم پزشکی دانشگاه گلستان با بیان اینکه تعداد بیمارستان های عروق ویروس کرونا این استان از روز گذشته تاکنون بیش از 12 نفر کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر 184 بیمار عروق ویروس کرونا در بیمارستان گلستانی بستری هستند.

سعید گلفیروزی در گفت وگو با تی تی آنلاین، با بیان اینکه در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به عروق ویروس کرونا در استان گلستان به صورت سینوسی اما محدود کاهش یافته است، گفت: امیدواریم بعد از تعطیلات نوروزی شاهد شروع بیماری باشیم. ” نباید حامل دیگری وجود داشته باشد و انشالله با کمک مردم این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با تکذیب همکاری افراد، دانشکده ها و راهداری ها در رعایت پروتکل های متنوع بهداشتی و درمانی در نوروز و پرهیز از سفرها و دورهمی های غیرضروری، افزود: دیروز تعداد بیماران بستری در کرون افزایش یافته، امروز دوباره این آمار از 12 به 184 نفر کاهش یافته است. بیماران.

سرپرست علوم پزشکی دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع 184 بیمار در حال حاضر 49 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که 28 بیمار دارای دستگاه تنفس مصنوعی یا تنفس مصنوعی هستند.

گلفیروزی نشان می دهد بر اساس آخرین رنگ بندی استان گلستان، چهار ایالت بندرترکمن، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله از جمله ایالت های نارنجی استان هستند که دارای شرایط قرمز هستند.

استان گلستان با بیان اینکه هم اکنون 90 ایالت در وضعیت زرد قرار دارند، بیان کرد: این استان ها شامل گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق قلا و رامیان است.

مدیر علوم پزشکی دانشگاه گلستان در گفت و گو با کردکوی از وضعیت آبی شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده نقش جدیدی را بر عهده بگیریم و طبق پروتکل های اجتماعی تاج را به هیئت جدید کشور برسانیم. با رعایت مسافت و شرایط اقلیمی مربوطه شاهد کاهش آمار و رنگ هاله آبی در استان گلستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا