علم و سلامت

کرونا؛ مهمان دورهمی‌های “یلدا” – تی تی آنلاین

قبل از اینکه شب طولانی شود ، سالهای طولانی ایران به وقت شب در ایالت چله است. یکی از بزرگان و تک خوانی حافظ ، شعر ، خنده ، هندوانه ، انار و غیره. با این حال ، ما این تاج valde را ترک می کنیم. والده ، در سن و سالی که می تواند خاطره سالها باشد ، رسیده است و پس از سال 1399 ، به دلیل شادی آور و با شکوه در جلال خدا … کارهایی را که کرده از دست نمی دهد؟

به گزارش تی تی آنلاین ،

ترس فوری از بالای تصویر اصلی جریان از برخی جهات. به گفته کارشناسان بهداشت ، اوج تاج بسیار سنگین است ؛ درختان در اواخر پاییز. تاج سفارشات پر از بیمارستان بود و کادر پزشکی خسته بودند ، اما آنها همچنان محدودیت هایی را برای کاهش بار مصرف کننده ، برخی بیمارستان ها و کارکنان بهداشت و درمان به کار خود ادامه می دهند. البته ، مسئله محبوب مرگ یک اصطبل نیست بلکه شواهد هر روز 300 نفر را در اختیار ما قرار می دهد. با این حال ، به این ترتیب ، به عنوان یک هدف ، در برابر شما بیدار شده است: Covid-19.

در واقع ، تعداد معدودی که به نظر می رسد بهترین شب ها هستند ، در آماده سازی برای جشن سال برای شما نیستند. یک جشن برای مدتی ، و بخشی از این رویداد به عزاداری تبدیل شود. به گفته دکتر زنجیره علیرضا و صحبت از ستاد ملی شکوه و زمستان سرد ، مهمترین علت شیوع بیماری و چرخه های خانوادگی آن است.

رییسی تأكید كرد كه سیكلون ها می توانند باعث شیوع 51٪ بیماری 19 كووید شوند.

پروتکل های موجود در واکسن ها و دارو را دنبال کنید

بر این اساس دکتر. مسعود ، مردان – عضو کمیته ملی مبارزه با تاج در مصاحبه با تی تی آنلاین“برنامه من ادامه کار با هم برای پروتکل های ایمنی ، حداقل تا پایان سال است و واکسن ها و داروهای جدید برای عروق بیماری کرونا به ما کمک نمی کنند.

وی افزود: “و یک بیماری که در حال حاضر در حال کاهش است. به همین ترتیب ، با کمک و همکاری مردم و کپه می تواند به تدریج بیماری عروق بیماری کرونا قلب را انجام دهد ، اما در صورت عدم رعایت افراد ممکن است در زمستان مشکلی نداشته باشد.

دورهمی ، ممنوع

مردان تأکید کرد: ما در آستانه شب طولانی ترین شب سال هستیم و این شب را به همه تبریک می گوییم. مردم می توانند به صورت آنلاین ، از طریق شبکه های اجتماعی در یک شب ولد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به دلیل این موارد ، البته جلوی انجام شرایط مستأجر گرفته نشده است.

وی گفت: لازم به ذکر است که طبق آخرین مقالات ، در 50٪ موارد ناشی از عفونت پولیپ ، وقایع دوره ای است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا