علم و سلامت

کشف آمپول های تقلبی کرونا در تهران

آفتابنیوز؛

به گفته سرهنگ داوودی معظمی گودرز پلیس تهران: در این رابطه: شخصی مخالف سرنوشت و پلیس ادعا کردند که با فرد ناشناسی روبرو شده اند که می گفت ، جلال برای فروش آمپول های درمانی در فضای مجازی ، و پنج نفر دیگر تحت درمان همسرش قرار می گیرند. و این آمپول ها از کل مبلغ 20 میلیون تومان در بابل گذاشته شد تا به این دلیل خود را مطلع کند ، اما وقتی او به خانه آمد ، و ثابت توسط یک پزشک متخصص ، آمپول ها افراد خیانتکار بودند: او ، و اگر مشخص شد که به آن اعمال می شود ، به این دلیل نیست که منجر به مرگ دختر من به عنوان همسر شود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، توسط هویت متهم مشخص شد که در اطلاعات و مشاهدات متهم شد متهم فروش و تبلیغات آن دروغ آمپول قالب شبکه های اجتماعی برای ایجاد یک کانال ، و امور هماهنگی متهم مخفیگاه مخفی و 14 آمپول دستگیر شد تقلبی یافت.

رئیس پلیس فتا افزود: متهم با راه اندازی کانال به سوالات اولیه اعتراف کرد و توسط گروه های تلگرامی و عضو چندین گروه بزرگ دارویی با هویت جعلی کاندیدای قرص های درمان کرونا است که به آنها آمپول های جعلی و تاریخچه گذشته می دهد آمپول ” تقویت کننده افتخار درمان و فروخته شده معرفی شده است.

در طرح عمومی سایبری افراد سودجو همیشه در فضای مجازی کمین می کنند ، مطمئن باشید که داروخانه و مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت را به عنوان اطلاع رسان مورد نیاز پرداخت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا