علم و سلامت

کرونا، استرس و راه‌های مقابله

آفتاب نیوز:

مرد فقیر و ثروتمند هیچ نوع گروه و طبقه خاصی را در بر نمی گیرد و به طور فزاینده ای جهانی شده است ، آموزش می دهد و به سرعت گسترده و سریع گسترش می یابد.

این میزان از گسترش و ناتوانی در انجام ، و او یک استرس و اضطراب بزرگ خواهد بود؛ عدم اطمینان و اضطراب ، ترس ، اضطراب ناخوشایند است. در نتیجه ، انسان از قدرت و تنها کسی که از خالق جهان درخواست کمک می کند ، آگاه تر شده است. از عنصری که علاوه بر تهدید سلامتی ، تهدیدهای گسترده اقتصادی و اجتماعی نیز به همراه دارد. به نظر ما فرار از بنزین است ، “احساسات و شور و اشتیاق می توانند استرس زیادی به سلامتی و سلامت روان انسان وارد کنند.

افتخار ، استرس و روشهای مقابله

در همین رابطه ، دکتر سودابه آزدالمالکی محقق پژوهشگاه آموزش و پرورش و عضو مجلس سنا ، دانشگاهی ، این روزها راه های مقابله با استرس را گشود و گفت: “کمی استرس همیشه می تواند یک عامل محرک در رفتار ما باشد که این یک عنصر مؤثر است و می خواهیم کاری را انجام دهیم. در ما ، برای رسیدن به هدف یاری خواهیم کرد.اما از طرف دیگر ، زیرا آنها نمی توانند منجر به تغییرات جسمی شوند ، برای اینکه ما را برای شرایط اضطراری به صورت جنگ یا پرواز آماده کنند ، جواب این است و در این پاسخ انسان است ، که در قالب تهدیدات برای بدن و همچنین ذهن آماده می شود و عمل می کند. در برابر وضعیت ناخوشایند ..

وی گفت: “ترشح کورتیزول توسط غدد آدرنال چربی و پروتئین بیشتری را آزاد می کند و نقش مهمی در افزایش انرژی و مقابله با استرس دارد.”

دکتر گفت: “استرس روانی اغلب شرایط نامطلوب اجتماعی برای دندانپزشکی یا حداقل زندگی روزمره است ، مشکلات سلامتی و معایب آن مشکلات است.” علائم انعکاس و بیماری جدی در انسان. همچنین می تواند باعث مشکلات معده و روده ناشی از کندی فعالیت هضم خون در مغز ، قلب ، بازوها و پاها شود. پاکسازی وضعیت موجودی و در آخر به ضعف سیستم ایمنی بدن برای دفع بیماری از بدن.

عزدالمالکی ادامه داد: “در شرایط فعلی ، باید استرس را رعایت و از بین ببریم ، هرچند ، در این حالت احساسات و صبر آرام است.” آسیب پذیرترین قسمتها در معرض ویروس در میان خواص افراد سالخورده قرار دارند که سعی در احساس و احساس دیگران دارند.

وی گفت: “ما به محیطی بدون محور و آرام نیاز داریم.” توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با بیماری در نوجوانان افزایش می یابد ، اما پس از 20 سال از بین می رود و این روند تا سن 50 سالگی همچنان رو به کاهش است ، که این امر به دلیل کمبود برخی از هورمون های بدن در بدن ایجاد می شود و مقاومت ما در برابر بیماری را کاهش می دهد.

این محقق در انستیتوی مطالعات عمومی گفت: اما این توجه به روانی با سلامت جسمی ، فضای سالم را برای امنیت آنها مهیا نمی کند. »نگرانی درباره برخی از نکات و ترفندها با دقت و بینش افراد را از استرس دفع می کند و به تماس بسیار دیرهنگام کمک می کند. .

آزدالمالکی نكات این بود كه موارد را لیست كند و اگر قرار نباشد اقدامات چیزهایی را كه در زندگی روزمره ما وجود دارد به بیماری یا چادری از استرس و راههای غلبه بر آنها اختصاص دهد ،

– همه ما آگاه هستیم که میزان شیوع عفونت این بیماری و جهانی بودن آن به گونه ای که بررسی و آن خیلی زیاد باشد که بخواهیم از لحظه به لحظه تغییر مرگ را بدانیم ، فضایی استرس زا پر از استرس را برای خود و عزیزان ایجاد کنیم. و دستان ما هیچ انكارى ندارد ، و برای خنك كردن در برابر دستانش ، جو استرس زا است ، و به او گفتم ، گفت پسرش

– ما قبول خواهیم کرد که نتیجه بیماری بیماری وی جدی است ، اما مانند سایر بیماری ها می توان از آن پیشگیری و مدیریت کرد ، و راه حلی نخواهد بود و درمان به دست می آید. البته این ویروس هیچ مشکلی ندارد ، بنابراین بیایید از نقطه تولد حرکت کنیم ، تولد برخی از هزینه ها که می تواند خود اراده باشد ، به گونه ای که خود مراقبتی ، بهداشت شخصی و قدرت و قدرت و موقعیت اداره و حرکت نقطه تماس و ارتباط با دیگران باشد.

– مجاز به فرار از واقعیت مسئله و برعکس ، دانش خوب و خوب برای استفاده از افکار و احساسات درگیری و مثبت ، اما از بیش از حد تمرکز و وسواس اجباری اجتناب کنید ، که فقط اضطراب را افزایش می دهد ، فقط به فکر کار و رفتار عالی باشید. در وضعیت فعلی ، که در طرف مقابل یکدیگر قرار دارد و دور نگه داشته می شود؟

– یک سبک زندگی سالم را انتخاب کنید و رفتارهای عادی روزمره وضعیتی است که در آن محدود شده اید. تغذیه مناسب ، خواب مناسب و استراحت ، ورزش و فعالیت بدنی ، فعالیتهای سرگرم کننده و سرگرم کننده باعث آرامش و شادی و اعضای خانواده می شود.

– توصیه می شود که خواننده را بخواند که مطالب و آرامش بخش فکری را منجر به گسترش و کاهش استرس کند.

– من به زندگی مثبت و خوب توجه می کنم و توجه به آنچه لذت می برد لذت می برد سود خوبی است و سپاسگذارم.

برای صلح و رستگاری برای ما دعا کنید. خدا امید ما به صلح را رحمت کند و مرد خوبی که برای درک ابدی دعا شده است به آنها پیوست. همچنین از کلمات آرامش بخش و عبارات سودمند است.

– برقراری ارتباط با افراد شاد ، مثبت ، خوش بین و طنز جنگ ما. همدلی و دلسوزی اجتماعی برای دوستانش ، با حمایت و کمک به ما در رابطه با مصونیت استرس. این صحبت کردن است و از برقراری ارتباط با مرد غمگین و دلسرد جلوگیری می کند. هیچ قانونی به همان اندازه بی معنی نیست.

– استفاده از تلقین و یادآوری آنها سالم ، قوی و خوشحال و آماده برای مقابله با هرگونه مشکل است. این دستور با روحیه نرم و مثبت است.

– اجازه ندهید که احساسات منفی برای رشد و گسترش و تقویت سیستم ایمنی به جنگ بروند.

– کمکی به ما نمی کند ، عصبانیت و سرخوردگی ، خنده و شادی می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. هم چنین استدلال های خوبی در مورد انواع رفتارهاست که بسیار خشمگین را کاهش می دهد و به دارو احترام می گذارد. چه می شود اگر به جای عصبانیت ، واکنش های انفجاری ، برای انسان جسورانه ، شرم آور بود و با آنها صحبت کند ، زیرا این ها مشکلاتی هستند که شما می توانید پیامدهای آن را کاهش داده و آن را به یک بیماری بزرگ استرس تبدیل کرده باشید.

– اعضای صلح یک خانواده در اوقات فراغت.

– دوره چهل روزه در حالی که ما در خانه هستیم و او درست از حد معمول عمل می کرد ، طبق ماده اول و برنامه ریزی کار ما ، باید به حالت عادی مدیریت کنیم ، علت اختلال خواب مرگ ، بدون هیچ گونه تعصبی ، با این حال ، ترتیب برنامه و برنامه غذایی ، و تغییر نکرد.

– به اعضای خانواده یادآوری كنید كه آنها و انسانها فرزندی باهوش و توانا هستند كه از شما مراقبت می كنند ، قدرت كنترل مشكلات و مشکلات را دارند.

– زمان کافی برای کودکان باعث اضطراب و استرس کم قدرت در جهان نمی شود. آنها در حقیقت از اعضای بدنی تا افراد مسن رنج می برند تا همدلی ، دلسوزتر و مهربان تری را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا